Kuuntele ja tee parannus. https://www.hs.fi/kuuntele/audio-2000012048913.html
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Luonto ja eläimet eivät ilmeisesti kuulu tämän ministerin kristillisyyteen, niihin arvoihin. Eläimet ovat pelkästään tuotantovälineitä, luonnossa vapaana olevat eivät kuulu ministerin milelestä suojeltaviksi missään muodossa. Vesistöt ja luonto pilataan, ei kuulu hänen arvoihin, raha on ainoa mittari mitä tulee kristillisyyteen, näinkö se todellakin on?
- Anonyymi00002
Sari ymmärtää aivan täydellisesti, että kaikista eläinlajeista vain ihmiset pääsevät taivaaseen edellyttäen, että he ovat kilttejä. Muut eläimet ja syntiä tehneet ihmiset kun ohjataan Helvetin tuleen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sari ymmärtää aivan täydellisesti, että kaikista eläinlajeista vain ihmiset pääsevät taivaaseen edellyttäen, että he ovat kilttejä. Muut eläimet ja syntiä tehneet ihmiset kun ohjataan Helvetin tuleen.
Meidän Turre ainakaan ei ole milloinkaan tehnyt kenellekään pahaa, ei ole haukkunut ketään, ei purrut jälkikasvuakaan, vaikka ovat hännästä vetäneet. Turre on koko ikänsä ollut kiltti ja siksi Turrelle kuuluu taivaspaikka jos jollekulle. Itse olen kiroillut ja tehnyt nuorena koulussa kolttosia ja maistanut viinaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meidän Turre ainakaan ei ole milloinkaan tehnyt kenellekään pahaa, ei ole haukkunut ketään, ei purrut jälkikasvuakaan, vaikka ovat hännästä vetäneet. Turre on koko ikänsä ollut kiltti ja siksi Turrelle kuuluu taivaspaikka jos jollekulle. Itse olen kiroillut ja tehnyt nuorena koulussa kolttosia ja maistanut viinaa.
Samanlainen kultakimpale on meidän Miisu. Ei raavi huonekaluja, syö lautasen tyhjäksi, haukottelee kiitokseksi maitolautasesta ja kehrää sateisenakin päivänä kaikkien harmooniseksi iloksi. Leikkii pikkumiehen kassa puskemalla leikkisäsi otsaan ja nukkuu lämmittämässä vuoron perään kaikkien jalkoja. Jopa monet ihmisetkin saisivat joutua käännytetyksi Taivaan portita ja tulla lähetetyksi sinne alimpaan, mutta Miisulle on Taivaspaikka ansaittu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei Helvetti ole eläimiä varten, vain ihmisiä.
Eläimet toimivat vaistojensa varassa. Ihminen voi vapaammin valita miten toimii ja myös vastaa synneistään Jumalan edessä.
- Anonyymi00005
Ei taida Sari Essayah käytä tätä palstaa seuraaamassa. Kannattaa varmaan laittaa hänelle sähköpostiviestiä eduskuntaa tai ottaa yhteyttä puolueen puoluetoimistoon vai mikä se onkaan KD:lla nimeltään.
Ennen kuin otat yhteyttä, tee parannus ja kuuntele tarkoittamasi ohjelma. Kerro mikä siinä on aiheena, mihin haluaisit kiinnittää Essayah'n huomion ja mihin toimenpiteisiin toivot hänen ryhtyvän. Arvaan, että muuten hän ei tuhlaa aikaansa sen jonkin jutun kuunteluun.- Anonyymi00006
Aika menee Israelin murhaajien hyysäämiseen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aika menee Israelin murhaajien hyysäämiseen.
Kyllä niistä Iranin, hamasin, hizbollahin ja huthien joukoista löytyy murhanhimoisia. Ei ne hyvissä aikeissa ole olleet Israeliin ja israelilaisiin yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921128Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️80863Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää233861- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien74698Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34612- 54583
- 41570
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535