Maidenilla on paljon loistavia biisejä mutta mikä on
teidän mielestä iskevin,mihin ei kyllästy yleensäkkin paras. omasta mielestäni the clairvoyant
on paras
P.S aika tyhmä kysymys
Paras Kappale
20
1324
Vastaukset
- Rautaneitonen
...ehkäpä Afraid to shoot strangers taikka sitten Purgatory. Niitä on kyllä niin mahdottomasti että vaikeata nimetä yhtä. :)
- sinun nimesi
Hallowed be thy name.
- Tomi
joko Children Of The Damned tai Afraid To Shoot Strangers, en osaa oikeen päättää noiden kahden väliltä. Molemmat ovat todella hyvi ja hienoja kappaleita.
Iron Maidenilla on niin paljon hyviä biisejä että on ihan mahdoton sanoa yhtä ainoaa kappaletta.
Hallowed Be Thy name, Run To The Hills, 2minutes To Midnight, Wasted Years, Number Of The Beast, Ghost Of The Navigator, Blood Brothers, Running Free, Wicker Man, Brave New World, Fear Of The Dark, The Evil That Men Do, Iron Maiden, Dream Of Mirrors, The Wicker Man, Remember Tomorrow, Trooper, Where Eagles Dare.
Tässä oli nyt jotain Maiden-klassikkoja, mutta vaikea sanoa yhtä parasta.
- antti_a_94
Fear Of The Dark (Live)
- Laydee-J
Afraid To Shoot Strangers. Blood Brothers rokkaa myös. Ja Dickinson Tears Of The Dragon.
- Tjaa-a
Sanotaanko vaikka näin että tällä hetkellä iskee kovimmin Murders In The Rue Morgue, varsinkin tuona Hammersmithin liveversiona dvd:llä.
- Makke
fear of the dark
- paras
paschendale kuuluu ainakin parhaimpiin.
- Maiden fan
niitä on melko paljon mutta jos sanoisin kaksi...the trooper ja halloweed be thy name=)
- powerslave...
vittu nyt heitit kyllä pahan...krääähh...maidenillä on nnii vitu hyvii biisejä kaikki et niihi ei kyllästy ikinä....holy smoke on kyllä aika vitun hyvä ja 2 minutes to midnight....mut onhan niitä niiiiinn paljon enemmänki.
- Fani Hämeestä
ehdottomasti Phantom Of The Opera vaikka moni muukin biisi on hyvä. Mutta kun tämän biisin ekaa kertaa kuulin, niin siitä lähtien oon ollu Maiden-fani
- joo
Hallowed by the name, Phantom of the opera ja run to the hills ja 666
- The_Duellist
joo.o niitä monta hyvää, mutta pistetään nyt joka levyltä oma suosikki
Iron Maiden: Phantom Of The Opera
Killers: Murders In The Rue Morgue
The Number Of The Beast: Hallowed Be Thy Name
Piece Of Mind: Where Eagles Dare
Powerslave: Aces High
Somewhere In Time: Heaven Can Wait
7th Son Of A 7th Son: Infinite Dreams
No Prayer For The Dying: No Prayer For The Dying
Fear Of The Dark: Judas Be My Guide
The X-Factor: Lord Of The Flies
Virtual XI: Futureal
Brave New World: Dream Of Mirrors
Dance Of Death: Dance Of Death- The_Duellist
vaihdetaanpas sen verran, että Fear Of The Darkiin Be Quick Or Be Dead
- Dille Ville
Maideneilla on niin monta hyvää biisii että aika vaikee sanoo mikä olis paras mut ainakin neljä parasta on Hallowed by the name, Clairvoyant, 2.A.M ja Mother Russia.
- Claypool
Phantom Of The Opera & Fear Of The Dark
- maiden friikki
Powerslave on ihan vitun kova jjyräbiisi!!!! se o ehkä paras.... taikka die with your boots on...
- overdose
Tosiaan ei ole sitä yhtä parasta joten tässä muutama erinomainen; Weekend Warrior, Still Life, Powerslave, Fear Of The Key, The Apparation, Hooks In You, The Number Of The Meast, Run To The Hills ja
Wasted Years. Lista olisi ollut pidempikin, mutta kun en jaksa kirjottaa enempää. - Rainboe
Maidenin paras kappale on ehkä Rime Of The Ancinent Mariner tai Seventh Son Of A Seventh Son.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569