Vaikuttaa siltä että yrität

Anonyymi-ap

Rikkoa ihmissuhteita palstan avulla

26

218

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Menikö miehelle kenties?

• Anonyymi00013

Naiselle
        Ap

• Anonyymi00002

En, yritän saada meidän rakkaudeb kasaa n

• Anonyymi00003

Haluan, että te kaksi saatte välinne kuntoon. Siksi pysyn kaukana molemmista.

• Anonyymi00008

Ketkähän kaksi?gubbe saa olla rauhassa meiltä,mut me ei saada olla rauhassa tolta gubelta!Sillä vissiin on jäänyt varastamis vaihde päälle!Odotellaan,pitäähän ne entiset saada takaisin tai ne miljoona euroo!"

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ketkähän kaksi?gubbe saa olla rauhassa meiltä,mut me ei saada olla rauhassa tolta gubelta!Sillä vissiin on jäänyt varastamis vaihde päälle!Odotellaan,pitäähän ne entiset saada takaisin tai ne miljoona euroo!"

Kavereineen!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Velka kasvaa korkoa pitkittyessään!

• Anonyymi00004

Kyllä Eskon ja Erkin suhdetta miettinyt.

• Anonyymi00005

Ihmisten välisiä keskusteluita tuot palstalle, mustamaalailet, vainoat tai yrität luoda kohteillesi sellaisen tunteen sabotoimalla kaikkea ja manipuloimalla ympäristöä. Lopuksi uhriudut kun taas oikea uhri laittaa vastaan ja näkee toimintasi lävitse, tällöin saat säälipisteet ja kaikki taputtaa.

• Anonyymi00006

Juu, ei täällä uskalla luottaa keneenkään.
      Trolleja ja peikkoja yrittämässä sotkea joka välissä. Mustamaalausta ja syyttelyä mistä saa kärsiä sitten irl:ssä.

• Anonyymi00007

Olen huomannut, että mun ihmissuhdetta yritetään rikkoa palstan avulla. Yritetty jo yli 2 vuotta. Harmi, että tuli sillon paljastettua kirjoittelumme täällä.

• Anonyymi00011

Oletkohan nyt aivan rehellinen itsellesi?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oletkohan nyt aivan rehellinen itsellesi?

Kyllä olen. Ei ole edelleenkään saanut rikottua joten voisin sanoa, että vankalla pohjalla on. Onhan tässä jo kohta kolme vuotta tunnettukin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä olen. Ei ole edelleenkään saanut rikottua joten voisin sanoa, että vankalla pohjalla on. Onhan tässä jo kohta kolme vuotta tunnettukin.

Tuo ihminen ei ole rehellinen millään tapaa,luulee saavansa tehdä mitä haluaa,ei se noin mene,parisuhde ei muille kuulu,mutta kiusaamalla et ketään saa!varkaat joutuu linnaan,kun aika koittaa! Olen kyllä miettinyt tuota teidän pahuutta!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tuo ihminen ei ole rehellinen millään tapaa,luulee saavansa tehdä mitä haluaa,ei se noin mene,parisuhde ei muille kuulu,mutta kiusaamalla et ketään saa!varkaat joutuu linnaan,kun aika koittaa! Olen kyllä miettinyt tuota teidän pahuutta!

No nyt ei kyllä osu millään tavalla tuo sun kirjoitus. Ketkä kiusaajat ja varkaat? Miksi yrittäisin saada jonkun joka jo on elämässäni? Kuvitteletko olevasi parisuhteessa tämän kyseisen ihmisen kanssa vai mitä yrität sanoa kun en saa kirjoituksestasi tolkkua? Millä tavalla ollaan pahoja jos meillä on ollut jo pitkään tämä meidän juttu johon muut ovat yrittäneet tulla väliin maalittamalla ja kiusaamalla? Taidat olla se joka syyttää muita kaikista omista tekemisistään.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vielä uskovia väitätte olevan!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vielä uskovia väitätte olevan!

No ei olla. Henkisiä kyllä. Jos nyt vielä haluat jatkaa meidän syyttelyä ja haukkumista perättömillä jutuilla niin varmistaisitko vielä, että haukut nyt oikeita ihmisiä eli että kyseessä on 32v mies ja vaalea nainen? Oletko sinä se jolla ilmeisesti on skitsofrenia? Sama joka joutui lataamoon pakkomielteisyyden ja itsetuhoisuuden vuoksi? Mites kun tämä mies sanoo, ettei tunne sinua niin oletkohan kuvitellut, että teillä on suhde?

• Anonyymi00014

mun elämään on niin paljon sekaannuttu kaikin puolin että ei jaksa enää.

• Anonyymi00016

anna sekaantua? mitä väliä 🤣 heikot ihmiset yhtä naista pelkää sivusta

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

On mulle väliä mut siinähän naurat.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletkohan sä se joka on viimeaikoina yrittänyt voimaannuttaa itseään keksityllä kuvitelmalla itsestään, että häntä pelkäisi se ihminen jonka elämään hän on sekaantunut? Olen tuo 13.47 kirjoittanut. Jo mun taustasta pitäisi pystyä päättelemään etten pelkää oikein mitään. Jos nyt puoliväkisin joku pelko pitäisi niin se on se, että pelkään pahoin, että olet menettänyt todellisuudentajusi ja elät kuvitteellisessa maailmassa josta kirjoittelet tänne ja jolla oikeutat vainoamisen, kyttäämisen ja elämäämme sekaantumisen. Sinä et edes tietäisi tän tyypin olemassaolosta ellet olisi alkanut sairaalloisesti urkkimaan ja lopulta vainoamaan.

• Anonyymi00018

Kuka on tämä nainen. Tahtoisin saada hänet käsiini.

• Anonyymi00021

Julkiselta puolelta löytyy useempiki. -KoskaMäKeiju

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Julkiselta puolelta löytyy useempiki. -KoskaMäKeiju

Rummoutuneet katkerat naiset.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Rummoutuneet katkerat naiset.

No kyl niitä löytyy "miehistäki", varsinki niistä, jotka ei oo saanu minkäänlaista huomiota osakseen.

• Anonyymi00023

En ainakaan minä! Ei suihinkaan! T. Riikka p.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2790
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      511
      1694
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      303
      1365
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1354
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      913
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      66
      802
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      35
      715
    8. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      704
    9. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      32
      703
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      694
    Aihe