🤔 📻 🎶 nyt en osaa olla keittiössä ilman että radio pauhaa. Nyt tulee 60-luvun musaa. Onpas tuossa pretty woman biisissä mukavat sanat. Talouspuuhat sujuivat joutuisasti sitä hyräillessä. Aika näyttää sopiiko tarinaan! Saman nimisen elokuvan kanssa ei ole muuta yhteistä kuin nimi.
Roy Orbison - Pretty woman
https://youtube.com/shorts/L5yTHkVSRw8
Oppia ikä kaikki -sanotaan
12
118
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
K
I
I
T
O
S
IHANA KAPPALE JA ELOKUVA KANS..❤️ - Anonyymi00003
Irwinin Rentun ruusu on kauniimpi.
- Anonyymi00004
Mä lu kuulin että ot hoitaja. N
Nii ni mitä mä teen tolle peräcilmälle
Siellon ilmeisesti taas pukama
Voisit sä kattoo jo pyllistänTurhaan luulette mua tuttaviksenne. En ole mikään hoitaja, enkä kaupan kassa ym. Menet lääkäriin jos on vaivoja. Ei ne peräpukamat katsomalla parane, eikä varsinkaan palstalla kyselemällä. Voi olla vaikka syöpä jos et lähettänyt näytettä.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Turhaan luulette mua tuttaviksenne. En ole mikään hoitaja, enkä kaupan kassa ym. Menet lääkäriin jos on vaivoja. Ei ne peräpukamat katsomalla parane, eikä varsinkaan palstalla kyselemällä. Voi olla vaikka syöpä jos et lähettänyt näytettä.
Kyl sinun pitää katsoo ja kokeilla myös kädellä
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyl sinun pitää katsoo ja kokeilla myös kädellä
Tällaiset kommentit lisäävät kaipaamani henkilön arvoa. Ja niin älyttömiä kuin ovatkin nää nostaa aloitukseni etusivulle.
Oon kirjoitellut vähemmän kun nuo on kimpussa olleet. Ei tartte tärkeän ihmisen lukea tuota soopaa.
"Växlande molnighet" nyt kuuluu radio taas kunnolla. Luulin, että pätkiminen johtui lähetyksestä. Mutta vika olikin erään kaupan merkkipsristoissa. Verkkovirralla kuuluu hyvin!
Siis merkkiparistoissa.
Ikkunat pesty. Nyt näkyy auringonpimennys hyvin kamarin ikkunasta.
Tässä huominen pimennysaikataulu:
Alku: Illalla noin klo 19.43 – 20.01Maksimi (syvin vaihe): Noin klo 20.42 – 20.54- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Siis merkkiparistoissa.
Ikkunat pesty. Nyt näkyy auringonpimennys hyvin kamarin ikkunasta.
Tässä huominen pimennysaikataulu:
Alku: Illalla noin klo 19.43 – 20.01Maksimi (syvin vaihe): Noin klo 20.42 – 20.54Sinä reakoit nopeasti näihin minun aikataulu muutoksiin.
Minäpäs vaihdankin sen taas uudeelleen;-D Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä reakoit nopeasti näihin minun aikataulu muutoksiin.
Minäpäs vaihdankin sen taas uudeelleen;-DEn nyt ymmärrä mitä tämä tarkoittaa. En seuraa palstan kirjoituksia enkä kenenkään aikatauluja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459