🤔 📻 🎶 nyt en osaa olla keittiössä ilman että radio pauhaa. Nyt tulee 60-luvun musaa. Onpas tuossa pretty woman biisissä mukavat sanat. Talouspuuhat sujuivat joutuisasti sitä hyräillessä. Aika näyttää sopiiko tarinaan! Saman nimisen elokuvan kanssa ei ole muuta yhteistä kuin nimi.
Roy Orbison - Pretty woman
https://youtube.com/shorts/L5yTHkVSRw8
Oppia ikä kaikki -sanotaan
12
121
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
K
I
I
T
O
S
IHANA KAPPALE JA ELOKUVA KANS..❤️ - Anonyymi00003
Irwinin Rentun ruusu on kauniimpi.
- Anonyymi00004
Mä lu kuulin että ot hoitaja. N
Nii ni mitä mä teen tolle peräcilmälle
Siellon ilmeisesti taas pukama
Voisit sä kattoo jo pyllistänTurhaan luulette mua tuttaviksenne. En ole mikään hoitaja, enkä kaupan kassa ym. Menet lääkäriin jos on vaivoja. Ei ne peräpukamat katsomalla parane, eikä varsinkaan palstalla kyselemällä. Voi olla vaikka syöpä jos et lähettänyt näytettä.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Turhaan luulette mua tuttaviksenne. En ole mikään hoitaja, enkä kaupan kassa ym. Menet lääkäriin jos on vaivoja. Ei ne peräpukamat katsomalla parane, eikä varsinkaan palstalla kyselemällä. Voi olla vaikka syöpä jos et lähettänyt näytettä.
Kyl sinun pitää katsoo ja kokeilla myös kädellä
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyl sinun pitää katsoo ja kokeilla myös kädellä
Tällaiset kommentit lisäävät kaipaamani henkilön arvoa. Ja niin älyttömiä kuin ovatkin nää nostaa aloitukseni etusivulle.
Oon kirjoitellut vähemmän kun nuo on kimpussa olleet. Ei tartte tärkeän ihmisen lukea tuota soopaa.
"Växlande molnighet" nyt kuuluu radio taas kunnolla. Luulin, että pätkiminen johtui lähetyksestä. Mutta vika olikin erään kaupan merkkipsristoissa. Verkkovirralla kuuluu hyvin!
Siis merkkiparistoissa.
Ikkunat pesty. Nyt näkyy auringonpimennys hyvin kamarin ikkunasta.
Tässä huominen pimennysaikataulu:
Alku: Illalla noin klo 19.43 – 20.01Maksimi (syvin vaihe): Noin klo 20.42 – 20.54- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Siis merkkiparistoissa.
Ikkunat pesty. Nyt näkyy auringonpimennys hyvin kamarin ikkunasta.
Tässä huominen pimennysaikataulu:
Alku: Illalla noin klo 19.43 – 20.01Maksimi (syvin vaihe): Noin klo 20.42 – 20.54Sinä reakoit nopeasti näihin minun aikataulu muutoksiin.
Minäpäs vaihdankin sen taas uudeelleen;-D Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä reakoit nopeasti näihin minun aikataulu muutoksiin.
Minäpäs vaihdankin sen taas uudeelleen;-DEn nyt ymmärrä mitä tämä tarkoittaa. En seuraa palstan kirjoituksia enkä kenenkään aikatauluja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 711359
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587