Kumman valitsette jos on kiirus: Aamuorgasmin vai aamupalan jos kumpaakin ei ehdi..? 🤔
Itse tartten yleensä pikaisen, joko kumppanin kanssa tai ilman. Lähtee päivä mukavammin käyntiin ja aamiaista ehtii työpaikallakin jotakin.. 😁
Aamupala vai aamuorgasmi?
13
205
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
panen toisten vaimoja töissä. varatut ottaa isoa paljaalla, kun luottaa työkaveriin. ihanaa ruiskia vaimoihin omia spermoja. sonni
- Anonyymi00005
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi00002
Miehenä sanoisin että mieluummin pikkupilluista naista...
- Anonyymi00003
Sanotaan nyt vaikka että joskus jää aamiainen väliin 😊
- Anonyymi00007
Aamupaska paras paska
- Anonyymi00004
Tänä aamuna molemmat. Tosin kumppanin kanssa aamiainen ja sitten alkoi tehdä mieli kun olin jo yksin lähdössä. Sättärillä on nopein mulla, hyvä peli aamuisin 😊👌😅
- Anonyymi00008
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00010
Kaura puuroa aamuisin pitää saada,ei sitä muutoin jaksa tuota terassia valmiiksi rakentaa,lauantaisin sitten voi vetäistä hätäiset panot.
- Anonyymi00011
Ex -muija oli aiktiivinen
- Anonyymi00012
Juu usein aamu alkaa usein orgasmilla 😊 Jos mies haluaa nukkua niin suihku on hyvä priva hetki hoitaa asia
- Anonyymi00013
Jos oma vaimo kyseessä silloin aamupala jos vierasta niin vieras.
- Anonyymi00014
No pillu paljaana nainen vai kahvi pullalla... Sitä kahvia voi juoda sitten myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551