Koskaan ensimmäisenä? Olettako niin ylpeitä että ennemmin itkette ja kaipaatte kuin viestin laittaisitte miehelle?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kyllä ne jotkut osaavat laittaa viestiä ensimmäisenä.
- Anonyymi00002
Ei todellakaan noin. Tapahtuneiden asioiden ja epäselvyyden takia en laita. Lisäksi myös se, miten hän minuun suhtautuu.
Olen mennyt juttelemaan kerran. - Anonyymi00003
en halua sekaantua ihmisten elämiin olen meedio. olen ennustanut pahoja asioita liian monta kertaa. kuolemia ja menetyksiä. näen kauheita unia olen senkin takia psykoottinen. se vaikuttaa käyttäytymiseeni. pystyn jo energioista päättelemään ihmisistä asioita. kai olen jollakin tavalla susi
- Anonyymi00004
harvemmin haluan kellekkään mitään sotkua aiheuttaa. mä nyt vaan satun tietämään asioita ja sitten ne tapahtuu. elän enneunia päivisin uudestaan. tuntuu keksityiltä kunnes tajusin että ei tämä oli unessa.
- Anonyymi00005
oloni on usein hyvin sekava ja erikoinen kun seuraisin omaa aivo toimintaani sivusta
- Anonyymi00006
lamppuja syttyy usein. näen myös usein mielenvikaisten ihmisten sieluun yhdellä katseella pystyn ennustamaan kohtaloita
- Anonyymi00007
tämä paikka johtaa kadotukseen mikään täällä ei ole oikein
- Anonyymi00008
En koe nyt mitään tarvetta laittaa viestiä. Enkä kyllä uskaltaisi vaikka tarvetta kokisinkin. Enkä halua olla mikään tyrkky. Luulenpa ettet halua minun häiritsevän elämääsi vaikka itse numeroni pyysitkin. Olit kuitenkin kännissä silloin joten koko asia ja kaikki tapahtunut saattaa kaduttaa sinua nyt. Tämä tilanne kun on muutenkin mikä on. Enkä tiedä jäikö meille muutenkin jotenkin huonot vibat kun silloin erosimme, kovin närkästyneeltä kyllä vaikutit silloin.
- Anonyymi00009
Pöh. Laittoin ja se luki ne muttei vastannut mitään niin haistakoot paska sitten. :D
- Anonyymi00010
Ukkojen hommaa
- Anonyymi00011
Tietenkin voin ja olen monesti laittanutkin. Ei se mitään muuta.
- Anonyymi00012
Tietenkin voi. Ja olen tehnytkin niin. Miehen pitää vain olla tarpeeksi kiinnostava.
- Anonyymi00013
Jos on asiaa.
- Anonyymi00014
En laita niin kauan kun on mahdollista että minulle naureskellaan salaa kun on ensin valehdeltu pehmeitä.
- Anonyymi00015
En laita, koska tavoite on päästä yli miehestä ja eroon ikävästä. Ei se silloin auta että alkaa kyseiselle henkilölle viestittämään, päinvastoin nimenomaan pitää pysyä tiukkana, lopettaa yhteydenpito ja itkeä yksin tai muihin suuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371483- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi250726PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7561- 39537