🌼⭐☀️🌟☀️⭐🌼
Voi kun kaikki osaisi vielä laittaa tunnisteet kuka ja kenellekin, tarkoittaa minkäkin.
Ihan kaikkiin,
kivoihin, tunne yms juttuihin,
mutta etenkin noihin hemputin lyttäys juttuihin mitä täällä on paljon.
Olisi asiallista, reilua ja tärkeää, laittaa niihin täysin selvästi että
kuka kirjoittaa sen, ja kenelle..........
Tärkeää etenkin sen vuoksi ettei yksikään enää ikinä niiden takia tee sitä yhtä kaiken lopettavaa ratkaisua.
Ja nyt EI tosiaankaan KANNATA vttuilla yhtään kenenkään mitään, sellaisesta joka tuohon ratkaisuun päätyy jonkun täällä olleen pskan kirjoituksen takia!
( Joka ees vttuilee tuosta aiheesta, näyttää hyvin että on sellaisten kirjoittaja.. Ja tulee selville kuka on. )
.................
Itse en ainakaan enää yhtäkään tunnisteetonta kivaa aloitusta taikka kommenttia omi, enkä kyl edes usko et niissä olisi aitoa yhtään mikään.
Koska jos aitoa olisi niin silloin niissä olisi myös ne hemputin tunnisteet.
Kunnon tunnisteet!
Tässä ei ole mitään tunnisteita, tiedän....
Ei tarvii yrittää edes kuittailla siitä,
koska tämä ei ole tarkoitettu kenellekään tietylle vaan ihan yleisesti jokaiselle täällä.
Kun kirjoitan jollekin tietylle,
silloin laitan kunnon tunnisteetkin siihen mukaan.
Vaikka niitä ei ehkä aina ihan kaikkia kaikki huomaa. Mutta jooo........
Ihanaa aurinkista lauantaita,
kaikille jotka tämän lukee!
Aloitus just sulle...... Niin sulle (:
39
399
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Onnea paalupaikan söpikset
- Anonyymi00004
Vttuilua, tai piilovttuilua kun laittaa, tai jotain jollekin tietylle tarkoittaa jotakin, niin luulis että on sitten pokkaa itsestään laittaa hyvät tunnisteet. Eikös vain?
- Anonyymi00037
"Yhen sydänpysähdyksen taktiikalla". -rokrok
- Anonyymi00002
🌼⭐☀️🌟☀️⭐🌼
Vielä pieni lisäys tähän.
On ihan sama kuka olen, ei kannata tunnistella.
En tuu kieltämään enkä myöntämään.
Kuka tahansa haluaakaan saa omia "omakseen" tän aloituksen ja sanat...
Kunhan vaan sitten antaa tunnisteet itsestään, jos noin tekee. 😉
🌼⭐☀️🌟☀️⭐🌼 - Anonyymi00003
Hyvä kirjoitus, joka kaikkien kannattaisi lukea. Nämä kirjoitukset on aika sekavia kun kaikki ovat anonyymin kirjoittamia.
- Anonyymi00005
Olisi suomi24 hyvä kehitys että nämä anonyymikommentit jotka nyt on näin numeroituja, saataisiin vielä sellaisiksi että sama numero seuraisi jokaisessa saman henkilön kommentissa.. en ymmärrä noista hommista itse yhtään mitään, mutta käsitin että olisi kyllä mahdollista sillein.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisi suomi24 hyvä kehitys että nämä anonyymikommentit jotka nyt on näin numeroituja, saataisiin vielä sellaisiksi että sama numero seuraisi jokaisessa saman henkilön kommentissa.. en ymmärrä noista hommista itse yhtään mitään, mutta käsitin että olisi kyllä mahdollista sillein.
Jatkoa..
Tosin se hankaloittaisi jonkun tietyn kommentoitua pahasti.
Laitettu tarkoituksella erilliseen kommenttiin,
koska lähtee varmaan pian poistoon...
🌼⭐☀️🌟☀️⭐🌼 - Anonyymi00007
🌼⭐☀️🌟☀️⭐🌼
KIITOS❣
En sanonut sulle vastauksessani tuota kun en ajatellut enää kommentoida aloittajana...
Ja sitten se siitä jäi pois.......
En kirjoittanut tätä aloitusta sen takia että
saisin kivoja sanoja sillä joltain... - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sekin oli vähän parempi mikä oli joskus, että sai itse kirjoittaa anonyymin tilalle jonkun oman tunnisteen. Ihmiset yleensä käytti ketjussa samaa tunnistetta koko ajan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sekin oli vähän parempi mikä oli joskus, että sai itse kirjoittaa anonyymin tilalle jonkun oman tunnisteen. Ihmiset yleensä käytti ketjussa samaa tunnistetta koko ajan.
Mutta sekään ei ollut lopulta hyvä.
En ite silloin oo täällä ollutkaan, mutta näkeehän sen kuinka silloinkin on ollut niitä jotka esitti olevansa joku toinen.
Tää pitäisi saada sellaiseksi ettei olisi mahdollista tuollaiseen toimintaan.
Eikä muihinkaan pska juttuihin.
Jotkut tekee kaikkensa että saavat nää sivut suljettua lopullisesti noiden juttujen takia.
Mun mielestäni se on erittäin huono homma jos ja kun saavat sen aikaan.
Ymmärrän kyllä täysin syyn siihen miksi he noin haluaa tapahtuvan, mutta......
Toivoisin että he ajattelisivat sitä puolta asiasta että joidenkin kannalta se on todella huono tilanne jos niin tapahtuu. - Anonyymi00038
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei tää mikään korvamerkkien kaupustelijoiden oma palsta ole. -gw
- Anonyymi00009
No niin, sittenhän on juuri nyt päätetty, että aloitus on Prinsessalta! 👑
Söpöjä kukkiakin siinä on mukana. ☺️🌼- Anonyymi00030
Onko huostaan otettu lapsi sinusta Prinsessa.Sijoitettu joko laitokseen pienenä tai sijaisperheeseen missä vanha röhömaha ,haiseva mies käy "prinsessan"huoneessa vuosia?
Olisit kyllä tosi sairas tytön tyllerö jos kadehtiait tämmöisen "prinsessan" elämää. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onko huostaan otettu lapsi sinusta Prinsessa.Sijoitettu joko laitokseen pienenä tai sijaisperheeseen missä vanha röhömaha ,haiseva mies käy "prinsessan"huoneessa vuosia?
Olisit kyllä tosi sairas tytön tyllerö jos kadehtiait tämmöisen "prinsessan" elämää.En jaksa teitä mielenterveysongelmaisia. Ottakaa ne lääkkeenne ja hoitakaa itsenne kuntoon.
Teillä ei ole MITÄÄN oikeutta kulkea ympäri internetiä ja pahoittaa ihmisten mieliä. Minun mieltäni et onnistu pahoittamaan, mutta toivon sinut mahdollisimman kauas tästä ketjusta.
Ja sinä et sano ikinä enää mitään ikävää Prinsessasta, tai minä tulen omin kätösin tukkimaan sinun suusi. 😑 - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En jaksa teitä mielenterveysongelmaisia. Ottakaa ne lääkkeenne ja hoitakaa itsenne kuntoon.
Teillä ei ole MITÄÄN oikeutta kulkea ympäri internetiä ja pahoittaa ihmisten mieliä. Minun mieltäni et onnistu pahoittamaan, mutta toivon sinut mahdollisimman kauas tästä ketjusta.
Ja sinä et sano ikinä enää mitään ikävää Prinsessasta, tai minä tulen omin kätösin tukkimaan sinun suusi. 😑Lupaat vaan, lupaat vaan.Sinä pikku nakku et pärjää minulle.
- Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
En jaksa teitä mielenterveysongelmaisia. Ottakaa ne lääkkeenne ja hoitakaa itsenne kuntoon.
Ja sinä et sano ikinä enää mitään ikävää Prinsessasta, tai minä tulen omin kätösin tukkimaan sinun suusi. 😑Jussi & Mansikka proud-ly pre cents. -friends&familon
- Anonyymi00010
Mintun tuoksu tuli kuin kaukaa nenääni.
- Anonyymi00040
Minäpä näin Kissanminttua isoina mättäinä.
- Anonyymi00012
Onko anonyyminä tapahtuvan keskustelun tarkoitus olla henkilökohtaista edes? Tunnisteet ei takaa mitään. Tunnisteet ei meinaa että toinen tunnistaa tai välttämättä haluaa edes keskustella. Keskustelun pitäis olla aina kunnioittava olipa vastaan ottaja kuka tahansa. Henkilökohtaiset keskustelut kuuluu aina hoitaa henkilökohtaisesti. Tietenkin voi vihjata että täällä ollaan ja mikä ihanempaa jos toisiaan kaipaavat tunnistaakin toisensa. Mut mitään suurempaa suhdekuvioita en lähtisi näiden peruusteella rakentelemaa. Tää sekametelisoppa jossa monta keittäjää.
- Anonyymi00013
Taisitkohan ottaa itse nyt jotenkin liian henkilökohtaisesti jotakin?
Vai miksi nuin katkerahkoa sanailua?
Kukaanhan ei varmaan pakota ketään täällä kirjoittamaan kenenkään kanssa väkisin.
Jotkut haluaa kirjoittaa, jotkut ei.
Ei varmaan kenenkään olisi tarve ikävöidä ketään ikävä palstalla jos kaikilla vain olisi mahdollista henkilökohtaisesti olla toiseen yhteydessä irl.
Mutta kaikilla nyt vaan ei ole.
Tuskinpa kukaan ihan vain näiden palsta juttujen perusteella rakentaa suhteita tms.
Se on hyvä jos sulla on henkilökohtainen yhteys kaivattuusi olemassa irl ja voit siellä keskustella kaiken hänen kanssaan.
Se on tärkeää! - Anonyymi00014
Ja hieman tuon oloiseen juurikin kuin sun kommenttisi oli liittyy tuo tunnisteiden käyttäminen. Jollekin kohdistat tuon henkilökohtaisesti, etkä hyvällä tavalla.
Katkeruus, se pilaa soppaa kuin sopan. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taisitkohan ottaa itse nyt jotenkin liian henkilökohtaisesti jotakin?
Vai miksi nuin katkerahkoa sanailua?
Kukaanhan ei varmaan pakota ketään täällä kirjoittamaan kenenkään kanssa väkisin.
Jotkut haluaa kirjoittaa, jotkut ei.
Ei varmaan kenenkään olisi tarve ikävöidä ketään ikävä palstalla jos kaikilla vain olisi mahdollista henkilökohtaisesti olla toiseen yhteydessä irl.
Mutta kaikilla nyt vaan ei ole.
Tuskinpa kukaan ihan vain näiden palsta juttujen perusteella rakentaa suhteita tms.
Se on hyvä jos sulla on henkilökohtainen yhteys kaivattuusi olemassa irl ja voit siellä keskustella kaiken hänen kanssaan.
Se on tärkeää!Nyt et ymmärtänyt pointtiani. Mistä noin päätelet. Esitin vain ajatuksiani. Tuollainen itse petosta jos kuvittelet että anonyymi antaa sinulle vastaukset hänenä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nyt et ymmärtänyt pointtiani. Mistä noin päätelet. Esitin vain ajatuksiani. Tuollainen itse petosta jos kuvittelet että anonyymi antaa sinulle vastaukset hänenä.
Voi kuule kun en kuvittele tuollaisia asioita, millään tavalla. Ei ole tarvetta kuvitella.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja hieman tuon oloiseen juurikin kuin sun kommenttisi oli liittyy tuo tunnisteiden käyttäminen. Jollekin kohdistat tuon henkilökohtaisesti, etkä hyvällä tavalla.
Katkeruus, se pilaa soppaa kuin sopan.Katkeruus mistä? Enemmän sotkette täällä itse kun ette osaa suhtautua tähän realistisesti. Ihmissuhteet luodaan muualla ei netissä anonyyminä se on harmi jos siihen ei kykene. Kaivata voi ja ajatuksia kirjoittaa. Ja voi joku tunnistaakin. Mutta ei tämä ole mikään henkilökohtaisten asioiden selvittely paikka. Täällä käy paljon ihmisiä jotka jokainen voi vsstata kuin kaivatusi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi kuule kun en kuvittele tuollaisia asioita, millään tavalla. Ei ole tarvetta kuvitella.
Et nähtävästi osaa keskustella. Olkoot.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Katkeruus mistä? Enemmän sotkette täällä itse kun ette osaa suhtautua tähän realistisesti. Ihmissuhteet luodaan muualla ei netissä anonyyminä se on harmi jos siihen ei kykene. Kaivata voi ja ajatuksia kirjoittaa. Ja voi joku tunnistaakin. Mutta ei tämä ole mikään henkilökohtaisten asioiden selvittely paikka. Täällä käy paljon ihmisiä jotka jokainen voi vsstata kuin kaivatusi.
Et sinä voi sanella missä jotkut muut luo omia ihmissuhteitaan!!
Olet oikeassa, täällä voi moni muukin vastata kuin joku toinen. Tai jopa samoin kuin joku jota itse kaipasin aiemmin.
Väärässä sitten olet, ja pahasti väärässä oletkin, siinä etten mä osaisi keskustella.
Kyllä mä osaan.
Jopa sellaisten kanssa joiden kanssa olen täysin erimieltä joistakin asioista. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet oikeassa, täällä voi moni muukin vastata kuin joku toinen. Tai jopa samoin kuin joku jota itse kaipasin aiemmin.
Väärässä sitten olet, ja pahasti väärässä oletkin, siinä etten mä osaisi keskustella.
Kyllä mä osaan.
Jopa sellaisten kanssa joiden kanssa olen täysin erimieltä joistakin asioista.En sitä sanelekaan. Miksi sinä hyökkäät kimppuuni. Esitin vaan ajatuksen anonyymipalstasta ja sen ideasta. Eivät kaikki halua tulla tunnistetuiksi eikä ole mitään oikeutta jakaa toisesta tietoja missään varsinkin jos ei ole muuten tekemisissä. Jotenki rasittaa te jotka täällä pyöritte ja tunnistelette jatkuvasti. Mulle riittää joskus joku oletus tai ajatus että tuo voisi olla hän joka vastasi. Siitä tulee hyvä mieli. Mutta en mitään sen varaan laske. Se saattaa ihan yhtä hyvin olla joku muu.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä mä osaan.
Jopa sellaisten kanssa joiden kanssa olen täysin erimieltä joistakin asioista.Osaat vai? Nytkin tartuit ainostaan siihen negatiiviseen siellä joka on myös todellisuutta. Ei voi vaatia tunnisteita ihmisiltä tämmöiseen. Ne altistaa kiusaamiseen ne altistaa rikolliseen toimintaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Osaat vai? Nytkin tartuit ainostaan siihen negatiiviseen siellä joka on myös todellisuutta. Ei voi vaatia tunnisteita ihmisiltä tämmöiseen. Ne altistaa kiusaamiseen ne altistaa rikolliseen toimintaan.
Älä jaksa kääntää kaikkea nurinpäin!
Lue itse ajatuksella koko aloitus uusiksi! - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Älä jaksa kääntää kaikkea nurinpäin!
Lue itse ajatuksella koko aloitus uusiksi!Huomasitko edes että kirjoitin vastaukseni yleisessä muodossa pohdintaa. Sinä menit heti henkilökohtaiselle tasolle. Syytely ja tuomitseminen saman tien. En tahdo keskustella kanssasi sillä tasolla koska emme tunne. Olisin halunnut miettiä et mikä on anonyymikeskustelun idea ylipäätään. Mut nyt poistun tästä keskustelusta te saatte tunnistella loputtomiin.
- Anonyymi00019
Prinsessa on hyvä ja jättää huomiotta kaikki mielenpahoittajat. 😌👑
Ihanaa viikonloppua ja hyvää fiilistä Prinsessalle! 💅 - Anonyymi00026
Eikö ap vastaa mitään kenellekään mukavalle? 😌🥺
Toivotin sinulle ihanaa viikonloppua ja hyvää fiilistä. Mutta vastaat vain noihin negatiivisiin viesteihin. 🥺
En ole pyytänyt sinua myöntämään enkä kieltämään mitään... Mutta tunnisteen annoin, kuten pyysitkin. 😉
Voisihan tässä ketjussa jotain hyvääkin fiilistä jakaa. 🤗- Anonyymi00027
Et toivottanut aloittajalle, vaan jollekin ihan muulle.
Prinsessalle, ja aloittaja ei ole hän.
Vastasin muuten kyllä tuohon jo aiempaan sulle, mutta se poistatettiin.
Voin omia vkl toivotuksen, vaikken Prinsessasi olekaan.
Hyvää viikonloppua sullekin tuntemattomalle. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et toivottanut aloittajalle, vaan jollekin ihan muulle.
Prinsessalle, ja aloittaja ei ole hän.
Vastasin muuten kyllä tuohon jo aiempaan sulle, mutta se poistatettiin.
Voin omia vkl toivotuksen, vaikken Prinsessasi olekaan.
Hyvää viikonloppua sullekin tuntemattomalle.Aloittaja kirjoitti näin:
"On ihan sama kuka olen, ei kannata tunnistella.
En tuu kieltämään enkä myöntämään.
Kuka tahansa haluaakaan saa omia "omakseen" tän aloituksen ja sanat...
Kunhan vaan sitten antaa tunnisteet itsestään, jos noin tekee. 😉"
Ja nyt sinä petit lupauksesi ja menit kieltämään! 🥺 Sinä lupasit olla kieltämättä tai myöntämättä. 😊 Mitäs tämä tällainen venkoilu on? 😉 Minun Prinsessani venkoilee juuri tuolla tavalla. 🤭 Yleensä kun hänelle huomauttaa siitä, hän kyllä myöntää sen. 😉
- Anonyymi00029
Ei nää tunnisteet ole varmoja koska on matkijoita.Ne käy sinun Metat kyttään ja sen jälkeen esittä sitä henkilöä.
- Anonyymi00033
Ainut mikä on henkilökohtaista on ne stalkkaus viestit mitkä voi tunnistaa eli kun käyt vaikka suihkussa ja se tulee tänne reaali ajassa ,se on kohdennettu.Näinhän ei saa tehdä koska se on kotirauhan piiriin kuuluvaa.
- Anonyymi00034
Olipa tuossa yksikin päivä laitettu kämpästä ulos meno tänne reaali ajassa.Se sitten näkyi katukuvassa hyvin ketkä lukee näitä stalkkaus viestejä.
Se yks lumppu ruskea silmänen juoppo ämmä tuossa kivenheiton päässä on yks stalkki ja sen kaveri vanha juoppo myös.Niiden asunto sijaitsee paikassa missä näkee kaikkien liikkeet. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olipa tuossa yksikin päivä laitettu kämpästä ulos meno tänne reaali ajassa.Se sitten näkyi katukuvassa hyvin ketkä lukee näitä stalkkaus viestejä.
Se yks lumppu ruskea silmänen juoppo ämmä tuossa kivenheiton päässä on yks stalkki ja sen kaveri vanha juoppo myös.Niiden asunto sijaitsee paikassa missä näkee kaikkien liikkeet.Se ukko on pystyyn pskannettu lapamato.Pitkähkö ja laiha.Käkättää kuin räkättirastas.
- Anonyymi00036
Kaunista sunnuntaita aloittajalle. 🌼
Toivottavasti päiväsi on täynnä iloa, rauhaa ja haaveita. ✨ Tarvittaessa myös vauhtia ja jännitystä, jos niistä pidät. 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 61374
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357