Pikaisesti vähän sinulle

Anonyymi-ap

Koko päivä kiirettä ja jatkuu vielä, huomenna rauhallisempi päivä. Mun tunteet sua kohtaan on vakaat…

26

407

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No kiva juttu! Kiitos samoin sinulle.

• Anonyymi00002

Kenelle?

• Anonyymi00003

Niin minunkin tunteet häntä kohtaan..

• Anonyymi00005

Kiireinen mut onneksi tulee hyvä Sauma 😘
      ihana kuulla sun tunteista mun Rakkaus ❤️🌹

• Anonyymi00006

aivan outoa tekstiä, sukupuoletonta ja tunnisteetonta sontaa, tätä ei voi todellakaan omia

• Anonyymi00007

Samat sanat ❤️

• Anonyymi00008

Vakaus on parasta ❤️

• Anonyymi00009

Samoin kultaseni ❤️🫂

• Anonyymi00010

Minulla tahdon olla naiselle semmoinen kultainen mies, jota hän ei halua satuttaa eikä hylätä koskaan. Tetysti joskus huomaamattaan ja vihaisena voisi satuttaa, mutta ei hylkäisi minua kuitenkaan. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi00012

❤️

• Anonyymi00016

Oot kyl se nainen joka veti just pullon viiniä joka vastaa itselleen

• Anonyymi00011

Monta kärpästä yhdellä viestillä.😁

• Anonyymi00013

Kartalla mukana.
      Nöerimöykky sateessa istuu syksyä ilmassa.

• Anonyymi00014

ei se äijä musta piittaa. en tule jaksamaan tätä elämää muutenkaan kovin pitkään paitsi pössyissä. se nyt ei ole mahdollista täälläpäin.

• Anonyymi00015

Eiköhän tässä kaikilla ole omat kiireensä....

• Anonyymi00018

Kiirettä pitää ku sellanen haaremi onistuksessa

• Anonyymi00019

Minun tunteet pysyvät myös. ❤️

• Anonyymi00020

Mutta olen vähän miettinyt, että ehkä pitää ottaa vähän taukoa tässä… Musta tuntuu, että olen vähän sellaisessa hälytystilassa koko ajan…

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mutta olen vähän miettinyt, että ehkä pitää ottaa vähän taukoa tässä… Musta tuntuu, että olen vähän sellaisessa hälytystilassa koko ajan…

Oletko aloittaja?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joillakon jatkuva hälytystila on normi. Ihmiset on erilaisia. Kuormittuvat eri asioista.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En nyt käsitä onko tämä aloittaja vai joku muu? Minä en ainakaan tätä kirjoittanut.

T. 20:45

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oletko aloittaja?

Jep

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ota vaan taukoa palstasta jos haluat. Olen itsekin ollut täältä paljon pois.

En usko että olet hän, mutta jos olisit niin olen sitoutunut häneen ja jos hän minut haluaa tulevaisuudessa niin hänen tulee olla myös sitoutunut minuun vaikkei palstalla kävisikään.

• Anonyymi00024

Muista levon tärkeys kun on ollut kiirettä... Hyvää yötä rakas sitten kun aika on. Minunkin tunteet sinuun on vakaat...

• Anonyymi00026

Haluaisin jotenkin ajatella, että vaikka en ehdi aina kertomaan tunteistani, toinen voisi luottaa niihin. <3

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Haluaisin jotenkin ajatella, että vaikka en ehdi aina kertomaan tunteistani, toinen voisi luottaa niihin. <3

Luottamus taitaa tarkoittaa vähän eriä mistä nyt on kyse. Ehkä on tarkoitus jättää toinen varalle?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      1895
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      324
      1023
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      897
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      139
      773
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      601
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      62
      577
    8. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      45
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      560
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37