Koko päivä kiirettä ja jatkuu vielä, huomenna rauhallisempi päivä. Mun tunteet sua kohtaan on vakaat…
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
No kiva juttu! Kiitos samoin sinulle.
- Anonyymi00002
Kenelle?
- Anonyymi00003
Niin minunkin tunteet häntä kohtaan..
- Anonyymi00005
Kiireinen mut onneksi tulee hyvä Sauma 😘
ihana kuulla sun tunteista mun Rakkaus ❤️🌹 - Anonyymi00006
aivan outoa tekstiä, sukupuoletonta ja tunnisteetonta sontaa, tätä ei voi todellakaan omia
- Anonyymi00007
Samat sanat ❤️
- Anonyymi00008
Vakaus on parasta ❤️
- Anonyymi00009
Samoin kultaseni ❤️🫂
- Anonyymi00010
Minulla tahdon olla naiselle semmoinen kultainen mies, jota hän ei halua satuttaa eikä hylätä koskaan. Tetysti joskus huomaamattaan ja vihaisena voisi satuttaa, mutta ei hylkäisi minua kuitenkaan. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00012
❤️
- Anonyymi00016
Oot kyl se nainen joka veti just pullon viiniä joka vastaa itselleen
- Anonyymi00011
Monta kärpästä yhdellä viestillä.😁
- Anonyymi00013
Kartalla mukana.
Nöerimöykky sateessa istuu syksyä ilmassa. - Anonyymi00014
ei se äijä musta piittaa. en tule jaksamaan tätä elämää muutenkaan kovin pitkään paitsi pössyissä. se nyt ei ole mahdollista täälläpäin.
- Anonyymi00015
Eiköhän tässä kaikilla ole omat kiireensä....
- Anonyymi00018
Kiirettä pitää ku sellanen haaremi onistuksessa
- Anonyymi00019
Minun tunteet pysyvät myös. ❤️
- Anonyymi00020
Mutta olen vähän miettinyt, että ehkä pitää ottaa vähän taukoa tässä… Musta tuntuu, että olen vähän sellaisessa hälytystilassa koko ajan…
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta olen vähän miettinyt, että ehkä pitää ottaa vähän taukoa tässä… Musta tuntuu, että olen vähän sellaisessa hälytystilassa koko ajan…
Oletko aloittaja?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joillakon jatkuva hälytystila on normi. Ihmiset on erilaisia. Kuormittuvat eri asioista.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En nyt käsitä onko tämä aloittaja vai joku muu? Minä en ainakaan tätä kirjoittanut.
T. 20:45 - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko aloittaja?
Jep
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ota vaan taukoa palstasta jos haluat. Olen itsekin ollut täältä paljon pois.
En usko että olet hän, mutta jos olisit niin olen sitoutunut häneen ja jos hän minut haluaa tulevaisuudessa niin hänen tulee olla myös sitoutunut minuun vaikkei palstalla kävisikään.
- Anonyymi00024
Muista levon tärkeys kun on ollut kiirettä... Hyvää yötä rakas sitten kun aika on. Minunkin tunteet sinuun on vakaat...
- Anonyymi00026
Haluaisin jotenkin ajatella, että vaikka en ehdi aina kertomaan tunteistani, toinen voisi luottaa niihin. <3
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Haluaisin jotenkin ajatella, että vaikka en ehdi aina kertomaan tunteistani, toinen voisi luottaa niihin. <3
Luottamus taitaa tarkoittaa vähän eriä mistä nyt on kyse. Ehkä on tarkoitus jättää toinen varalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081895Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3241023- 67897
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö139773- 32601
- 88577
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E62577- 45577
- 32560
- 37530