Kannattaako lähteä Runnirockiin?

Anonyymi-ap

Kannattaako maksaa 55€ lipusta tämän lauantain osalta? Onko kauniita ihmisiä ja fasiliteetit kunnossa?

11

318

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No ei tod! Paskoja bändejä ja miljöö kuin kaatopaikka 😂

• Anonyymi00003

Kävit sitten ihan ite kun tiedät minkälaista siellä oli.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kävit sitten ihan ite kun tiedät minkälaista siellä oli.

Paskaa! Tullut monet kerran käytyä ja ihan ensimmäisellä runkku rockilla..Ei ole muuttunut tai parantunut missään vaiheessa. Täyttää paskaa !!!!!?

• Anonyymi00002

paskat esiintyjät kyllä on,noh eilen oli happoradio hyvä,mut lauantaina kaikki paskoja,ottakaa mallia olusilta esiintyjistä,siellä oli hyvä kattaus....muuten ihan jees tapahtuma ja naisia saa ja lähtee aina mukaan yöks kämpille

• Anonyymi00008

Pitäiskö runnirockin ottaa mallia olusista kuinka vähän voikaan saada porukkaa liikenteeseeen tapahtumallaan. Sen vois olusten järjestäjät varmaan heille kertoa😂 Vaikka oli paskat kelit runnirockilla sai silti enemmän porukkaa liikkeella toisin kuin loistokeleissä vietetty oluset.
        Kaikkee ei katsos saa rahalla jos ei tapahtumalla ole sydäntä…

• Anonyymi00005

Samaa kuin ennenkin, kehitystä ei ole tapahtunut. Päät turvoksissa silmät viiruina itsekullakin.

• Anonyymi00006

Eipä kannata tosi surkeita esiintyjiä, varsinkin lauantaina.

• Anonyymi00007

lauantain osalta esiintyjät oli kyllä pettymys,perjantaina oli sentään jotain yritystä

• Anonyymi00009

Mitä te valitatte? Kuka oikein yrittää sabotoida? Esiintyjät olivat hyviä. Porukkaa paikalla paljon. Parempi kattaus kuin Olusilla ja kyllä vaan eilen valui juhliin porukkaa, taisi olla täyttä. Haukkujat on tainnu istua kotisohvalla.

• Anonyymi00010

Ulkonäköön ei saa viitata

• Anonyymi00011
      UUSI

Täällä on ilmeisesti semmoista ikä ryhmää että tapani Kansa ja kirka olisi olleet hyviä esiintyjiä. Itse olen sillä kannalla että koko Suomessa ei ole hyviä esiintyjiä festareilla vaan ne on ulkomailla. Mutta menen silti koska mukava nähdä tuttuja enkä valita vaikkei esiintyjät olisikaan minun musiikki valinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3228
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1033
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      916
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      825
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      69
      663
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      651
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      48
      628
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      535
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      528
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      89
      521
    Aihe