Kannattaako maksaa 55€ lipusta tämän lauantain osalta? Onko kauniita ihmisiä ja fasiliteetit kunnossa?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
No ei tod! Paskoja bändejä ja miljöö kuin kaatopaikka 😂
- Anonyymi00003
Kävit sitten ihan ite kun tiedät minkälaista siellä oli.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kävit sitten ihan ite kun tiedät minkälaista siellä oli.
Paskaa! Tullut monet kerran käytyä ja ihan ensimmäisellä runkku rockilla..Ei ole muuttunut tai parantunut missään vaiheessa. Täyttää paskaa !!!!!?
- Anonyymi00002
paskat esiintyjät kyllä on,noh eilen oli happoradio hyvä,mut lauantaina kaikki paskoja,ottakaa mallia olusilta esiintyjistä,siellä oli hyvä kattaus....muuten ihan jees tapahtuma ja naisia saa ja lähtee aina mukaan yöks kämpille
- Anonyymi00008
Pitäiskö runnirockin ottaa mallia olusista kuinka vähän voikaan saada porukkaa liikenteeseeen tapahtumallaan. Sen vois olusten järjestäjät varmaan heille kertoa😂 Vaikka oli paskat kelit runnirockilla sai silti enemmän porukkaa liikkeella toisin kuin loistokeleissä vietetty oluset.
Kaikkee ei katsos saa rahalla jos ei tapahtumalla ole sydäntä…
- Anonyymi00005
Samaa kuin ennenkin, kehitystä ei ole tapahtunut. Päät turvoksissa silmät viiruina itsekullakin.
- Anonyymi00006
Eipä kannata tosi surkeita esiintyjiä, varsinkin lauantaina.
- Anonyymi00007
lauantain osalta esiintyjät oli kyllä pettymys,perjantaina oli sentään jotain yritystä
- Anonyymi00009
Mitä te valitatte? Kuka oikein yrittää sabotoida? Esiintyjät olivat hyviä. Porukkaa paikalla paljon. Parempi kattaus kuin Olusilla ja kyllä vaan eilen valui juhliin porukkaa, taisi olla täyttä. Haukkujat on tainnu istua kotisohvalla.
- Anonyymi00010
Ulkonäköön ei saa viitata
- Anonyymi00011UUSI
Täällä on ilmeisesti semmoista ikä ryhmää että tapani Kansa ja kirka olisi olleet hyviä esiintyjiä. Itse olen sillä kannalla että koko Suomessa ei ole hyviä esiintyjiä festareilla vaan ne on ulkomailla. Mutta menen silti koska mukava nähdä tuttuja enkä valita vaikkei esiintyjät olisikaan minun musiikki valinta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013228Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721033- 40916
- 70825
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit69663- 88651
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi48628Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29535- 44528
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521