..mutta tänään se hajosi.
Olen nyt uusi ihminen!
Ostin Temusta uuden minäkuvan
36
137
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Hyvä. Naamarit nurkkaan.
- Anonyymi00006
Lets rock!
- Anonyymi00032
En suosi mitään Kiinalaista ihan periaatteesta vain. T. Köyhän ei kannata ostaa halpaa, Kiina on huono kumppani, jos saavat vallan kahvasta aseman, jossa muilla ei ole mahdollista puolustaa omia arvojaan. Kiristävät ruuvia ja näin alistavat muut omaan tahtoonsa, jos annamme sille mahdollisuuden. Autoritaarisiin maihin ei ole luottaminen.
- Anonyymi00002
Liukuesteprsees ja uistimes jälkeen varmasti joo. Hyvä, että teitä "uusia" jää tullinki haaviin tämän tästä.
- Anonyymi00004
Mulle samaa satasella ku sä oot vetänyt!
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulle samaa satasella ku sä oot vetänyt!
😂 reps.
- Anonyymi00003
Minkälainen uusi ihminen olet jaa Minkälainen oli temun minäkuva 🤔?
- Anonyymi00005
Se oli huonompi kuin tämä uusi versio!
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se oli huonompi kuin tämä uusi versio!
Oliko se teennäinen ja tämä uusi aito?
Mitä hyviä ominaisuuksia uudessa on?
- Anonyymi00007
Kerro lisää
- Anonyymi00008
Krapulassa otin viinahuikkaa niin vahingossa minäkuva tippui lattialle ja särkyi. Näin Jumalan ja totesin, ahaa, en olekaan enää humalainen! Nykyään juon vain kaljaa.
- Anonyymi00009
Ei temusta saa kestävää minäkuvaa
- Anonyymi00012
Minuakin kiinnostaa tietää oletko nyt aito oma itsesi?
- Anonyymi00013
Minä haluaisin aidon minäkuvani takaisin. Epäilen että se on varastettu.
- Anonyymi00014
Minäkin haluan takaisin sen oman aidon minäni, se mikä olin ennen.
Nyt oon vaan tyhjä kuori.- Anonyymi00016
Millainen olit ennen?
- Anonyymi00015
ei tässä elämässä ole mitään mikä minua enään miksikään muuttaisi olen pilalla
- Anonyymi00017
kiinnosta tämä pska elämä pskan vttujakaan kidun lasteni vuoksi vielä hetken
- Anonyymi00018
Ai miten niin hetken? Lapset on omia lapsia koko elämän. Älä tee sitä virhettä, etä tekisit itsellesi kotain ja aiheuttaisit sillä suurta surua ja sukukarmaa.
Eikö se ole iso rikkaus että sulla on lapset? - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ai miten niin hetken? Lapset on omia lapsia koko elämän. Älä tee sitä virhettä, etä tekisit itsellesi kotain ja aiheuttaisit sillä suurta surua ja sukukarmaa.
Eikö se ole iso rikkaus että sulla on lapset?kyllä se on aika raskasta kun olen tälläinen ihminen enkä pääse mustasta eroon
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikö se ole iso rikkaus että sulla on lapset?silloin se on parempi heille että annan heidät pois:m/kuolen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
silloin se on parempi heille että annan heidät pois:m/kuolen.
juuri senkin takia että eivät koe sitä samaa pskaa kun itse koin lapsena ettei vanhemmat olleet ns kiinnostuneita lapsuudestani.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
juuri senkin takia että eivät koe sitä samaa pskaa kun itse koin lapsena ettei vanhemmat olleet ns kiinnostuneita lapsuudestani.
hyvin moni ei pysty olemaan vanhempi vaikka onkin vanhempi. ei osata olla läsnäollenkaan. paetaan töihin ja harrastuksiin. ei olla kiinnostuneita lapsen touhuluista lapsi kokee yksinäisyyttä ja sihä että äitiä ahdistaa ja faija elää nuoruuttaan dokaten uudes elämäs
- Anonyymi00019
Temu on kertakäyttö krääsää.🤷♀️
- Anonyymi00023
Kerro nyt edes ootko mies vai nainen?
- Anonyymi00035
Hevonen
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hevonen
Eli naista esittävä mies
- Anonyymi00025
Temuttelu alkaa vähenemään, kiitos tullimaksujen, ,,
- Anonyymi00026
Eikö ihmisoikeudet kiinnosta temuun liittyen?
- Anonyymi00027
Ei niitä kiinnosta muutakuin oma napa.🤷♀️
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta muutakuin oma napa.🤷♀️
Olet oikeassa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olet oikeassa.
ja yhden toisen napa 😆
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
ja yhden toisen napa 😆
🙁🙁
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
🙁🙁
Eipä tulisi mieleenikään temutella. Maksaisi vaikka mitä jos löytäisin itselle sopivia, vartaloani imartelevia vaatteita. Mutta eks ystävä raha rikkaana narsuna temutteli ja yritti niitä minullekkin kaupitella. Syystä on eks ystävä. Ei ikävä ole.🤷♀️
- Anonyymi00033
Ei sinulla kai ole vara tuomaria leikkiä. Ihan varmasti olet rikkonyt toista vastaan jollain tavoin.
Kylläpäs harmiton ja hauska hetulakin voi jotakin moraalisaarnaajaa rassata.
Ap - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenikään temutella. Maksaisi vaikka mitä jos löytäisin itselle sopivia, vartaloani imartelevia vaatteita. Mutta eks ystävä raha rikkaana narsuna temutteli ja yritti niitä minullekkin kaupitella. Syystä on eks ystävä. Ei ikävä ole.🤷♀️
Ei sinulle käy kun Marimekon xxxxl-tunikat.
Sillille varmaan lemotat.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052880Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5581796Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3381447- 831394
- 58943
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E67824- 39752
- 36738
- 48714
- 46704