Oliskohan kaupugilla varoja kunnostaa otsikon tietä.
Olen nimittäin käyttänyt sitä pyörälenkillä useita vuosia ja se on Mäntyrinteen kohdalta Untisenmaahan asti lähes täysin ajokunnoton. Kaksi kertaa olen pudottanut tekohampaani, monttuun ajaessani.
Ylähampaani ovat vieläkin kateissa kun lokkiparvi ehti napata ne ennenkuin pääsin pyöränsatulasta alas. Onneksi alahampaat ovat vielä tallella, mutta puhe on tällä hetkellä niin sanotusti lievästi sössöttämistä. Odotellaan kaupungin ratkaisua asiaan.
ps. Jos joku pyöräilee samoilla seuduilla ja sattuu löytämään kyseisen purukaluston, niin olisin iloinen jos palauttaisit ne minulle, tietenkin palkkiota vastaan. Eikä haittaa vaikka niissä ei kaikkia hampaita olisikaan paikoillaan, sillä ne istuivat tosi hyvin.
Vanha Mehtäkyläntie
8
223
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Turistit ei käytä Mehtäkyläntietä ei Pusgagrin eikä käsityöntekijät -
sorry, tietä EI OLE VARAA, RAHAA LAITTAA KUNTOON.- Anonyymi00002
Yksi turisti ajoi Pommitietä - laitetaan leikkikentiltä säästyneillä rahoilla kuntoon
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yksi turisti ajoi Pommitietä - laitetaan leikkikentiltä säästyneillä rahoilla kuntoon
Saisko sen turistin ajaan Mehtäkyläntietä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saisko sen turistin ajaan Mehtäkyläntietä?
Ei - seuraavaksi se ajaa Jokisuun koululle - sielläkin on jotain aivan ihmeellistä
- Anonyymi00005
Halvemmaksi tulee jos nimi muutetaan
Wanhaksi Mehtäkylän tieksi. Silloin kunto ja nimi vastaavat toisiaan. Onhan se ainakin 550-vuotta vanha. - Anonyymi00006
Uniikki historiallinen kinttupolku Kalajoki-Oulainen välillä joka leveni hevoskärrytieksi ja siihen se kulku-uran kehitys loppui 1700-luvulla.
- Anonyymi00008
Täytyyhän tien olla ainakin 550 vuotta vanha.
- Anonyymi00007
ei kait kalajoella saa pyörällä ajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696