Koetko että sinulla on velvollisuus

Anonyymi-ap

Palstailla täällä, että kaivattusi pysyy tyytyväisenä?

23

185

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä

• Anonyymi00002

Ei jaksais enää

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei jaksais enää

Haukkumista ja muuta ilkeilyä

• Anonyymi00006

Enkä tiedä onkohan hän mulle se kaivattu, mut tänne nyt jääty jostain syystä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Enkä tiedä onkohan hän mulle se kaivattu, mut tänne nyt jääty jostain syystä

Ei se ikinä ole ollut mulle mitään, kun oikein alan miettii. Ihan kuka tahansa muukin mies. Mud en tiä miks täällä ollaan tai hän. Hän täällä ennen mua oli.

• Anonyymi00003

En. Ei ole mitään pakkoa. Kukaan ei kaipaa täällä minua.

• Anonyymi00005

En. Hän ei kait kirjoita täällä, enää.

• Anonyymi00007

En. Hän haluaisi et kirjoitelen nämä hänelle suoraan tietenkin että olisi tyytyväinen.

• Anonyymi00009

Tavallaan joo. Toisaalta täällä on aina sopivan hempeitä ja romanttisia naisvastaajia, jotka vastaavat paljon enemmän kaivattuni mieleisiä vastauksia, kuin minä ikinä. Siksi jätän usein vastaamatta ja ajattelen, että he ovat tavallaan mun "sihteereitä"😌
      Nainen-69

• Anonyymi00010

En koe.

• Anonyymi00011

Kunhan pyörin huvikseni kattelemassa hullujen humppaa.

• Anonyymi00012

Mies ei todellakaan olisi tyytyväinen tätä palstaa lukiessaan, joten ei. 🤣

• Anonyymi00013

Ei täällä oikein jaksa käydä jos se nainen tai joku sen naisen kuuloinen ei kirjoittele

• Anonyymi00014

En ole koskaan kokenut sellaista tunnetta, kirjoitan täällä pääasiassa niistä epäkohdista, joiden takia en halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!

• Anonyymi00020

Et siis gubbe koe, että nuorisossa on tulevaisuus? No ei kyllä kaikissa olekaan

• Anonyymi00015

Minun pitää pyytää naista vaimokseni, sitten hän varmaan on tyytyväinen. Mutta olen liian arka ja pelkään paljastaa rakkausajatuksia. Se jotenkin nolottaa. Mieheltä.

• Anonyymi00017

Ohi!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ohi!

Todellakin!

• Anonyymi00016

En. Ei kukaan pakota. Kaikki ollaan täällä omasta vapaasta tahdosta.

• Anonyymi00019

En tätä teen ajankulukseni eikä mulla ole kaivattua se että hän kenties mua kaipaa tarkoittaa sitä että jos ei hän itse asialle tee mitään ei tilanne tästä muuksi muutu siinä ja tässä ettäkö viitsin enään edes välittää parempaan suuntaan ei enää ominavuin kehity ja huonompaan suuntaan menee hetkessä

• Anonyymi00021

En koe.

• Anonyymi00022

Oikaistaan valheita.

• Anonyymi00023

Kuka oikaisee kenen valheita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3060
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      963
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      837
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      776
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      569
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      50
      541
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      475
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      470
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      461
    Aihe