Palstailla täällä, että kaivattusi pysyy tyytyväisenä?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Kyllä
- Anonyymi00002
Ei jaksais enää
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei jaksais enää
Haukkumista ja muuta ilkeilyä
- Anonyymi00006
Enkä tiedä onkohan hän mulle se kaivattu, mut tänne nyt jääty jostain syystä
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enkä tiedä onkohan hän mulle se kaivattu, mut tänne nyt jääty jostain syystä
Ei se ikinä ole ollut mulle mitään, kun oikein alan miettii. Ihan kuka tahansa muukin mies. Mud en tiä miks täällä ollaan tai hän. Hän täällä ennen mua oli.
- Anonyymi00003
En. Ei ole mitään pakkoa. Kukaan ei kaipaa täällä minua.
- Anonyymi00005
En. Hän ei kait kirjoita täällä, enää.
- Anonyymi00007
En. Hän haluaisi et kirjoitelen nämä hänelle suoraan tietenkin että olisi tyytyväinen.
- Anonyymi00009
Tavallaan joo. Toisaalta täällä on aina sopivan hempeitä ja romanttisia naisvastaajia, jotka vastaavat paljon enemmän kaivattuni mieleisiä vastauksia, kuin minä ikinä. Siksi jätän usein vastaamatta ja ajattelen, että he ovat tavallaan mun "sihteereitä"😌
Nainen-69 - Anonyymi00010
En koe.
- Anonyymi00011
Kunhan pyörin huvikseni kattelemassa hullujen humppaa.
- Anonyymi00012
Mies ei todellakaan olisi tyytyväinen tätä palstaa lukiessaan, joten ei. 🤣
- Anonyymi00013
Ei täällä oikein jaksa käydä jos se nainen tai joku sen naisen kuuloinen ei kirjoittele
- Anonyymi00014
En ole koskaan kokenut sellaista tunnetta, kirjoitan täällä pääasiassa niistä epäkohdista, joiden takia en halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00020
Et siis gubbe koe, että nuorisossa on tulevaisuus? No ei kyllä kaikissa olekaan
- Anonyymi00015
Minun pitää pyytää naista vaimokseni, sitten hän varmaan on tyytyväinen. Mutta olen liian arka ja pelkään paljastaa rakkausajatuksia. Se jotenkin nolottaa. Mieheltä.
- Anonyymi00017
Ohi!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ohi!
Todellakin!
- Anonyymi00016
En. Ei kukaan pakota. Kaikki ollaan täällä omasta vapaasta tahdosta.
- Anonyymi00019
En tätä teen ajankulukseni eikä mulla ole kaivattua se että hän kenties mua kaipaa tarkoittaa sitä että jos ei hän itse asialle tee mitään ei tilanne tästä muuksi muutu siinä ja tässä ettäkö viitsin enään edes välittää parempaan suuntaan ei enää ominavuin kehity ja huonompaan suuntaan menee hetkessä
- Anonyymi00021
En koe.
- Anonyymi00022
Oikaistaan valheita.
- Anonyymi00023
Kuka oikaisee kenen valheita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71963- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461