Naine sanoo "nonnii, ruppeeha nyt panemmaan"
Ja ukko nousee päälle
Tälleenkö pariskunta, ryhtyy parittelemsan
13
95
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kutakuinki nuin se mennee
- Anonyymi00002
Joo meilläki kertun kansa mennee niin että kun kuuluu iltauutisten tunnari niin akti alkaa ja päättyy ennen kyn tunnari ehtii loppuu
- Anonyymi00005
Tämmöistä harrastetaan perheissä missä kaunis nainen on ottanut ruman ja köyhän ja sairaan kodinhoitajan itselleen.
Semmonen on tuommosen kääkän kohtalo.Toisena tulee ne miehet mitä kiristetään.- Anonyymi00006
Jatkan.Kun kääkkä loppuun ajetaan vaihtaa narsku uuteen .
Se narsku *ssii muiden miesten kanssa ja tämä kodinhoitaja petaa niille pedit,tekee ruuat,tiskaa,pukkaa jäljet pois. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jatkan.Kun kääkkä loppuun ajetaan vaihtaa narsku uuteen .
Se narsku *ssii muiden miesten kanssa ja tämä kodinhoitaja petaa niille pedit,tekee ruuat,tiskaa,pukkaa jäljet pois.Viisas nainen kunhan jättäis ne viattomat naiset pois tästä hommastaan.
- Anonyymi00009
Nuin se menee ehkä sellaisis tapauksis, missä mies on kokematon ja tarvii naisen ohjausta
- Anonyymi00010
Ei kyl se noin toimii kaikilla
- Anonyymi00011
Hyppeehhän pukille.
- Anonyymi00012
Esileikki menee kutakuinkin näin, että ukko sanoo
Mää lähren pjazkalle, nii räplää sää ittes sillä aikaa valammiiks.- Anonyymi00013
🫃🏻
💩
🚽 - Anonyymi00014
Meillä minä tykkään nuoll miehen ruskosilmää kun hän köy paskilla
- Anonyymi00015
Esileikkejä ei tarvita jos toinen on seksykäs ulkonäyltään ja käytökseltään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meillä minä tykkään nuoll miehen ruskosilmää kun hän köy paskilla
👁️
💩
👅
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013708Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721163- 501162
- 811027
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95906Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52767Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34747- 54746
- 95736
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121706