Mut sä et vaan kykene ymmärtään mun kompleksiä,herkkää,taiteellista maailmaa. Eikö tämä tilanne ole väärin? Kilttillä luonteellasi saat minut rakastumaan ja haaveilemaan perääsi... mutta sit kun tulee meidän henkilökemiaan, et ymmärrä asioita joita minä ymmärrän, ja vaikka yritän kuinka sulkea itseäni sinun tasolle, en vain kykene siihen.
Jos vain antaisit, niin rakastaisin sua , sulje aivot. Mä rakastan sua niin moniuloitteisista syistä, että et niitä tule ymmärtään. Mut sisimissäin sydän tietää sen miten tunnen. Ja ei sitä naista, jonka näin sinä päivänä, voi vihata tai inhota yhtään mistään syystä.
Siksi sattuu, olen tilanteessa johon en voi itse vaikuttaa..
Mun on niin helppo ymmärtää ja sääliä sun rajoittunutta maailmaa
12
124
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
En ikinä pystyis mihinkään ihmisen kanssa joka sanoo noin musta.
- Anonyymi00010
Ei kukaan voi toista ihmistä määrätä. Meillä on jokaisella yksilön oikeudet ja vastuu
- Anonyymi00003
Eli nainen on mielestäsi idiootti, joka ei kykene ymmärtämään.
- Anonyymi00004
Sun käsitys herkyydestä ja luovuudesta mies
On kopioitu taiteilialiaelämää biisidtä
Jonks nistit ja juopot on luonu oman rappioelämänsö suojaksi .
Jolla ei ole yhtöän mitään tekemistäboikean herkyyden ja luovuuden kasssa missä aivoile ei syötetä myrrkkyjö tekesyyllö että ollaan muka luovaa ihmistä ...
Mutta olaan oikeast naimisis sen viinapullon kanssa
Sori selitys eu mene läpi 🤢🤮
Oikeati herkkät js luovat suojelee omia ajatuksia visusti kaikilta teolisilta myrkyiltä , päihteiltä js viinalta
Eikä mennö rappioelämän selittelyyn mukasn
"Oon niin herkkä voi vittu .."
Sä oot juoppo tsi nisti jos on päihteet käytössä.
Kaikki muu on selyttelyä ja tekosyytä ...- Anonyymi00008
Onko gubbe henkevää kirjoitella itselleen puutaheinää, että huuhaaketju pysyis elossa ns?
- Anonyymi00005
Olet kyllä niin pihalla koko ihminen. Koko ajan alennat ja alistat häntä. Taitaa olla huomattavasti fiksumpi kuin sinä kun ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi.
- Anonyymi00009
Ei tuolla mitään varsinaista kohdetta ole tälle eksoottiselle avautumiselle kuhan heittelee hatusta ja katsoo mitä tapahtuu
- Anonyymi00006
Miksi et kerro ja selitä sitä puolta itsestäsi hänelle? Olettaen siis, että hän on halukas kuulemaan sinua. Jos ei ole, sitten varmasti hänellä on oikeus olla rauhassa. Eihän sinuakaan voi pakottaa kuulemaan ketään, jota et ole ottanut elämääsi.
- Anonyymi00007
Miettikää lukijat tämä tilitys sellaisena kerran elämässä kokemuksena. Saattaisi hetkeksi jäädä monttu auki. Tai tuohtukaa Tai arvailkaa kuka tämän dadan kohde on. Oikea vastaus on ei kukaan. Masentavaa jotenkin🥱
- Anonyymi00011
Mää jään sairaslomalle naapurin huoraamisen takia kohta saan häiriköidä ja kusta käytäville ja paskoa kaiken
- Anonyymi00012
No sehä on aapeegubbe iloinen uutinen jee
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sehä on aapeegubbe iloinen uutinen jee
Eikö ookkin. Riippuu missä asutaan et ehkä ole onnellinen naapurini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371383- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67868PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 64676
- 37579
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi199565Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39517
- 63513