Ajatuksia aamuun

Anonyymi-ap

Jos alan sinun kanssa mihinkään, minun pitää olla valmis sydämen särkymiseen. Olen jonkin verran oppinut sinusta vuosien aikana, miten reagoit, mihin kiinnität huomiota. En ole tyhmä, ja pyrin minimoimaan liian suuria riskejä. Pohdin, onko tämä liian suuri riski.

26

320

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Huomenta vaan, riskejä pitää ottaa muuten ei saavuta mitään.
      Tänään sitten katsomaan saaristo kartanoa, eilen olikin muuta tuhertamista.

• Anonyymi00002
      UUSI

K
      I
      I
      T
      O
      S
      MINÄ OLEN TODELLAKIN RISKI..
      KOSKA OLEN TODELLA NOPEA KÄÄNTEISSÄNI
      😁🤣🥰

• Anonyymi00004
        UUSI

Muutenkin vikkelää sorttia. m-n 🤣🥰

• Anonyymi00003
      UUSI

Kaikki riippuu siitä miten itse toimit. Jos loukkaat minua jotenkin tai nolaat alkamalla lirkutella muille miehille minun nähden tai seläntakana hommailet jotain. Jos käyttäydyt kuten luotettava ja rakastava vaimo niin ei sitten ole mitään hätää ikinä.

• Anonyymi00007
        UUSI

mahotonta menoa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

mahotonta menoa.

Yleensä tollaset miehet kierretään kaukaa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Yleensä tollaset miehet kierretään kaukaa.

No älä ihmeessä, aina yhtä aiheen vierestä lässyttävä. Kyllä naiset osaa jättää laivan esim ylimmän kommentin intron perusteella. Naiselta abort the ship

• Anonyymi00005
      UUSI

No miten reagoin

• Anonyymi00006
      UUSI

Juu siihen on aina syytä varautua jos itse panostaa suhteeseen enemmän kuin toinen se on väistämätöntä etteikö nainen rakstuisi jos on mieleisensä miehen kanssa mies taas ei välttämättä rakastu koskaan useimmat ei opi edes välittämään siitä naisesta jonka kanssa ovat silloin on taas todennäköistä ettei naisen ole hyvä olla moisessa suhteessa ja ilman luottamusta kaikki on yhtä tyhjän kanssa yleensä se on se joka aikaa tuhlaa joka ei pysty luottamaan sen takia suhde kuin suhde on viisainta päättää pettämiseen pahin tapa pettää toisen luottamus mitä on ei koskaan palaudu vahingossakaan entiselleen pienikin syy epäillä toista onko toinen antanut siihen itse aihetta vai johtuuko omista epävarmuuksista itsen suhteen kumpako se tällöin on johon ei luoteta itse itseen vai siihen jonka kanssa on toisessa kun aina ensimmäisenä huomataan ne piirteet joita itsessä vihataan jopa eli lähtökohtaisesti jos toista epäilee pettäjäksi ilman ettäkö tämä itse on siihen antanut syytä johtuuko siitä että on jotain mitä on itse tehnyt tai olisi itse vähintäänkin kykenevä tekemään se on myös helpoin ja varmin tapa saada huoran maine ja varmaa on että enemmistö pitää huorana miehet saa pettämisestä kyseenalaisen maineen järjen omaavat naiset osaa kiertää kaukaa pettämisen kostaminen niin miehillä kuin naisillakin useimmiten helpottaa oloa mutta omatunnon omaavalle saattaa tehdä vaikeammaksi sietää itseään "alentui kuitenkin tavallaan samalle tasolle kuin se joka häntä petti" vaikka eivät olekkaan keskenään mitenkään verrannollisia pettäminen ja pettämisen kostaminen on se elämä vaan niin kertakaikkisen ihanaa kun on niin yksinkertaisen simppeliäkin aina kun on enemmän kuin yksiliikkuva osa jonka liikkeeseen voi vaikuttaa joku tai jokin muukin ei mikään ole enään yksinkertaista

• Anonyymi00008
      UUSI

Valehtelu onkin sopiva harrastus.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mistä hän on valehdellut?

• Anonyymi00009
      UUSI

Itse en lähtisi tuollaista suhdetta edes yrittämään, kun lähtökuopissa on jo noin huonot kantimet.

• Anonyymi00014
      UUSI

Miten hän reagoi, mihin kiinnität huomiota?

Et perustellut tarpeeksi hyvin.

• Anonyymi00016
        UUSI

Enpä tietenkään ;) vähän kyllä tuntuu, että sydämeni on ottanut riskin ilman järkeä..

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Enpä tietenkään ;) vähän kyllä tuntuu, että sydämeni on ottanut riskin ilman järkeä..

Tunneasiat eivät ole koskaan järjen asioita. Jos tunteita syntyy ja on, ei ne synny järjen pohdinnalla. Tunteet tulevat kuin kesäinen sadekuuro, järjen äänestä riippumatta. Ehkä luonto on rakentanut tunteet hallitsemattomaksi elämän jatkuvuuden kannalta. Jos ihminen järkeilisi kaikki asiat, todennäköisesti yhtään lasta ei syntyisi tälle pallolle.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tunneasiat eivät ole koskaan järjen asioita. Jos tunteita syntyy ja on, ei ne synny järjen pohdinnalla. Tunteet tulevat kuin kesäinen sadekuuro, järjen äänestä riippumatta. Ehkä luonto on rakentanut tunteet hallitsemattomaksi elämän jatkuvuuden kannalta. Jos ihminen järkeilisi kaikki asiat, todennäköisesti yhtään lasta ei syntyisi tälle pallolle.

No en ole järkeillyt, kuten ehkä tiedätkin 😅

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No en ole järkeillyt, kuten ehkä tiedätkin 😅

Ehkä tässä sinua häiritsee se ettet luota häneen. Todennäköisesti molemmat ovat oikeasti hyvin luotettavia, mutta hänkin voi näyttäytyä toiminnassaan epäluotettavalta kun hänkään ei vielä täysin luota sinuun ja luottamushan syntyy vain tosielämässä tekojen kautta.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ehkä tässä sinua häiritsee se ettet luota häneen. Todennäköisesti molemmat ovat oikeasti hyvin luotettavia, mutta hänkin voi näyttäytyä toiminnassaan epäluotettavalta kun hänkään ei vielä täysin luota sinuun ja luottamushan syntyy vain tosielämässä tekojen kautta.

Uskon, että hän on luotettava. Mutta viittasin tuohon lapsen hankkimiseen. 😁

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Uskon, että hän on luotettava. Mutta viittasin tuohon lapsen hankkimiseen. 😁

Jaa vai baby 🤔

• Anonyymi00015
      UUSI

Reagoin epäselvään tilanteeseen aina huonosti, koska en tiedä miten siihen pitäisi reagoida. Lisäksi vielä ihmettelen, kuinkahan paljon muita ihmisiä on mukana ”tilanteessa”.

• Anonyymi00019
      UUSI

Pidän tuollaisesta mietinnästä ja ajattelusta. On harvinaisen järkevää asioiden punnintaa jos tunteita on.

Luottamus on kuitenkin se minun juttuni. Sitä joko on tai ei. Jos ei, niin vähemmän mitään muutakaan.

• Anonyymi00020
        UUSI

Tarkoitatko, että pitäisi luottaa toiseen niin, että sydän ei särkyisi?

• Anonyymi00021
      UUSI

Tiedetään molemmat että onhan se aivan liian suuri riski. Erityisesti minulle ja monellakin ellei jopa jokaisella elämänalueella. Parempi siis ehkä olla ja pysyä tässä missä nyt ollaan, eli ei juuri missään. :)

• Anonyymi00022
        UUSI

Varmaankin juuri näin ☺️

• Anonyymi00027
        UUSI

Jokatapauksessa, jos ette ole vielä kunnolla tutustuneet, ensin pitää toteutua se. Sen jälkeen voi miettiä monenlaista uutta elämäänsä.

• Anonyymi00025
      UUSI

Maailma on houkutuksia täynnä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1175
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      929
    3. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      424
      898
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      890
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      64
      788
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      773
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      747
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      738
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      672
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      570
    Aihe