Taidat vieläkin tykätä

Anonyymi-ap

Niistä?

16

176

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Niin mistä ? Eihän sinulla edes ole niitä

• Anonyymi00002
      UUSI

Kassit?

• Anonyymi00003
      UUSI

Siittiöistä?

• Anonyymi00004
      UUSI

Tissit?

• Anonyymi00005
      UUSI

Pukamista?

• Anonyymi00006
      UUSI

Kyllä hänen naisen kulmunit herättää kiinostukseni.

• Anonyymi00007
      UUSI

en tiedä en huomaa enään mitään

• Anonyymi00008
        UUSI

Et vaan katso.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Et vaan katso.

AI JUMPPAHOUSUJA

• Anonyymi00009
      UUSI

Nyt, kun täällä kyselet…

Oliko se nainen joka oli hoitsuna paikalla sinun vaimo?
      Silloin, kun halusit nähdä minun tissit ja miten SLUTDROP sujuu ja aloit huutamaan : ET RIISU HOUSUJA!!!

Ajattelin vain, että mieheni EI VÄLTTÄMÄTTÄ HALUA KATSOA, kun vaimosi pyörii hänen edes samalla tavalla.

Täytyy sanoa, että en ole ikinä nähnyt NAISTA joka häpeää sekä ymmärtää, että HÄN KUSESSA JA EI SAA EROA IKINÄ EIKÄ PÄÄSE EDES NAIMISIIN VAAN HÄN ON OMAN MIEHENSÄ KUNNIATON HORO VAIMO JA TUO NAINEN KYNII MIEHENSÄ KANSSA KAIKKI MITÄ MINÄ TYÖLLÄ TIENAAN.

Jokainen tekee itse omat valintansa ja niin minunkin mieheni teki.
      Mieheni ei vain ehtinyt kertomaan nimeään, koska toinen nainen hyökkäsi omasta vapaasta tahdostaan minun oman mieheni MUNILLE!

Ihan turha kuvitella, että NIMEÄSTÄNI LUOVUN.
      Minähän olen sentään AINUT ÄITI JA NAINEN KOKO SUKUNIMEN EDUSTAJISTA JOKA KEHTASI TUNNUSTAA, että JOKA PÄIVÄ TEEN JOKA LOUKKAA JONKUN KUNNIAA!

Kaikki saa edes PUHDASTA VETTÄ juotavaksi vaikka kunnialliset kyllä kehtaa väittää, että he saavat.
      Tuo on hyvä monista syistä miksi kannattaa OTTAA MIELUMMIN FB:N KÄYTTÄJÄNÄ KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIO JA POISTAA ITSENSÄ SIELTÄ, koska EI HE SITÄ PUHDASTA VETTÄ SAA KAIKILLE VAIKKA KUINKA KUVIA JAKELISIVAT SIELLÄ!

Kyllä TOHTORI SYKERÖN ja NEITI NOKKOSEN PITÄIS TUO YMMÄRTÄÄ!

Minun oma mieheni kyllä arvostaa sekä rakastaa oman vaimonsa tapaa ajatella asioita vaikka me ei saada olla keskenämme tekemissä ennen, kuin KOTI ON VALMIS JA HERRANA SEKÄ ROUVANA VIRALLISESTI ASTELLAAN KOTIIN JOKA ON MEITÄ VARTEN RAKENNETTU!

Mieheni hoitaa asiat ja hän ilmoittaa kyllä milloin vaimo voi pakata sen verran vaatteita sekä muuta mukaan, että voi tulla kotiin.
      Ei meillä mitään hienoja isoja häitä ole vaan ME MENNÄÄN KUNNIALLISESTI KOTI PIHAN PORTILLA NAIMISIIN NIIN MEIDÄN KUNNIOITA JOS JOKU LOUKKAA NIIN SE KYLLÄ MAKSAA!

Sekin maksaa jos MEIDÄN PIHALLE KATSOO, kun kävelee ohi!
      Meille tulee VALVONTA KAMERAT PIHAN YMPÄRILLE ja AITA JONKA LÄPI ME NÄHDÄÄN, mutta KUKAAN EI NÄE MEIDÄN PIHALLE!
      Kyllähän he tietenkin kuulee jos seksiä keskellä metsää omalla pihalla harrastetaan!
      Tuo tuskin on POLIISI ASIA, mutta kyllä he varmaan jo tuossa vaiheessa ilmoittaa, että : Tämä on Poliisilaitos ja mielenterveys potilaat hoidetaan TERVEYSKESKUKSESSA, mutta kyllä meiltäkin sinne KYYDIN SAA eli ei me missään nimessä SYRJIMÄÄN ALETA!

• Anonyymi00010
      UUSI

On ne collegeverkkarit aika sexyt vieläkin sun päällä.

• Anonyymi00011
      UUSI

No juu, meneväthän ne jo omillaan suurimman osan ajasta, kunhan ruokaa on pöydässä silloin tällöin. Mut ihan mukavia ovat.

• Anonyymi00012
      UUSI

Älä kiusaa

• Anonyymi00015
      UUSI

Hänen Kiinteistä pakaroista. Kyllä. Tunteeni tietää.❤️‍🔥

• Anonyymi00016
      UUSI

Ihanan isot 🥰

• Anonyymi00017
      UUSI

Nappikarkeista joo mut niitä ei saa mistään oikein.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      584
      1273
    2. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1225
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      83
      1018
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      80
      972
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      81
      939
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      823
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      798
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      787
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      692
    10. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      208
      682
    Aihe