Niistä?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Niin mistä ? Eihän sinulla edes ole niitä
- Anonyymi00002UUSI
Kassit?
- Anonyymi00003UUSI
Siittiöistä?
- Anonyymi00004UUSI
Tissit?
- Anonyymi00005UUSI
Pukamista?
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä hänen naisen kulmunit herättää kiinostukseni.
- Anonyymi00007UUSI
en tiedä en huomaa enään mitään
- Anonyymi00008UUSI
Et vaan katso.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et vaan katso.
AI JUMPPAHOUSUJA
- Anonyymi00009UUSI
Nyt, kun täällä kyselet…
Oliko se nainen joka oli hoitsuna paikalla sinun vaimo?
Silloin, kun halusit nähdä minun tissit ja miten SLUTDROP sujuu ja aloit huutamaan : ET RIISU HOUSUJA!!!
Ajattelin vain, että mieheni EI VÄLTTÄMÄTTÄ HALUA KATSOA, kun vaimosi pyörii hänen edes samalla tavalla.
Täytyy sanoa, että en ole ikinä nähnyt NAISTA joka häpeää sekä ymmärtää, että HÄN KUSESSA JA EI SAA EROA IKINÄ EIKÄ PÄÄSE EDES NAIMISIIN VAAN HÄN ON OMAN MIEHENSÄ KUNNIATON HORO VAIMO JA TUO NAINEN KYNII MIEHENSÄ KANSSA KAIKKI MITÄ MINÄ TYÖLLÄ TIENAAN.
Jokainen tekee itse omat valintansa ja niin minunkin mieheni teki.
Mieheni ei vain ehtinyt kertomaan nimeään, koska toinen nainen hyökkäsi omasta vapaasta tahdostaan minun oman mieheni MUNILLE!
Ihan turha kuvitella, että NIMEÄSTÄNI LUOVUN.
Minähän olen sentään AINUT ÄITI JA NAINEN KOKO SUKUNIMEN EDUSTAJISTA JOKA KEHTASI TUNNUSTAA, että JOKA PÄIVÄ TEEN JOKA LOUKKAA JONKUN KUNNIAA!
Kaikki saa edes PUHDASTA VETTÄ juotavaksi vaikka kunnialliset kyllä kehtaa väittää, että he saavat.
Tuo on hyvä monista syistä miksi kannattaa OTTAA MIELUMMIN FB:N KÄYTTÄJÄNÄ KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIO JA POISTAA ITSENSÄ SIELTÄ, koska EI HE SITÄ PUHDASTA VETTÄ SAA KAIKILLE VAIKKA KUINKA KUVIA JAKELISIVAT SIELLÄ!
Kyllä TOHTORI SYKERÖN ja NEITI NOKKOSEN PITÄIS TUO YMMÄRTÄÄ!
Minun oma mieheni kyllä arvostaa sekä rakastaa oman vaimonsa tapaa ajatella asioita vaikka me ei saada olla keskenämme tekemissä ennen, kuin KOTI ON VALMIS JA HERRANA SEKÄ ROUVANA VIRALLISESTI ASTELLAAN KOTIIN JOKA ON MEITÄ VARTEN RAKENNETTU!
Mieheni hoitaa asiat ja hän ilmoittaa kyllä milloin vaimo voi pakata sen verran vaatteita sekä muuta mukaan, että voi tulla kotiin.
Ei meillä mitään hienoja isoja häitä ole vaan ME MENNÄÄN KUNNIALLISESTI KOTI PIHAN PORTILLA NAIMISIIN NIIN MEIDÄN KUNNIOITA JOS JOKU LOUKKAA NIIN SE KYLLÄ MAKSAA!
Sekin maksaa jos MEIDÄN PIHALLE KATSOO, kun kävelee ohi!
Meille tulee VALVONTA KAMERAT PIHAN YMPÄRILLE ja AITA JONKA LÄPI ME NÄHDÄÄN, mutta KUKAAN EI NÄE MEIDÄN PIHALLE!
Kyllähän he tietenkin kuulee jos seksiä keskellä metsää omalla pihalla harrastetaan!
Tuo tuskin on POLIISI ASIA, mutta kyllä he varmaan jo tuossa vaiheessa ilmoittaa, että : Tämä on Poliisilaitos ja mielenterveys potilaat hoidetaan TERVEYSKESKUKSESSA, mutta kyllä meiltäkin sinne KYYDIN SAA eli ei me missään nimessä SYRJIMÄÄN ALETA! - Anonyymi00010UUSI
On ne collegeverkkarit aika sexyt vieläkin sun päällä.
- Anonyymi00011UUSI
No juu, meneväthän ne jo omillaan suurimman osan ajasta, kunhan ruokaa on pöydässä silloin tällöin. Mut ihan mukavia ovat.
- Anonyymi00012UUSI
Älä kiusaa
- Anonyymi00015UUSI
Hänen Kiinteistä pakaroista. Kyllä. Tunteeni tietää.❤️🔥
- Anonyymi00016UUSI
Ihanan isot 🥰
- Anonyymi00017UUSI
Nappikarkeista joo mut niitä ei saa mistään oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti5841273- 741225
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831018Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli80972- 81939
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52823Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10798- 67787
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35692Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss208682