Neljää pääministeriäkin avustanut keskustan taustavaikuttaja toteaa, että Rydman on teoriassa tässä oikeassa.
– Jos nykyinen blokkijako yhä kärjistyy, puolueiden on aina vain vaikeampi sovittaa tavoitteitaan yhteen hallitusneuvotteluissa. Joillekin puolueille voi olla tärkeämpää olla mielestään oikeassa kuin taipua tekemään kompromisseja. Pahimmillaan se voi johtaa siihen, että suurin puolue ei saa hallitusta kasaan, Laaninen kirjoittaa.
– Kesän näytöillä olisin joka tapauksessa valmis julistamaan Wille Rydmanin Suomen taitavimmaksi poliitikoksi tällä hetkellä, en toki politiikan sisällön vaan politiikan teon taitavuuden perusteella.
Laaninen sanoo, että Rydman taisi nousta viimeistään nyt ensimmäiseksi siinä jonossa, josta perussuomalaisten puheenjohtajan Riikka Purran seuraaja aikanaan valitaan.
suomenmaa lehti kertoo
keskustan taustavaikuttaja toteaa, että Rydman on teoriassa tässä oikeassa.
20
93
Vastaukset 20
- Anonyymi00002
ukkometso koituu sofian kohtaloksi
Tämä mies tässä - Anonyymi00003
xxxxx
- Anonyymi00004
ssss
- Anonyymi00005
voimaa
- Anonyymi00006
Onko tuo rydman Jörn Donnerin poika?
- Anonyymi00008
Ei ole Jörkan astuma.Eikö se ole Oskar Petersonin vai oliko se Lasse Mårtenssonin tekemä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole Jörkan astuma.Eikö se ole Oskar Petersonin vai oliko se Lasse Mårtenssonin tekemä.
Eikä ole kummankaan.Eikö se ole Lars Chydeniuksen poika?
- Anonyymi00009
ssss
- Anonyymi00013
On aivan sama mitä Rydman tekee tai sanoo. Persut ei ikinä saisi koottua kylliksi puolueita taakseen tullakseen pääministeripuolueeksi.
Keskusta ei ainakaan suostu samaan hallituksen. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
On aivan sama mitä Rydman tekee tai sanoo. Persut ei ikinä saisi koottua kylliksi puolueita taakseen tullakseen pääministeripuolueeksi.
Keskusta ei ainakaan suostu samaan hallituksen.Ei Ps kelpaa muuta kuin näiden kahden suurenpääoman(kok/rkp) pikku apulaiseksi.
Ne antavat luvan vähän öyhöttää typeryyksiä niin persut ovat tyytyväisiä joo-miehiä ja naisia - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei Ps kelpaa muuta kuin näiden kahden suurenpääoman(kok/rkp) pikku apulaiseksi.
Ne antavat luvan vähän öyhöttää typeryyksiä niin persut ovat tyytyväisiä joo-miehiä ja naisiaSe on juuri näin ja kokoomus ja KD saavat rauhassa nuolla Trumpin ja Netanjahun ahtereita.
- Anonyymi00015
ssss
- Anonyymi00017
nyt tuli vasemmistoliitosta tappouhkaus
iltalehti kertoo- Anonyymi00019
Ei pitäisi provosoitua vaikka provosoidaan.
Lensi kuin leppäkeihäs ulos.Persuissa olisivat ehkä nostaneet ministeriksi iso sulka hatussaan.
- Anonyymi00018
444
- Anonyymi00020
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxssxsx
- Anonyymi00021
Ville on kivan näköinen ja mukavan oloinen.
- Anonyymi00022
Kyllähän se niiin on , ettei kuka tahansa pääse politiikkaan . Kyllä kaikki ovat hyvin järkeviä.
- Anonyymi00023
Kiva seurata sivusta Suomi Veneen hommia.
- Anonyymi00024
Eipä sille oikeen mitään voi:)leikkaavat joka paikasta, työpaikat vähenee, lasten-ja nuorten asuat heikkenee jne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407