Mikä olisi mielestäsi miehenä, riittävän selkeä "vihreää valoa" naiselta, että lähestyisi tai laittaisit viestin?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00002UUSI
Ihan mitä vaan, mikä ei olisi niin virallista tai perus ystävällisyyttä, mutta tuskin tämäkään oli minulle, koska en ole riittävä hänelle naiselle, että kannattaisi yrittää. En ulkonäöllisesti, enkä muutenkaan.
- Anonyymi00003UUSI
Mulle ei mikään jos ei nainen itse tee aloitetta mä en ole aloitetta koskaan tehny enkä tule koskaan tekemäänkään miksi ei ole koskaan kuulunut minkäänlainen seurustelu suunnitelmaani sen missään vaiheessa alkuun ei ole kuulunut lapsetkaan suunnitelmaan henkilökohtaisessa elämässäni en kokenut ettäkö mulla oli riittävän hyvä isänmalli ettäkö osaisin isän velvollisuudet täyttää/hoitaa iän myötä oppinu että yksi helpoimmista hommista mitä maa päällään kantaa olla isä lapsilleen siltikin jopa siinäkin moni mies epäonnistuu missä kohti meni pieleen siinä kohti jos itse kokee lapsensa olevan vastenmielinen johon ei halua olla yhteydessä aina ei toki ongelma ole itse kotikasvatus joskus vaikuttaa lapsen kaveri/ystävä piirikin seura jossa aikaansa viettää ja vanhempi jolta elämänkokemus siltä osa-alueelta puuttuu ei välttämättä osaa lastaan edes varoittaa seurasta jossa aikaansa kuluttaa
- Anonyymi00004UUSI
https://youtu.be/bP9Ic37dQw8
En tiiä, eikä kiinnosta. - Anonyymi00005UUSI
Ei tällaiseen voi oikein vastusta antaa, kaikki on niin tilannekohtaista ja miten hommat on menneet kahden välillä.
- Anonyymi00006UUSI
Laita jotain vihreää mies päälle niin teidän lähentyä sinua ;)
Sivust va - Anonyymi00007UUSI
Laittaa vaan viestin missä lukee pelkästään "hei".
- Anonyymi00008UUSI
Tänäänkin laitan naiselle minun normaalin kysymyksen. Nainen voisi muotoilla vastauksen niin että jos sopii niin vihreä ja jos ei sovi niin punaista valoa. Eli vastaus on siihen kysymykseen.
Tiedämme molemmat jo että halutaan mutta tällä voitaisiin varmistaa.- Anonyymi00009UUSI
"E put taako?". -sivu
- Anonyymi00010UUSI
Milloin riisut poplarin?
- Anonyymi00012UUSI
Suora aloite naiselta on ainoa mikä toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731157
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan77904Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli77869Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti398826- 62780
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10718Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16560