Kertokaa. Jotka olette parilla niin sanotusti kolmantena mitä tai miksi haluatte olla. Ymmärrän ne jotka on ns bi / haluuaa molempia nykyään jos selvittää netin kautta niin on aika yleistä että parien miehet kiihottuu ajatuksesta että puoliso nai toisen miehen kans syitä on monen laista. Ja kertokaa myös puolisot jotka fantasio/ toteuttaa tätä?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Vuosia vaimolla vieraita en itse koskasn mukana. T. Pari 50v
- Anonyymi00005UUSI
Käytkö itse vieraissa?
- Anonyymi00002UUSI
Parin kanssa sex on vain niin inhimillistä. Siinä pari, joka haluaa minut kolmanneksi on niin tasapainoinen suhteessaan. Sex on osa ystävyyttämme ja ystäväthän tekevät hyviä asioita toisilleen. Olen myös tavannut pareja, jotka kertaluontoisesti haluavat naisen sänkyyn. Siinäkään ei aikuisten mieli murru.
- Anonyymi00003UUSI
Mekin kolmisin vietämme jopa viikon loppuja, pidämme hauskaa vieras halailee ja suutelee vaimooni avoimesti jopa terassilla käydessä. Monasti puoli tuttuja viereisessä pöydässä, emme anna häiritä vaimon ja vieraan kiimaa. Vaimo halua et olisimme kolmistaan kerran kokeiltu ei pystynyt antautuu kun minä mukana. T. Pari 50v
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mekin kolmisin vietämme jopa viikon loppuja, pidämme hauskaa vieras halailee ja suutelee vaimooni avoimesti jopa terassilla käydessä. Monasti puoli tuttuja viereisessä pöydässä, emme anna häiritä vaimon ja vieraan kiimaa. Vaimo halua et olisimme kolmistaan kerran kokeiltu ei pystynyt antautuu kun minä mukana. T. Pari 50v
En oikeen sanut kiinni eli ymmärsinkö oikeen että voitte esittää jotain olevan tuttujen kesksken mutta ette voi pannassa niin että miehesi ei ole mukana?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En oikeen sanut kiinni eli ymmärsinkö oikeen että voitte esittää jotain olevan tuttujen kesksken mutta ette voi pannassa niin että miehesi ei ole mukana?
Vaimo haluu olla yhdynnässä vain vieraan kanssa ei kolmistaan. Itse kullä panen kun vieras lauennut, jälkiliukkaat mun juttu sit vieras jatkaa kun eteen taasen ottaa. T. Pari 50v
- Anonyymi00006UUSI
Minua kiihoittaa ajatus siittä että saisin levittää puolisoni pillun toisen miehen kovalle kullalle en tiiä sairaalta tuntuu mutta se kiihottaa...
- Anonyymi00007UUSI
Kullille eikä kullalle tämä ooikkeen kirjotu haluaa muuttaa sanoja ihan väkisin
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kullille eikä kullalle tämä ooikkeen kirjotu haluaa muuttaa sanoja ihan väkisin
P-Pohjanmaalla jeesin paria pariskuntaa. Vaihtelu on virkistävää.Siistiä ja turvallista aina. Pari, jolla oikeasti kiinnostus aiheeseen m+m+n voi meilata gmailiin... kuhanen7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6441505- 741245
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831058Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli831006- 82978
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52853Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10828- 67817
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss242793Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35712