se kuutosella alkava summa maksuun, koska en tule koskaan olemaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa. Se varmisttaa etteivät juorut leviä!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Joku oli laskenut sen rahamäärän, jonka menetin, kun en pystynyt tekemään töitä ja liittyy siihen muutakin, jonka takia menetin rahaa! Sekin vain projektin takia, johon en olisi koskaan halunnut osallistua!
- Anonyymi00002
Jos minulle olisi kerrottu totuus projektista olisin kieltäytynyt. Mutta mies joka siitä kertoi, ei kertonut siitä suoraan mitään, mainitsti vain jotain epämääräisesti! Ei sellaisesta voi kiittää ketään! Koska se teki elämästäni helvettiiä yli kymmenen vuoden ajan! Osaatteko projektin aloittajat edes hävetä yhtään?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos minulle olisi kerrottu totuus projektista olisin kieltäytynyt. Mutta mies joka siitä kertoi, ei kertonut siitä suoraan mitään, mainitsti vain jotain epämääräisesti! Ei sellaisesta voi kiittää ketään! Koska se teki elämästäni helvettiiä yli kymmenen vuoden ajan! Osaatteko projektin aloittajat edes hävetä yhtään?
Miettikääpä itse sitä, miltä teistä olisi tuntunut kokea se sama kokemus, jonka minä jouduin kokemaan vuosien ajan! Ja minä kun olisin vain halunnut tehdä töitä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miettikääpä itse sitä, miltä teistä olisi tuntunut kokea se sama kokemus, jonka minä jouduin kokemaan vuosien ajan! Ja minä kun olisin vain halunnut tehdä töitä!
Kamalinta kaikessa on ollut se, että muut olivat innoissaan muka auttaessaan minua! Mitä helvettiä!! Eihän se niin toimi! Minun omaa mielipidettä ei kukaan kuunnellut ja koska en ymmärtänyt moneen vuoteen mistä edes oli kyse! Sitä esitystä oli työpaikoilla juuri minua varten ja olin joka työpäivä syvästi ahdistunut, koska en ymmärtänyt sitä miksi sitä asiaa käsiteltiin ikäänkuin kaikkialla! Ei sellainen ole työpaikan henkilöiden asia ollenkaan, koska kyse oli minun elämästäni! En olisi antanut sellaiseen koskaan lupaa mutta sen miehen puheet, joka kertoi projektista olivat todella epämääräisiä, joten en tiennyt mitään siitä mitä tuleman pitää! Kaikki oli pelkkää sumua monen vuoden ajan! Ja sen jälkeen kun aloin ymmärtää, ahdistuin siitä kun yksi ja sama henkilö alkoi stalkata minua! Olen menettänyt todella monia hyviä vuosia, minua syvästi ahdistaneen projektin takia!
- Anonyymi00005
Minä en ole sun stalkkerisi.
Eikä tämä ole sulle henkilökohtaista mitä kirjoitan nyt tähän.
Kirjoitan siksi koska osittain sun tilanteesi on samanlainen......
Itse toivoisin ja tahtoisin yhteyden erääseen naiseen, jonka lapsen ikäinen olen itse.
Olisi juteltavaa, kerrottavaa, kysyttävää yms.
Tärkeää, erittäin tärkeää asiaa.
Kaikkien osapuolten takia,
mutta etenkin sen naisen takia,
ja myös poikansa takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013318Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721063- 44989
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit73707- 94677
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50660Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29585- 47574
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90544