Etkö kaipaa rakkautta

Anonyymi-ap

kun otat takapakkia?

26

312

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ota takapakkia. Miksi niin luulet?

• Anonyymi00022

Kaikilla vastaanotto kyky ei ole aina paras mahdollinen ja pelot voivat synnyttää vastareaktion, joka voi aina yllättää hänet itsensäkin? Vaikka toinen olisi monella tapaa mieleen. Ymmärrystä monet kaipaavat, uskoakin hyvää kohtaan.

• Anonyymi00002

Tiiätkö minä olen itkenyt, kun kaipaan niin paljon onnellisuutta ja rakkautta.

• Anonyymi00003

Älä itke enää.

• Anonyymi00005

Minä en enää kaipaa rakkautta keneltäkään! Minulle kaikkein paras vaihtoehto on pelkklä ystävyyssuhde, mutta ei koskaan minua paljon nuoremman kanssa!

• Anonyymi00004

Ennn, minua ei ole tietääkseni koskaan kukan rakastanut ja tämä on tietääkseni ensimäinen, jokatapauksessa ehkäpä sitä joskus tavataan jos se on tarkoitettu.

• Anonyymi00006

Takaapäin haluan.

• Anonyymi00007

Tässä mitään takapakkia oteta. Autot piirittäneet ja muuta kivaa, niin ei ole mahdollisuutta mihinkään. Pakkia ei silti oteta. Annetaan tulehdusten hoitaa asioita sinne omille paikoilleen.

• Anonyymi00011

Kehossa nuo ovat.

• Anonyymi00023

Ja periksi ei anneta. Näillä mennään loppuun asti.

• Anonyymi00008

Paljon on hyvää ilman parisuhdettakin. Rakkauttakin. Välittämistä.

• Anonyymi00009

Miten sinä muka olisit valmis mulle rakkautta antamaan?

• Anonyymi00014

Minä en ainakaan anna rakkautta kenellekään. Kunhan alan voida paremmin, alan etsiä ikäistäni naista tai miestä pelkästään ystäväkseni!

• Anonyymi00015

Jank jank jank jank

• Anonyymi00028

Liiba laaba diiba daaba

• Anonyymi00016

Kaipaan rakkautta ja kaipaan läheisyyttä. Koen läheisyyttä harvoin, se vaatii sitä että tuntee että toisen seurassa on helppoa ja luonnollista olla oma itsensä kaikkine puolineen. Että voi nyyhkyttää kurjaa päivää kainalossa ja saa lohtua, ja sama toisinpäin.
      Kaipaukseni kohteella ei ollut samaa halua, hänelle rakkaus ja läheisyys tarkoittavat muunlaisia asioita enkä kokenut oloani rakastetuksi, eikä varmaan hänkään, joten meistä ei toimivaa paria tullut.

• Anonyymi00017

Kaipaan mut haluan vastakaikua kanssa.

• Anonyymi00019

Minä en voi vastata sellaisen ihmisen tunteisiin, joka ei koskaan ohi mennessään sanonut mitään! Olin aina näkymätön hänelle! Siksi kiinnostuin jo vuosia sitten tummatukkaisista lyhyistä miehistä!

• Anonyymi00018

Ei ole rahaa käydä missään ja törmätä sinuun. Pitää keskittyä vain työhön ja muista huolehtimiseen.

• Anonyymi00020

Toki kunhan löytyy mies joka rakastaainua ja jota minä rakastan. On minullakin kriteerini eikä kuka tahansa kelpaa.

• Anonyymi00021

Kahden viimeksi kuluneen kesän jälkeen arvostan entistä enemmän suhteita, jotka tuovat minullekin onnea ja iloa. Vähät välitän kenenkään ulkopuolisen mielipiteistä sen suhteen kenen kanssa olen.

• Anonyymi00024

Kaipaan, 😘
      Sormien läpi valuneet otolliset tilaisuudet, ovat saaneet mi vähän tosiaan ottamaan askelia taaksepäin, ihan oman itseni mielenrauhan vuoksi. Miten itselläsi menee?.
      Kiitos kysymästä 😌.
      -sivusta

• Anonyymi00026

Millaiset nämä otolliset tilaisuudet ovat olleet? Tunnistaako toinen niitä?

• Anonyymi00025

En ole ottanut rakkaudessa takapakkia.

• Anonyymi00027

jahaa, ihan oman mielikuvituksen varassa, tunnistaako kukaan itseään, näistä keskusteluista. Samanlaisia tapauksia varmasti monella. Tunnistatko kysyjä ap?.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      430
      899
    2. 56
      569
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      535
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      517
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      216
      485
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      424
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      418
    10. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    Aihe