Tykätä mutta et olisi saanut rajojani ylittää
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Olin aivan ajattelematon. En vain kylläkään ihan tiedä mistä on kysymys.
- Anonyymi00009
Missä asiassa olit ajattelematon, vaikka et tiedäkään mistä on kysymys?
Sivusta - Anonyymi00016
tällainen kommentti riittää, että mun sisuskalut vaihtaa paikkaa ja tulee kaikki huonot fiilikset menneistä 😬
Sivusta
- Anonyymi00002
No ei multa. Eikä varmasti hältäkään? -n
- Anonyymi00003
Onko sulla sitten eri rajat kuin mulla? Olisiko minunkin sitten pitänyt kysyä sinulta erikseen lupa pieneen kosketukseen?! Se tuli niin spontaanisti etten ehtinyt kysyäkään.
- Anonyymi00017
Kyllä kaikilla on omat rajat, erilaiset kuin sinun koska et ole automaattisesti yhtä kuin kaikki muut ihmiset. Voiko tollasta edes kukaan kysyä?
- Anonyymi00004
en enään koskaan olisi niin säälittävä kun olin monen vuoden suhteessa antauduin vaikken edes ollut todellakaan messissä jotenkin jäi käytetty huono olo
- Anonyymi00005
Miten sinun rajasi on ylitetty?
- Anonyymi00006
Tietää
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietää
No ei tiedä, ku ei tiedä ees kuka oot.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietää
Aha. Hyvä jos tietää. Itse olen sellainen pohtija, että mietin nyt, olenkohan ylittänyt jonkun rajan. Ehkä olisi pitänyt uskoa vähemmällä, että toinen ei voi muuttaa tapojaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aha. Hyvä jos tietää. Itse olen sellainen pohtija, että mietin nyt, olenkohan ylittänyt jonkun rajan. Ehkä olisi pitänyt uskoa vähemmällä, että toinen ei voi muuttaa tapojaan.
Mitä sä gubbe oikein selität,kuka se on sun rajat rikkonut?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä sä gubbe oikein selität,kuka se on sun rajat rikkonut?
Mitä sekoilua tuokin on? En ole gubbe, enkä väittänyt kenenkään ylittäneen minun rajojani. Mietin, olenko ylittänyt itse jonkun toisen rajat.
- Anonyymi00010
Jos tarvitset täysin siistin ja täysin sitä ja tätä tyypin rinnallesi, olisi kai suotavaa ilmaista se heti alkuun. Tavallinen ei ole täydellinen.
- Anonyymi00012
Typeryyttä tämmöiset täällä. Hoida asianosaisen kanssa asiasi. Äläkä anonyyminä kylvä epäluuloja kaipaaviin ihmisiin.
- Anonyymi00013
No vielä lähdette trollaukseen mukaan.
- Anonyymi00014
Niin jos pelkkä puhelinsoittokin on liikaa.
- Anonyymi00018
Ei ollut tällaisesta kyse, tai riippuu toki miksi ja millä tyylillä aletaan soittamaan. Onko tarkoitus ahdistaa soittamalla toiselle niin sitten..
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ollut tällaisesta kyse, tai riippuu toki miksi ja millä tyylillä aletaan soittamaan. Onko tarkoitus ahdistaa soittamalla toiselle niin sitten..
Tosin jos on aiemmin vastannut puheluun normaalisti jutellen niin mistä sitä voi välttämättä tietää, että mistä nyt tuulee, kun ei enää vastaakaan.
- Anonyymi00019
Kuka kenen rajoja suositeltavaa opetella itsesi pysymään edes omien rajojesi sisällä mulla on paljon tiukemmat rajat joidenka sisällä mä seilaan
- Anonyymi00021
Onko sitten liiankin tiukat rajat, jotka kääntyy jo itseään vastaan? Kyllä se suuren särön väleihin jätti ja ei se varmasti koskaan voi korjautuakaan omien ajatusten mukaiseksi. Sellaista se elämä kuitenkin on, eipä sitä kenenkään pään sisään täysin voi päästä. Jokainen kuitenkin on jossain määrin viallinen tai vääränlainen.
- Anonyymi00022
Terveisiä vaan, jatka valitsemallasi tiellä.. -pekalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446