Joskus tuntui etten

Anonyymi-ap

Voisi elää ilman sinua..

20

264

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pystytkö nyt?

• Anonyymi00003

Ehkä vähän paremmin.

• Anonyymi00002

jaa no minä puran täällä vain skitsofreniaani

• Anonyymi00004

olen täysin kyvytön ihmissuhteisiin etenkään solmimaan mitään täysin uutta! sillä pelkään että traumat ovat liikaa!

• Anonyymi00013

Olen hoitanut psyyken potilaita nuorempana ja koen, etten jaksa olla tekemisissä sitä sairautta sairastavan kanssa. Eksäni oli aika vaikea tapaus liittyen erityispiirteisyyteen ja hän oli todella hiljainen ja aloitekyvytön ja lähes puhumaton kaikesta siitä mistä parisuhteessa olisi pitäny osata puhua, mutta eipä hän omien lastensa kanssakaan puhunut sen kummemmin! Meillä on monta lasta ja kun toinen on aloitekyvytön, paljon asioita kaatui minun niskaani! Siksi laitoin eropaperit menemään!

• Anonyymi00005

Minulle se, että hän meni naimisiin ja katselin niitä kuvia, oli tavallaan ero.. itkin pari viikkoa ja pääsinkin eteenpäin. Mutta sitten hän ilmestyi uudelleen elämääni ja…

• Anonyymi00006

ilman Hän naista on tullut elettyä jo useita vuosia💪 eli ei koske meikäläistä

• Anonyymi00007

Mulla sama tunne jatkuu aina vaan. K

• Anonyymi00015

Jos se on noin, emme voi olla tekemissiä toistemme kanssa, muuten kuin jos asia on tärkeä esim. korvauksiin liittyen! Olet yhä siis pakkomielteinen! Se ei ole ollenkaan hyvä asia!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jos se on noin, emme voi olla tekemissiä toistemme kanssa, muuten kuin jos asia on tärkeä esim. korvauksiin liittyen! Olet yhä siis pakkomielteinen! Se ei ole ollenkaan hyvä asia!

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00017

Sama täällä!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Trolli.

• Anonyymi00009

Minulla ei ole ollut tuollaisia tunteita ketään kohtaan! En ole ollut edes ihastunut keneenkään kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Olen tykännyt yksin olemisesta ja siitä, että saan elää rauhassa oman lapseni kanssa!

• Anonyymi00011

kaks vuotta erosta edelleen hengissä enkä omia päiviäni päättäisi ikinä miehekkeen toilailujen takia :) mun puolesta olkoot katrinsa kanssa he varmaankin sitten soveltuvampi match haluan että en ole katkera muiden onnesta se on jotenkin niin vtun säälittävää enkä yleensä ole mistään kstkera mut mitä tulee eksääni niin vähän meinaa vielä harmittaa eiköhän tuo tuosta

• Anonyymi00014

Kuka ilman ketä

• Anonyymi00018

Miin iitör

• Anonyymi00019

Olet urheasti esittänyt viileää. Ei minua voi hämätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2880
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      558
      1796
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      338
      1447
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1394
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      943
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      67
      824
    7. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      39
      752
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      36
      738
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      714
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      704
    Aihe