Voisi elää ilman sinua..
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Pystytkö nyt?
- Anonyymi00003
Ehkä vähän paremmin.
- Anonyymi00002
jaa no minä puran täällä vain skitsofreniaani
- Anonyymi00004
olen täysin kyvytön ihmissuhteisiin etenkään solmimaan mitään täysin uutta! sillä pelkään että traumat ovat liikaa!
- Anonyymi00013
Olen hoitanut psyyken potilaita nuorempana ja koen, etten jaksa olla tekemisissä sitä sairautta sairastavan kanssa. Eksäni oli aika vaikea tapaus liittyen erityispiirteisyyteen ja hän oli todella hiljainen ja aloitekyvytön ja lähes puhumaton kaikesta siitä mistä parisuhteessa olisi pitäny osata puhua, mutta eipä hän omien lastensa kanssakaan puhunut sen kummemmin! Meillä on monta lasta ja kun toinen on aloitekyvytön, paljon asioita kaatui minun niskaani! Siksi laitoin eropaperit menemään!
- Anonyymi00005
Minulle se, että hän meni naimisiin ja katselin niitä kuvia, oli tavallaan ero.. itkin pari viikkoa ja pääsinkin eteenpäin. Mutta sitten hän ilmestyi uudelleen elämääni ja…
- Anonyymi00006
ilman Hän naista on tullut elettyä jo useita vuosia💪 eli ei koske meikäläistä
- Anonyymi00007
Mulla sama tunne jatkuu aina vaan. K
- Anonyymi00015
Jos se on noin, emme voi olla tekemissiä toistemme kanssa, muuten kuin jos asia on tärkeä esim. korvauksiin liittyen! Olet yhä siis pakkomielteinen! Se ei ole ollenkaan hyvä asia!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos se on noin, emme voi olla tekemissiä toistemme kanssa, muuten kuin jos asia on tärkeä esim. korvauksiin liittyen! Olet yhä siis pakkomielteinen! Se ei ole ollenkaan hyvä asia!
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00017
Sama täällä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Trolli.
- Anonyymi00009
Minulla ei ole ollut tuollaisia tunteita ketään kohtaan! En ole ollut edes ihastunut keneenkään kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Olen tykännyt yksin olemisesta ja siitä, että saan elää rauhassa oman lapseni kanssa!
- Anonyymi00011
kaks vuotta erosta edelleen hengissä enkä omia päiviäni päättäisi ikinä miehekkeen toilailujen takia :) mun puolesta olkoot katrinsa kanssa he varmaankin sitten soveltuvampi match haluan että en ole katkera muiden onnesta se on jotenkin niin vtun säälittävää enkä yleensä ole mistään kstkera mut mitä tulee eksääni niin vähän meinaa vielä harmittaa eiköhän tuo tuosta
- Anonyymi00014
Kuka ilman ketä
- Anonyymi00018
Miin iitör
- Anonyymi00019
Olet urheasti esittänyt viileää. Ei minua voi hämätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052880Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5581796Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3381447- 831394
- 58943
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E67824- 39752
- 36738
- 48714
- 46704