Ihana kiiman tuoksu kun kyrpä uppoaa märkään

Anonyymi-ap

Nuori Nainen vois kirjoitella isokyrpäiselle miehelle

75

571

Vastaukset 75

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitähän se tuo pökiö Jarikin sekaantuu viisaampiensa keskusteluihin?

• Anonyymi00005

Jakio Pörö

• Anonyymi00002

Hoitelehan tapasi mukaan se homma multipersoonana!

• Anonyymi00003

Ja nyt on 9/8

t. AP

• Anonyymi00004

Tässä on sinulle rehellinen, ja luotettava ja rauhallinen setä.
      Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minä en petä sinua ja olen huomioon ottava.

Tapaaminen voidaan sopia niin, ettei sinulla ole muita kiireitä.

Toivottavasti sinulla on Snapchat tai Facebook

Minun Facebook on nimellä Rane Kajander.

Minun Snapchat on nimellä Rauno Kajander ja siinä lukee myös raunokajander26

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

• Anonyymi00006

Aika "jännä" tapaus tuo Vantaan setä, ei kirjoita yleensä muuta kuin kaheskytätoinen kesäkuuta. Kollegansa Heinolan setä kirjoittaa #seuranhaussaan# kunnon analyysit itsestään...

• Anonyymi00009

Vantaan setä ajattelee kyrvällään, ei aivoillaan - siinä on vissi ero!

• Anonyymi00007

Ihana kiiman tuoksu kun kyrpä uppoaa märkään karvaiseen pyllykkään

• Anonyymi00008

Kaikki homot taas yllättäen täällä...ei mennyt kuin pari minuuttia kun tuhkamunat paikalla... taitavat 24)7 kyttäillä,..

• Anonyymi00010

Älä pikkumuna uhoa.

• Anonyymi00011

Ja sinä homo tunkion kukkona. Mitäs olet täällä 24/7?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siis tuo Vantaan jullikka!

• Anonyymi00013

Mitä ilmeisimmin et saa keneltäkään, kun kuitenkin jatkuvasti piipität tuota syntymäaikaasi tänne?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mulla on vara tilata taksi toisin kuin näillä tuhkamunilla...hakee baarista Nainen...ei nää tuhkamunat ainakaan töissä käy ... täällä ne on jatkuvasti...

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä pikkumuna uhoa.

Meneppä aamulla työkkäriin tuhkamuna niin ei tarvi aina kytätä...menkää ihan porukalla tuhkamunat...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mulla on vara tilata taksi toisin kuin näillä tuhkamunilla...hakee baarista Nainen...ei nää tuhkamunat ainakaan töissä käy ... täällä ne on jatkuvasti...

Sinun on pakko turvautua irtonumeroihin kun et muita saa, buahhahahahahah!
        Ja kylläpä vaan töissä käydään tiiviisti eli meni ukon pöljäkkeen arvaukset pieleen!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aika onneton luuseri olet kun et muulla tavalla pysty puolustautumaan!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Meneppä aamulla työkkäriin tuhkamuna niin ei tarvi aina kytätä...menkää ihan porukalla tuhkamunat...

Pikkumuna taas uhoaa, eli olet pikkumunainen ja tyhmäkin vielä, me normaalit ihmiset käymme kyllä töissä ja oma nettopalkka on kuusi tuhatta euroa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinähän et saa naista edes rahasta ja siksi sinulla on poikuus vielä tallessakin😂😂

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pikkumuna taas uhoaa, eli olet pikkumunainen ja tyhmäkin vielä, me normaalit ihmiset käymme kyllä töissä ja oma nettopalkka on kuusi tuhatta euroa.

Mistäs tuhkamunat näin hermostui... ihmeellistä pienikyrpäistä porukkaa...

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinähän tuossa hermostut. Eipä näytä auttavan yhtään tilanteeseesi vaikka sulla kusikepissä mittaa onkin. Samalla tavalla siitä kusta roiluutat!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Enhän minä ole millään muotoa hermostunut, älä yritä Vammaisena analysoida pikkumuna 😂😂
        Surullista että munasi on pieni ja ei edes toimi, otan osaa.

• Anonyymi00019

Mikäs irtonumeroissa on vikana...niillä on kokemusta ja eivät makaa lahnana sängyssä...

• Anonyymi00020

Huomaa noista Vantaan ukon aloituksista, että kohtelisi naisia vain esineinä, oman tyydytyksensä kohteina. Eli kuten joku kirjoitti tuossa, niin ajattelee vain mulkullaan!

• Anonyymi00023

Eli hyvin perinteinen juntin asenne!

• Anonyymi00024

No onneksi isokyrpäinen joo ...koittakaahon jo rauhoittua tuhkamunat...

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No onneksi isokyrpäinen joo ...koittakaahon jo rauhoittua tuhkamunat...

Ei auta yhtään tilanteeseesi, JUNTTI!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei auta yhtään tilanteeseesi, JUNTTI!

Oho...pitäiskö tässä loukkaantua tuhkamunalle... oli niin rumasti sanottu.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Oho...pitäiskö tässä loukkaantua tuhkamunalle... oli niin rumasti sanottu.

Aivan sama, loukkaannutko vai et!

• Anonyymi00030

Mua nyt kiinnostaa lähinnä suihkunraikas pillu...klitoris nöpöttää ihanasti...nännit nöpöttää ihanasti...tuhkamunia näköjään kiinnostaa ihan muut aiheet...pankaa sellainen juna pystyyn...vedätte toisianne perseeseen...turha mua on kyttäillä...

• Anonyymi00032

Voit mennä sinne Treffit-osioon, täällä et saa muuta osaksesi kuin vittuilua!

• Anonyymi00074

minä olen homo heterot läskejä juntteja

• Anonyymi00031

Mua nyt kiinnostaa lähinnä suihkunraikas pylly..penis nöpöttää ihanasti...pojan nännit nöpöttää ihanasti...tuhkamunia näköjään kiinnostaa ihan muut aiheet...pankaa sellainen juna mun kanssa pystyyn...vedämme toisianne perseeseen...kyttäikää mua..

T. Jari kaheskytätoinenkesäkuuta vaikka nyt on 9/8

• Anonyymi00033

Taasko sä tuhkamuna oot hereillä?Ootkos sä kuullut edes 69:stä...siinähän Nainen tulee Miehen päälle ja antaa pillun nuoltavaksi...nainen ottaa miehen kyrpää samalla suuhun...eikös äitis ole kertonut sulle...ehkäpä se äitisi tulee sun päälle ja nuolettaa pillua...imee sun kyrpää samalla...kokeile äidin kanssa...kyllä se opettaa sulle 69:n...ime nyt äitiäsi kunnolla...opit jotain.

• Anonyymi00034

Voit kokeilla 69:iä myös isin kanssa... sitten ootte isin kanssa päällekkäin ja imette molemmat kyrpää...isi tosin miettii että ootteko homoja.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Taasko sä tuhkamuna oot hereillä?Ootkos sä kuullut edes 69:stä...siinähän Nainen tulee Miehen päälle ja antaa pillun nuoltavaksi...nainen ottaa miehen kyrpää samalla suuhun...eikös äitis ole kertonut sulle...ehkäpä se äitisi tulee sun päälle ja nuolettaa pillua...imee sun kyrpää samalla...kokeile äidin kanssa...kyllä se opettaa sulle 69:n...ime nyt äitiäsi kunnolla...opit jotain.

miepä kerron tarinan 69:stä
        olin menossa nukkuu kun 16.v poikaystävä tuli huoneeseen se sano
        -saanko tulla sun viereen
        ja minä sanoin että tietenkin sitte (olin alasti ) se rupes runkkaa mua ja sano:
        -tehdäänkö 69
        ja mä sanoin tehään vaa se tykkäs siitä ja oltii sitte 10min siinä oltu nii ruvettii tekee oikeeta seksiä ja nyt oon raskaana...

• Anonyymi00035

Sullahan näyttää olevan hyvin hallussa nuo asiat eli ilmeisesti harrastat seksiä molempien vanhempiesi kanssa, buahhahhahahahah!!

• Anonyymi00036

Pedo-Jari joka sekstailee vanhempiensa kanssa. Nekö ovat opettaneet sinulle temput?

• Anonyymi00037

Yötä päivää täällä kyttäämässä...on nää tuhkamunat omitusia homoja...Itse olen naisista kiinnostunut.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Yötä päivää täällä kyttäämässä...on nää tuhkamunat omitusia homoja...Itse olen naisista kiinnostunut.

Mitäs olet? Mene sinne Treffit-osastolle ja laita sinne kuvasi, vai eikö ole kanttia?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mitäs olet? Mene sinne Treffit-osastolle ja laita sinne kuvasi, vai eikö ole kanttia?

Oon mä nyt kyrvän kuvan parille mimmille laittanut...

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Oon mä nyt kyrvän kuvan parille mimmille laittanut...

Vittu mikä juntti! Ei ole kanttia laittaa muunlaista kuvaa? Ei ihme, että tuollainen luuseri jää ilman seuraa!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vittu mikä juntti! Ei ole kanttia laittaa muunlaista kuvaa? Ei ihme, että tuollainen luuseri jää ilman seuraa!

Köyhä taidat olla...itket täällä 24/7 kun et pillua saa ilmaisilla sivuilla...mene työkkäriin aamulla.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Köyhä taidat olla...itket täällä 24/7 kun et pillua saa ilmaisilla sivuilla...mene työkkäriin aamulla.

Minä menen aamulla töihin. Ja itsehän sä täällä jatkuvasti päivystät ja teet epätoivoisena uusia aloituksia etkä kerro itsestäsi mitään muuta kuin kaheskytätoinen kesäkuuta-tiedon. Vittu, mikä uuno!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sinä köyhä voisit joutessasi opetella kirjoittamaankin ihan oikeasti! Et osaa mitään muuta kuin noita kolmella pisteellä höystettyjä lauseita. Tuokin kertoo ihmisestä sen ettei ajattele muulla kuin kusikepillään!

• Anonyymi00043

Mikäs 69 on Urpo...eikös äitisi kertonut...oletko sä jotenkin jälkeenjäänyt?

• Anonyymi00045

Äiti sulla on koko ajan mielessä, eikö sekään sulle anna edes 69-asennossa?

• Anonyymi00046

Sitähän sä kolmella pisteellä kirjoittava juuri olet!

• Anonyymi00047

Ooooh...tiedät 69::in isäkö opetti...aika pervoa porukkaa.

• Anonyymi00048

Sulle opetti 69:n kun nussit molempien vanhempiesi kanssa!

• Anonyymi00049

Nyt on 9/8 pönttö...eihän nyt oo kesäkuun yhdeksäs...katoppa kalenteria urposeni.

• Anonyymi00050

Niin on 9/8 eikä kaheskytätoinenkesäkuuta, buahhahahahahahahahah!

• Anonyymi00051

Ootko sä se idiootti...eikös sua vaivaa koskaan että laitat buahahhahhahah viestejä...mene työkkäriin aamulla...ehkä sieltä järjestyy jotain töitä vähän tyhmellekin tytölle

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ootko sä se idiootti...eikös sua vaivaa koskaan että laitat buahahhahhahah viestejä...mene työkkäriin aamulla...ehkä sieltä järjestyy jotain töitä vähän tyhmellekin tytölle

Itse olet kusikeppi idiootti, säälittävä luuseri joka ei osaa kirjoittaa!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Otahan lisää kaljaa, niin kirjoituksesi sujuu vielä huonommin!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Otahan lisää kaljaa, niin kirjoituksesi sujuu vielä huonommin!

Niinpä...mä oon sentään töissä nytkin...äläpä tuhkamuna huutele.

• Anonyymi00055

Koulut sulla jäi aikoinaan käymättä kun et edelleenkään osaa kirjoittaa, kusikeppi!

• Anonyymi00056

No...12 rekkaa on nytkin liikenteessä...osa Euroopassa...maansiirto lähtee aamulla liikenteeseen....olen kokoajan töissä periaatteessa....olen todellakin töissä kokoajan... pakko kai sitäkin hommaa pitää valvoa...mee työkkäriin tuhkamuna.

• Anonyymi00057

Ja itket täällä epätoivoisena kun ei seuraa löydy, siinäpä todellinen "sankari" voi jumalauta! Et näköjään osaa lukea, en tarvitse työkkärin palveluja kun menen huomenna iltavuoroon.

• Anonyymi00058

So what, jos tuo toimii, niin mikään muu ei toimikaan!

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

So what, jos tuo toimii, niin mikään muu ei toimikaan!

Tämä vastauksena Vantaan ukon viestiin 23:46:49

• Anonyymi00059

Onneksi tuollainen tuhkamuna ei oo firmassa töissä

• Anonyymi00061

Onneksi tuollainen luuseri ei ole minulla pomona!

• Anonyymi00062

Vittu, että oot typerä ukko!

• Anonyymi00063

Vantaan ukon pölökvisti!

• Anonyymi00064

Eihän nää homot tuhkamunat osaa edes vittuilla...ei voi kuin hymyillä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Eihän nää homot tuhkamunat osaa edes vittuilla...ei voi kuin hymyillä.

Minua taas naurattaa sun kusikepin epätoivoiset ilmoitukset palstalla.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Minua taas naurattaa sun kusikepin epätoivoiset ilmoitukset palstalla.

Miksi sä seuraat ilmoituksia...oletko sä miehistä kiinnostunut...en mä ainakaan mistään homoista tuhkamunista oo kiinnostunut... mee homosivuille suoraan.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Miksi sä seuraat ilmoituksia...oletko sä miehistä kiinnostunut...en mä ainakaan mistään homoista tuhkamunista oo kiinnostunut... mee homosivuille suoraan.

Sinä voit EDELLEENKIN mennä Treffit-osioon, sillä tämä on keskustelupalsta eikä epätoivoisten ukon rellukoiden seuranhakupalsta. Heinolan äijä ei ole ymmärtänyt sitä etkä myös sinäkään!

• Anonyymi00066

Heinolan ukon kanssa samaa kaliiberia olevat "seuran etsijät", kaksi onnetonta.

• Anonyymi00069

Ai sä seuraat Heinolan Homoakin...mistä tuo kiinnostus Heinolan Homoa kohtaan johtuu... Ehkä myönnät jo että tuhkamuna homo oot... Sairaanloinen kiinnostus miehiä kohtaan.

• Anonyymi00070

Ei tarvitse seurata kun Heinolan trollin ilmoituksia on palstalla suurin osa ja sama näyttää olevan kohta myös sinun tapauksessasi. Yhdenlaisia ressukoita olette molemmat!
        Hyvä, että täällä on aina joku joka ilmoittaa turhat "seuranhaut" poistoon koska tämä ei ole seranhakupalsta.

• Anonyymi00071

Olen mä nyt kirkostakin saanut seuraa...ei kai sitä kukaan oo kieltänyt...

• Anonyymi00072

Kyllä täytyy sanoa, että sulla on ihan HELEVETIN tyhmät kommentit ja tuommoinen vielä jossain pomona...ei jumalauta!

• Anonyymi00073

Olen kylläkin omistaja firmassa....en mä paljon pomottele...homma toimii kun saavat ite käyttää järkeensä...erittäin itseohjautuvaa porukkaa...tietävät aika tarkkaan asiansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1343
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      845
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      52
      662
    5. 60
      651
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      541
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      533
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      517
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      497
    Aihe