lihavalle lihava? oma taso jooko!
t. vaalea hoikka mies!
Käviskö millään että hoikalle hoikka ja
30
218
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Aivan turhaan yrität punkero saada minua huolimaan sinut tällaisilla. Olen vasta hetken ollut ylipainoinen ja tarkoituksena on laihtua vielä lisää. Niin kauan kuin olen pyöreä niin pysyttelen yksin. Lihavaan mieheen en koske, ikinä.
- Anonyymi00004
Haluaisitko seurustella? 🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluaisitko seurustella? 🤣
En sinun kanssasi. Erehdyit henkilöstä.
- Anonyymi00002
Tää on must ihan realistinen skenaario. Ainoa mikä mietityttää on, että onko lyhyen sitten otettava lyhyt ja pitkän pitkä vai miten tää toimii vertikaalisissa jutuissa horisontaalisen mitan sijaan?
- Anonyymi00003
Olisiko niin, että ei mitään väliä? Ei mitän tasoja ole. T. toinen vaalea hoikka mies.
- Anonyymi00005
En oo oikein koskaan kokenut hoikkia miehiä komeina. Jotenki luisevia.
- Anonyymi00009
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00006
Hyvin ajateltu!
- Anonyymi00007
Kiitos! Oon älykäs!
- Anonyymi00008
Mistähän se ap vaan löytäisi sellaisen yksinumeroisen oman tasoisensa ÄO:n.
- Anonyymi00010
🥱🥱🥱
- Anonyymi00011
Todella fiksua. Sitten kun toinen lihoo ja toinen laihtuu. Sitten voi keskustella sivistyneesti jonkun kanssa: Suhteemme loppui parin makkaran tähden.
- Anonyymi00012
Et sä sitä päätä kenestä kukakin tykkää 🥴
- Anonyymi00014
Esim. suomalaiselle miesvartalotyypille on ominaista, että vielä 20-30 -vuotiaina voidaan olla normaalisti hoikkia, sitten jo 40-vuotiaina voi olla jo isokin vatsa. Usein aineenvaihdunta hidastuu ja rikastutaan syömään ja juomaan epäterveellisemmin.
- Anonyymi00015
Joo, elämä ja sunkin toiminta vaikutta puolison elintasoon. Olen useamman hoikan naisen kanssa ollut suhteessa. Sm/mm tason muijia ja kun tavoitteellinen jumppa loppui, tulos +10 tai +20kg, no yhdessä perusliikuntaa harrastamalla on tasapaino saatu. Uimareilla varsinkin saattaa repsahtaa.
- Anonyymi00016
Kenenkään ei ole pakko suostua sellaisen kanssa mihinkään jota ei halua.
- Anonyymi00018
Ei tietenkään ole!
- Anonyymi00017
Niin ja vaalealle vaalea ja tummalle tumma.
- Anonyymi00019
Ei käy. Haluan itse hoikahkon vaikka olenkin pyöreä.
- Anonyymi00020
Tästä tuli mieleen elokuva The Lobster. Siinä kumppaneilla pitää olla joku yhdistävä ominaisuus, että he voivat pariutua. Lopussa mies puhkoo silmänsä pihviveitsellä, että voi olla sokean naisen kanssa.
- Anonyymi00021
Todella raju kohtaus siinä sitten..
- Anonyymi00022
Eivätköhän suurin piirtein yhtenevä arvomaailma ja huumorintaju yms. ole huomattavasti yhdistäväämpiä tekijöitä kuin kehon malli...imo suurinta typeryyttä maailmassa on ulkopäin tuleva suhteisiin ohjailu. Tulipa yhteen yhyttäminen mukamas-enteiden, vanhempien, yhteisön tai tuttavien taholta.
- Anonyymi00024
Hoikat miehet on heikkoja.
- Anonyymi00025
Vaikutat aloittaja tyhmältä joten joku tyhmä sullekkin sitten.
Vai löytyykö noin tyhmää? - Anonyymi00026
Olen ylipyöreä nainen ja olenkin aina tykännyt pehmeistä miehistä ja saman kokoisista, en mistään hoikista.
Vaikka joskus sattuisinkin ehkä keventymään niin silti tykkäisin pehmeistä miehistä en hoikista.
Näin on aina ollut ja tulee olemaan. - Anonyymi00028
Miehelle siis mies ja naiselle nainen.
- Anonyymi00030
Niin. Mites sitten.
- Anonyymi00032
Ei osu mun kohdalla noin.
- Anonyymi00031
Miehelle nainen ja naiselle mies.
Toki voitte valita parinne itse miten tykkäätte.
Se vaan on ihan turha yrittää heteroille tyrkyttää samaa sukupuolta kuin mitä toinenkin on. - Anonyymi00033
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459