Ei meistä tule koskaan mitään. Olet liian kiinni liitossasi, hyvä niin. En halua mitään epäreilua, haluan keskittyä elämässäni aidosti hyvään. Toivon sinun kunnioittavan myös minun toivettani. Hyvää yötä sinulle ja kaikille meille!
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Kiitos kirjoituksestasi ja hyvää yötä sinulle!
- Anonyymi00002
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00003
Mikä liitto??
Onko miehet noin sekasin?? - Anonyymi00004
Haluan, että keskitymme kaikki hyvään. Silti olet minulle tärkeä.
- Anonyymi00005
En halua että koet minun kanssani olon epäreiluksi itsellesi. Ja että se ei olisi aidosti hyvää. Kunnioitan toivettasi. Pysyn etäällä.
Hyvää yötä kaikille, meille ja teille.
Naiselta - Anonyymi00006
joo et halua naista joka saa fyysisiä kouristuksia tapahtuneista tuntuu että virtsaputkessa asti kirveltää ja herää kesken unien se kaikki oli niin sairasta ja sen jälkeinen olotila tuntui samalta kun kuollut edelleenkin tuntuu siltä kuin haluaisi tappaa ihmisiä
- Anonyymi00008UUSI
” liian kiinni liitossasi” 🤣 uskomatonta soopaa taas joltain moraalittomalta ja rakkaudesta mitään ymmärtämättömältä.
- Anonyymi00009UUSI
Niin ajatella. Että on liitossa kiinni, eikä ole valmis lipsumaan. Ajatella että on tälläisiäkin ihmisiä olemassa.
- Anonyymi00010UUSI
Kai se on ollut sulle alusta alkaen selvää että olen kiinni liitossani eikä meistä voi koskaan tulla sen enempää? Tiedät kyllä varsin hyvin mikä katastrofi se olisi jos aikuisten oikeasti alkaisimme johonkin kunnon suhteeseen ja jos jäisimme siitä kiinni..!! 😫🤦♀️ tai en tiedä olisko se sulle juuri mitään, mutta mun kohdalla kaikki romuttuisi.
- Anonyymi00011UUSI
Ajatelen niin ettei hyvikset tee omassa päässään päätelmiä toisten liitoista tai tunteista saatikka sotke niitä omiinsa. Jokainen ollaan vastuussa omissa tunteista sekä tekemisistä. Elämä muuttuu elämän tilanteet muuttuu.
- Anonyymi00012UUSI
Aivan oikein.
https://youtu.be/Nkct62mfmp0? - Anonyymi00013UUSI
Minä en halua sinulta mitään jätät vain rauhaan meidät.
- Anonyymi00014UUSI
En kyllä ole millään tavalla kiinni 😁
- Anonyymi00015UUSI
Eli sinulle ei sovi esim avioliitto?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eli sinulle ei sovi esim avioliitto?
Sopii kyllä. Mutta olen aina vapaa kaivatulleni, periaatteessa vielä. Jossakin välissä en enää, jos hänelle ei tärkeää.
- Anonyymi00016UUSI
Kuulostaa aika vammaselta liitolta jos siihen pääset väliin. Feikki tää aloitus. Keksivät taas tarinaa että joku vosu vokottele jonkun miestä. Ei vaikea arvata. Mustamaalausta.
- Anonyymi00017UUSI
Liittoon kuulunut vuosiin, loimaan kassaan..
- Anonyymi00018UUSI
Mikä avioliitto???
Hyvä sulle, jatka samaan malliin.👍👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446