Mitä oikeasti ajattelen

Anonyymi-ap

Ei meistä tule koskaan mitään. Olet liian kiinni liitossasi, hyvä niin. En halua mitään epäreilua, haluan keskittyä elämässäni aidosti hyvään. Toivon sinun kunnioittavan myös minun toivettani. Hyvää yötä sinulle ja kaikille meille!

18

334

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos kirjoituksestasi ja hyvää yötä sinulle!

• Anonyymi00002

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00003

Mikä liitto??
      Onko miehet noin sekasin??

• Anonyymi00004

Haluan, että keskitymme kaikki hyvään. Silti olet minulle tärkeä.

• Anonyymi00005

En halua että koet minun kanssani olon epäreiluksi itsellesi. Ja että se ei olisi aidosti hyvää. Kunnioitan toivettasi. Pysyn etäällä.
      Hyvää yötä kaikille, meille ja teille.
      Naiselta

• Anonyymi00006

joo et halua naista joka saa fyysisiä kouristuksia tapahtuneista tuntuu että virtsaputkessa asti kirveltää ja herää kesken unien se kaikki oli niin sairasta ja sen jälkeinen olotila tuntui samalta kun kuollut edelleenkin tuntuu siltä kuin haluaisi tappaa ihmisiä

• Anonyymi00008
      UUSI

” liian kiinni liitossasi” 🤣 uskomatonta soopaa taas joltain moraalittomalta ja rakkaudesta mitään ymmärtämättömältä.

• Anonyymi00009
      UUSI

Niin ajatella. Että on liitossa kiinni, eikä ole valmis lipsumaan. Ajatella että on tälläisiäkin ihmisiä olemassa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kai se on ollut sulle alusta alkaen selvää että olen kiinni liitossani eikä meistä voi koskaan tulla sen enempää? Tiedät kyllä varsin hyvin mikä katastrofi se olisi jos aikuisten oikeasti alkaisimme johonkin kunnon suhteeseen ja jos jäisimme siitä kiinni..!! 😫🤦‍♀️ tai en tiedä olisko se sulle juuri mitään, mutta mun kohdalla kaikki romuttuisi.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ajatelen niin ettei hyvikset tee omassa päässään päätelmiä toisten liitoista tai tunteista saatikka sotke niitä omiinsa. Jokainen ollaan vastuussa omissa tunteista sekä tekemisistä. Elämä muuttuu elämän tilanteet muuttuu.

• Anonyymi00012
      UUSI
    • Anonyymi00013
      UUSI

Minä en halua sinulta mitään jätät vain rauhaan meidät.

• Anonyymi00014
      UUSI

En kyllä ole millään tavalla kiinni 😁

• Anonyymi00015
        UUSI

Eli sinulle ei sovi esim avioliitto?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eli sinulle ei sovi esim avioliitto?

Sopii kyllä. Mutta olen aina vapaa kaivatulleni, periaatteessa vielä. Jossakin välissä en enää, jos hänelle ei tärkeää.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kuulostaa aika vammaselta liitolta jos siihen pääset väliin. Feikki tää aloitus. Keksivät taas tarinaa että joku vosu vokottele jonkun miestä. Ei vaikea arvata. Mustamaalausta.

• Anonyymi00017
      UUSI

Liittoon kuulunut vuosiin, loimaan kassaan..

• Anonyymi00018
      UUSI

Mikä avioliitto???
      Hyvä sulle, jatka samaan malliin.👍👍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2990
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      903
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      790
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      730
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      45
      503
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      39
      484
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      455
    9. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    10. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      446
    Aihe