😋 🍬 vaan apteekin kalliita pastillia missä on fluoria!
😴 Öitä sinne miehen boxiin 💤
Mulla ei ole kaktuspastilleja
21
106
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Fluori ei ole hyväksi.
- Anonyymi00002
Älä höpsi. Fluoria on hammastahnoissakin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä höpsi. Fluoria on hammastahnoissakin.
En käytä fluoritahnaa. Ei siitä ole mitään hyötyä hampaille. Se on pelkkää propagandaa. Amerikassa sitä lisätään vesijohtoveteen, vaikka se tutkitusti laskee älykkyysosamäärää.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En käytä fluoritahnaa. Ei siitä ole mitään hyötyä hampaille. Se on pelkkää propagandaa. Amerikassa sitä lisätään vesijohtoveteen, vaikka se tutkitusti laskee älykkyysosamäärää.
Fluoria on luonnonvesissäkin. Tekoäly sanoo asiasta näin:
AI-yhteenveto Normaaleilla fluorimäärillä ei ole todettu olevan haitallista vaikutusta älykkyysosamäärään. Suomessa veden ja hammastahnojen sisältämät turvalliset fluoridimäärät ovat tarkasti säänneltyjä, eivätkä ne aiheuta vaaraa hermoston kehitykselle tai älykkyydelle.
AI-yhteenveto Fluori suojaa hammaskiilettä estämällä bakteerien tuottamien happojen aiheuttamaa mineraalien liukenemista ja korjaamalla eli remineralisoimalla alkavia kiilteen vaurioita. Se tekee hampaiden pinnasta kestävämmän uusia happohyökkäyksiä vastaan
- Anonyymi00008UUSI
Kalkkirannan Kauris ilman Kunto-kuuria. Päkä päkä passinpäitä. -wc123
- Anonyymi00010UUSI
Mitenhän se sullekin muksu esim keskikaupungilla käy. En lähtis jos oisin sää. TT
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitenhän se sullekin muksu esim keskikaupungilla käy. En lähtis jos oisin sää. TT
Varmaa hinattais Maskusta, kuten sairaalloisten mustasukkasten sgl-benzopurkkis.
- Anonyymi00014UUSI
Mistä te olette päässeet valloilleen? Jos ette tajua, niin aloitus ei liity teihin mitenkään. Siinähän on vahvat tunnisteet. -ap
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Varmaa hinattais Maskusta, kuten sairaalloisten mustasukkasten sgl-benzopurkkis.
Missä päin sisäsuomia tämä Masku sijaitsee?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä te olette päässeet valloilleen? Jos ette tajua, niin aloitus ei liity teihin mitenkään. Siinähän on vahvat tunnisteet. -ap
Husin Liikkuvasta saumasta varmaanki.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Missä päin sisäsuomia tämä Masku sijaitsee?
Petersödren naapurissa. Sieltähän ne kaikki.
- Anonyymi00016UUSI
Lisään vielä, että mun on pakko käyttää kuivan suun pastilleja. Ei kai kukaan huvikseen niitä ostele. -ap
- Anonyymi00019UUSI
Os. Tele. Is Näs.
- Anonyymi00024UUSI
🧢
👀
👃
👅
🌵🤏
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446