Olen atleettinen noin 50v mies Varsinais-Suomesta. Mun fantasiani on päästä parille kolmanneksi.
Reissaan ympäri Suomen työni puolesta jonkin verran ja pysähdyn yöksi milloin minnekin. Olen etsinyt pareja välillä hyvällä menestyksellä- läheltä ja kauempaa...
Tampereella kuuman parin kanssa kului kaksituntinen hotellissa, kotikonnuilla yllättäen pyydettiin makuuhuoneeseen himokkaan naaraan tyydyttäjäksi... Noin kuukausi sitten pysähdyin matkalla mökille jossa erittäin seksikäs 30v vaimo halusi ja sai omaa miestään ja minua.
Seuraava reissuni suuntautuu Kanta-Hämeeseen josta ei vielä ole paria löytynyt... Jatkossa kerron tässä ketjussa lyhyesti kohtaamisistani- jos haluatte mukaan tarinaan niin kirjoitelkaa...
Mut saa kiinni Kik:stä tällä tunnarilla.
Parien kanssa ympäri Suomen
14
302
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Mikä juttu? Siis kirjoitat kimpoistas. Koska mikkelis?
Haluaisin siis löytää pareja työmatkojeni yöpaikoilta- tapaamiset hotellissani tai parin luona. Kirjoitan tapaamisista tänne, mutta ilman pelkoa että kukaan tunnistaa...
Mikkelin retkeä ei ole tiedossa- torstaina Hämeessä, perjantaina Helsingissä.
Minuun saa yhteyden Kik:llä, sama tunnus.
Hämeen retkellä ei tähän ketjuun ole tarinaa eiliseltä eikä tältä päivältä.
Huomenna perjantaina halukas pari voisi kirjoittaa helsingin suunnalla ensimmäisen luvun...- Anonyymi00002
luuletko että joka pitäjässä joku haluaa miestä, joka panee kaikkea.
- Anonyymi00003
Onko joku muu tapa tavata sinua? Pidätkö salaisuuden hyvin, jos annan sinun naida vaimoani? Se voi olla aluksi vain lyhyt pano, koska hän ei ole vielä vakuuttunut ajatuksesta.
Tottakai onnistuu muullakin tapaa. Voitko laittaa viestiä esim kik-sovelluksen kautta mun tunnukselle?
- Anonyymi00006
mulla kik ei toimii, työpuhelin ja jotkut ohjelmat estetty, siksi kysyin onko muu tapa kun kik
Helsingin käynnillä ei tapaamisia tullut eteen.
Ensi viikoksi on sitten alustavasti sovittuna jo piipahdus...Torstaina olisi pitkästä aikaa pieni piipahdus ennestään tutun parin luona.
Viimeksi kun tavattiin, jokin aika sitten, niin tullessani istuttiin parin miehen kanssa heidän sohvalleen naisen mennessä vaihtamaan mieleisensä vaatteet.
Ehdittiin sentään vähän harrastuksista puhua ennenkuin nainen tuli takaisin makuuhuoneesta ja pyörähti olohuoneessa. Itselläni alkoi vähän jöpöttämään kun tiesin että kohta pääsen tämän naisen kanssa peuhaamaan lakanoihin.
Nousin ylös sohvalta, otin naista kädestä ja johdatin hänet makuuhuoneeseen. Parin mies seurasi perässämme .
Makuuhuoneessa annoin käteni liukua pitkin naisen vartaloa ja suutelin häntä kaulalle, korvalle ja lopulta suulle. Se oli hänelle merkki ja hänen kätensä hamuilivat housujen etumusta.
Riisuin nopeasti vaatteitani, ylävartaloni paljaaksi mutta jätin bokserit vielä jalkaani ja siirryin riisumaan naista avaten hänen rintaliivinsä. Suutelin seisaaltaan ja kosketin hänen rintojaan samalla kun hänen kätensä kaivoivat kovan kaluni boksereista.
Riisuimme loput vaatteet ja laitoin kaluuni kondomin. Sen jälkeen nainen istui sängylle ja otti kovan kaluni suuhunsa... mies oli seisonut sivummalla tähän saakka.- Anonyymi00007
Höpö satusetä
Kyllä tämä on ihan todellinen juttu🙂
Itseä vähän harmitti kun parin mies pysyi varjossa- olisin halunnut huomata ja nähdä kuinka nainen olisi nauttinut kahdesta kalusta todenteolla.
Kun sitten pyysin naista sängylle ja työnnyin hänen pilluunsa, niin olin kyllä yllättynyt kuinka kuumana hän kävi. Mieskin tuli lähemmäs ja nainen runkkasi hänen kaluaan samalla kun panin naista.
Kun pyysin naista kääntymään nelinkontin ja panin häntä takaapäin, niin parin mies tuli hetkeksi naisen eteen ja nainen sai minulta kalua takaapäin samalla imien oman miehensä kalua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561