Jenna Simula (PS) junaili 300000 euroa omalle ampumaradalleen
ja 2024 vuoden budjetissa niin sanotun "ruutimillin" eli miljoona lisärahoituksen
meiltä veronmaksajilta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011425222.html
Simula on ampumakeskuksen taustayhtiö Ruutikunnat Oy:n hallituksen
puheenjohtaja.
Miten tähän sopii Orpon: Rahaa ei ole mihinkään !
Suomessa on jo noin 400 ampumarataa. Enemmän kuin kuntia.
Kansanedustaja Simula (PS) on saanut omalleen 1,3 miljoonaa.
Rahaa ei ole mihinkään
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Sitäkö varten tässä veroja maksetaan, että persut saa perustaa firmoja ?!
Rikastukoot omilla rahoillaan, jos on. Ei veronmaksajien. - Anonyymi00002
Pientähän tuo on verrattuna Gardenin tukeen tai tunninjunaan .....
- Anonyymi00003
Kansanedustajien ”joululahjarahat” on syytä leikata pois kokonaan.
Jos kansanedustajan vaikutusvalta ei riitä hankkimaan rahoitusta normaalin budjetin laatimisen keinoin, niin ko. kansanedustaja on ylipäänsä turha (ei pysty vaikuttamaan asioihin). Ei tuo ampumarata ole millään tavalla Simulan "oma".
Tuon omistavat kokonaisuudessaan alueen kunnat, eli Oulun kaupunki, Raahen kaupunki, Limingan kunta sekä Lumijoen kunta.
Simula istuu tuon kuntien omistaman yhtiön hallituksessa Limingan kunnan nimeämänä edustajana (Limingan kunnalla on isoin omistusoikeus yhtiössä ja3/7-osaa hallituspaikoista sekeä hallituksen puheenjohtajuus) ja hallituksen puheenjohtajana.- Anonyymi00005
EI pidä paikkansa persu.
Anonyymi00005 kirjoitti:
EI pidä paikkansa persu.
SIttenhän sinä kerrot miten asia on? (etkä kerro miten se ei ole sinun mielestäsi...)
- Anonyymi00004
Orpo voi ohjatq joululahjarahansa vaikka Garden hallille.
- Anonyymi00006
Persaukiset persut ovat päässeet rahan makuun.Varmaan haluaisivat diktatuurin Suomeen jotta voisivat terrorisoida normaalijärkisiä ihmisiä.Äärioikeisto on mitä on.Aina vaan ampuminen mielessä ja nauttivat eläinten tappamisesta.Persnaiset ovat varsinkin epänaisellisia ja ehkä syy löytyy kun niiden taustaa tietää.Kamalinta on että persut sikiävät ja kasvattavat jälkeläläisensä harhaoppiin.Säälin.
- Anonyymi00007
ukrainassa olisi ilmainen ampumarata..
- Anonyymi00008
ampumarata ja hevosrata...muuta me ei tarvita suomeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469