Kun palsta hiljeni yhtäkkiä.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Johtui siitä Anneli-tyypistä
- Anonyymi00002
naiseus meni jo hautaan olen homo
- Anonyymi00004
tiedän sen
- Anonyymi00003
kera kahden valuvikaisen aukon
- Anonyymi00005
se ei varmasti tunnu mukavalta
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
se ei varmasti tunnu mukavalta
kauhelta tuntuu piti jättää suhteet ja kaikki eikä niitä enää tule
- Anonyymi00007
Oisko sammuneet. Peukut vedetty ja vintti pimeänä.
- Anonyymi00009
Peukut tarkoittaa pskaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Peukut tarkoittaa pskaa.
Voi reppanat ,meni h&ssiminen mönkään.
- Anonyymi00011
nuhteeton käytös ystävät huussissa palaa
- Anonyymi00012
Miksi tuo silmäily kohta ei muutu 50 mihinkään vaikka täälläkin on vastailtu?Onko ylläpito vauhdissa automaattisten vastausten kanssa?
- Anonyymi00014
Sama ylläpito on näköjään usealla eri sivustolla. Kumma, kun tämä kommentti poistetaan. Eihän se ole mikään salaisuus ja kohta vielä vähemmän. 👋
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sama ylläpito on näköjään usealla eri sivustolla. Kumma, kun tämä kommentti poistetaan. Eihän se ole mikään salaisuus ja kohta vielä vähemmän. 👋
Ja tämähän puolestaan selittää, miten on mahdollista ollut toteuttaa se kaikki, mitä on tapahtunut ympäri nettiä ja muuallakin. 👋
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja tämähän puolestaan selittää, miten on mahdollista ollut toteuttaa se kaikki, mitä on tapahtunut ympäri nettiä ja muuallakin. 👋
Estät ihmisiten kommunikoinnin niinkö?Kun lähetän kaivatulle viestin Instaan se ei mene hänelle?
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ymmärrä näitä sun käsiviuhtomia yhtään.Silloin jo viuhdout niitä kun sanoit meneväsi uimaan uimahallille.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Estät ihmisiten kommunikoinnin niinkö?Kun lähetän kaivatulle viestin Instaan se ei mene hänelle?
Enpä se minä ole, kuka estää tai muutenkaan tekee mitään negaa. Tiedän kyllä, ketkä ja jokainen, jolle tämmöistä tapahtuu, vois miettiä omalla kohdallaan, miten se on mahdollista ylipäätänsä, niin alkaa löytyä myös niitäkin vastauksia.
- Anonyymi00015
Ei tyystin sillityyppi näkyy heränneen
- Anonyymi00016
Se sillittely alkaa usein just silloin, kun mä tuun tänne. Noteerattu juttu. 👋
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et kait oo sillittäjä siis?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kun minä käyn pskalla tulee näitä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Et kait oo sillittäjä siis?
En ole. Tiedossa on jo, mitä nämä edustaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466