Missäpäin Suomea haluaisit asua?

Anonyymi-ap

Itse olen kotoisin Länsi-Suomesta, mutta asun Itä-Suomessa ja viihdyn täällä hyvin. Ihmiset ovat täällä kohteliaampia ja mukavampia kuin lännessä.

39

262

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itä-Suomessa asuu mielenvikasia

• Anonyymi00030

Kuten sinä.

• Anonyymi00002

Etelä-Savossa

• Anonyymi00003

Itä-Suomessa sieltä myös lähtöisin kaikkialla omat kotkotukset mut täällä sentään vielä turvallista asua.

• Anonyymi00004

Ei minulla ole mielessä tiettyä toivealuetta vaan asuinpaikkan ratkaisisi sosiaaliset ympyrät eli ihmissuhteet ja työmahdollisuudet. Toisaalta en laittaisi pahaksi työtä, johon sisältyisi reissamista, joten tärkein valintakriteeri olisi lämmin ja pääasiassa ystävällismielinen yhteisö. Myös parisuhde olisi suht pätevä paikanvaihdoksen kriteeri.

Sinänsä muutokset olisivat helppoja, koska en ole tähänkään mennessä kiintynyt paikkoihin vaan ihmissuhteet ja yhteisöt ovat ne tekijät, joihin sitoudun.

• Anonyymi00005

Haluan asua juuri tässä paikassa, jossa asun nyt!

• Anonyymi00007

Hyvä sinulle. Minua ei sido nykyiseen paikkaan yksikään tunneside, mutta taloudellinen tilanne valitettavasti estää suuremmat muutokset.

• Anonyymi00006

Haluaisin asua Lestijärvellä, siellä on paljon niitä saaria. On tuolla paljon hienoja paikkoja.

• Anonyymi00008

Haluan asua täällä, missä asun ja mistä olen kotoisin, loppuelämäni. Paitsi tunneside, löytyy myös muita siteitä. Muodostan niiden ihmisten kanssa syvempää suhdetta ja ystävyyttä eli verkostoidun, jotka asuvat parinkymmenen kilometrin säteellä. Ne ketkä lähtevät, saavat lähteä. Minä jään.
      Hyvää yötä.
      Nainen

• Anonyymi00009

Erikoinen kriteeri, jos on kyse kilometreistä. Tietty alue ei takaa yhteistä säveltä ystävyyden tai verkostoitumisen suhteen.

Rajoituksensa kullakin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Erikoinen kriteeri, jos on kyse kilometreistä. Tietty alue ei takaa yhteistä säveltä ystävyyden tai verkostoitumisen suhteen.

Rajoituksensa kullakin.

Kyse on kasvokkain tapaamisen mahdollisuudesta säännöllisesti. Kilometrimäärä voi olla suurempikin, mutta koska itse en kykene tuota kauemmas asuinpaikastani tällä hetkellä irtautumaan, laskin sen mukaan. En velvoita muita matkustamaan takiani.
        Nainen

• Anonyymi00029
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Rajoituksensa kullakin.

Tuohduitko naista esittävän speden tahallisen retardista kommentista kovinkin? Sinulla on simppelinä miehenä loputtomasti uskoa lapsellisiin illustraatioihin naissukupuolesta. Johtuuko lie kokemuksen puutteesta vai mistä. Hymähdys. T

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tuohduitko naista esittävän speden tahallisen retardista kommentista kovinkin? Sinulla on simppelinä miehenä loputtomasti uskoa lapsellisiin illustraatioihin naissukupuolesta. Johtuuko lie kokemuksen puutteesta vai mistä. Hymähdys. T

En vaan naisena, jota ahdistaa ajatus elämän supistamisesta lähialueelle.

• Anonyymi00010

luultavasti sopisin pohjoiseen :) kaupunkia en osaa nimetä ehkä joku pienempi paikka

• Anonyymi00011

Itä-Suomessa asunut ikäni. Syntynyt Lappeenrannassa, mutta nyt asun Pohjois-Karjalassa

• Anonyymi00012

En lähtisi isoon kaupunkiin vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En minäkään! Mutta en ihan metsän keskelläkään halua asua!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Täällä esim 55m2 kaksion vuokra on 400e kuussa
        Kokonaisia asuntoja myydään jopa 5000-7000e hintaan. Sukulaismies osti kaksion, joka maksoi 6500e

Ei taida etelässä onnistua sama

• Anonyymi00013

Uusimaa🤍

• Anonyymi00016

Se vielä menisi, koska haluan että lapseni ovat minua lähellä!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se vielä menisi, koska haluan että lapseni ovat minua lähellä!

Muuta itäkeskukseen, niin lapsesi puhuu kaikkea muuta paitsi suomea

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Muuta itäkeskukseen, niin lapsesi puhuu kaikkea muuta paitsi suomea

Kaikki minun lapset jo aikuisia ja koulunsa käyneet! Minä asuin lapsena lapissa ja ensimmäinen luokan kävin kotoa 100metrin päässä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kaikki minun lapset jo aikuisia ja koulunsa käyneet! Minä asuin lapsena lapissa ja ensimmäinen luokan kävin kotoa 100metrin päässä.

Joo mutta ne alkaa puhua somaliaa ja arabiaa, kuten sinäkin, jos menet uudellemaalle

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joo mutta ne alkaa puhua somaliaa ja arabiaa, kuten sinäkin, jos menet uudellemaalle

Osaat pian lauseen kuten "ALLAHU AKBAR"

opit kirkkojen polttamisen, väkijoukloon auitolla ajot ja pommihyökkäykset

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eivät todellakaan ala!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä asun jo Uudellamaalla.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Osaat pian lauseen kuten "ALLAHU AKBAR"

opit kirkkojen polttamisen, väkijoukloon auitolla ajot ja pommihyökkäykset

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Kyllä huomaa, että esi-isät muuttivat tänne erakoiksi.

• Anonyymi00019

Sama kait se on missä sitä asuu. Olen asunut muutamissa kaupungeissa ja missään ei ole vielä tuntunut oikeasti kodilta.

• Anonyymi00020

Ehkä olen ikuisesti tyytymätön ihminen. Mikään ei vaan passaa vaikka kuinka järkeilisi. Olen kyllä miettinyt pienen paikkakunnan etuja paljon. Joo kaikki tuntee toisensa mutta toisaalta joskus se on myös hyvä asia.

• Anonyymi00023

Täällä missä nyt asun niin täällä viihdyn ja en muuta mihinkään. Täällä asuu myös sukulaisia. Sama se kai missä asuu, samoja ongelmia joka paikassa.

• Anonyymi00025

Ainakin nykyisestä paikasta pois niin pian kuin mahdollista, juoruilumesta koska pieni paikkakunta, pienissä paikkakunnissa ei ole helppoa jos ei kuuluu vanhoihin sukuihin. Kylä hierarkia missä on sattunut vakavia rikoksia esimerkiksi.
      Kannattaa tosiaan miettiä minne muuttaa.

• Anonyymi00028

Lontoossa, ei suomessa.

• Anonyymi00032

Eittämättä pääkaupunkiseudun nykyinen rikastettu kulttuuri ei liiemmin kiehdo.

• Anonyymi00034

Olen asunut Norjassa ja Ruotsissa ja kaakonkulmalla. Ihania asuinpaikkoja. Ei ole sellaista kyräilya ja salahaukkumista kuin täällä .

• Anonyymi00038

Fiksumpaa porukkaa siellä.

• Anonyymi00035

Lesposaarilla Kreikassa.

• Anonyymi00036

Minä asun nyt siellä missä asun. Tykkäsin paljon Kuopiosta, pois muutto teki jopa kipeää. mutta sitä ennen rakastin tätä paikkaa. joten tänne jään. Mies jos haluaa yhteen, jos joskus löydän semmoisen ihmisen, on hyvä ja muuttaa.

• Anonyymi00037

Länsi-Suomesta kotoisin, asuin muualla 20 vuotta (sis. pari eri maata). Nyt takaisin Länsi-Suomessa ja toivon mukaan ei enää tarvi kovin kauas muuttaa.

• Anonyymi00039

Valitettavasti äitini asuu Pohjois-Karjalassa ja niin kauan kuin hän asuttaa kuseistä seutukuntaa, minä en siellä suostu vakituisesti asumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43