hyvinvointiin jotenkin negatiivisesti?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
onks täö niin ko sakarin villapaidat se on hävitty sun pewi
- Anonyymi00002UUSI
mene vaan ja iske jo se
- Anonyymi00003UUSI
nii monta kertaa teen sen päässäni sulle että se vielä tapahtuu
- Anonyymi00004UUSI
𝙤𝙡𝙚𝙩𝙖𝙣, että olet ihana kaivattuni: et. en tiedä mitä sanoisin, tai mistä aloittaisin.
- Anonyymi00005UUSI
Selvityksen alla, keiden vaikutusta on se "hyvinvointi". En ehkä itse ole loppuun asti.
- Anonyymi00006UUSI
Jotenkin silloin alkutaipaleella.. Menin sekaisin.
Sain apua terapiasta.
Nykyään oon vain miettinyt, että se oli sitä elämänvaihetta. Molemminpuolin. - Anonyymi00007UUSI
kyllähän te minun identiteettini varastitte :) nykyään innostun fyysisesti vain miehestä ja p eniksestä. mutta ei tuo nyt niin paha asia ole selviän. harmittaa eniten kiputilat.
- Anonyymi00008UUSI
en ole myöskään enään eläin joskus olin :D nykyään olen lahna
- Anonyymi00009UUSI
Kerran tein sairaala keikan, mutta nyt olen jaloillani tukevasti. Älä huoli!
- Anonyymi00010UUSI
Tiedät kyllä, että onnellisuus ja rakkaus kulkee käsi kädessä.... siinä on tekijöitä monesta suunnasta. Yhteinen hyvinvointi ja kaikkia kattava yhdessäolo kertoo kaiken . Mikään raha ja mammona ei merkitse mitään. Kokonaisvaltainen hyvinvointi on juuri se mitä haluan/haluamme. Kokonaisuus elämässä on oikeita valintoja jonka uskoisin juuri meidän valinnen. Kestimme kaiken sivutulen, mutta saimme ne sammumaan... Elämä on meidän Rakkaani
- Anonyymi00011UUSI
Rip liikkuva nappi
- Anonyymi00012UUSI
Olit elämä rakkaus
mun kulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081945Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3361045- 67907
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö145802- 32601
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E64595- 45592
- 88577
- 32560
- 37530