Nyt kun täällä on näitä ruokapaikkoja ja kahviakin toki niistä saa, mutta missä on sellainen mihin voisi töitä vaikka koneella mennä tekemään, lukemaan kirjaa, kuuntelemaan luentoa, katselemaan ohikulkijoiden vilinää, ystävän kanssa teekupin äärelle. Tietenkin maksaen tuotteista mitä mynnissä on yms
Toki näitä voi tehdä nykyisissäkin mutta yksin hyvin kolkko ja tunnelmaton, ei kovinkaan "houkutteleva näihin tarkoituksiin, toinen oli tätä luokkaa kunnes alkoi lounasravintola puoli ja sitten tulikin muutto, nyt tilat ei tarkoitukseen houkuttele, kolmanteen ei kovin mielellään mene jos et ole kanta-asiakas tai ikä lähempänä 60 kun saa muuten pitkiä katseita muilta asiakkailta.
Tämä ei ole yhdenkään paikan mollaamista tai alaspainamista, enemmänkin useamman henkilön pohdintaa yhdessä aloituksessa.
Haapaveden kahvilat
31
541
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Ai kuuntelemaan luentoa ? Katselemaan ohikulkijoiden vilinää ? Hei haloo, siis Haapavedelläkö ?
- Anonyymi00003
Kyllä se kahvila minne nämä itsensä muita paremmiksi luokittelevat läpäri-lattenlitkijät yrittävät majottua luennoilleen kierretään kaukaa.
- Anonyymi00004
Joo,vähän erikoiselta vaikutti nuo toiveet😀
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo,vähän erikoiselta vaikutti nuo toiveet😀
Syöny varmaan Lauantaina raakaa wasabi inkiväärilastukalaa ja riisiä niin että napa rutisee.
- Anonyymi00023
No luentoahan voi esim opiskellessa kuunnella missä vain mutta kahvilaympäristö motivoi tekemään hommia toisin kuin koneen avaaminen kotona.
Ja kyllä Haapavedellä. Oon täällä nyt 34vuotta asunu ja useinki vilinää on ollut. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
No luentoahan voi esim opiskellessa kuunnella missä vain mutta kahvilaympäristö motivoi tekemään hommia toisin kuin koneen avaaminen kotona.
Ja kyllä Haapavedellä. Oon täällä nyt 34vuotta asunu ja useinki vilinää on ollut.Vilinää ilmeisesti seniori taloissa?!?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja kyllä Haapavedellä. Oon täällä nyt 34vuotta asunu ja useinki vilinää on ollut.Nii että etätyöt eli koneen avaaminen ei kotosalla suju pitäis olla kahavilassa kaikkien nähtävillä miten koneella tekee töitä.. siis pelailee
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja kyllä Haapavedellä. Oon täällä nyt 34vuotta asunu ja useinki vilinää on ollut.Kerro nyt meille, että missä sitä vilinää Haapavedellä on, mentäis kaikki sitä ihmettä katsomaan !
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vilinää ilmeisesti seniori taloissa?!?
Uskomatonta miten kapeakatseista porukkaa tässä pitäjässä on! Ihme kun ei pysy asukkaat eikä kannata yrittäjyys!
- Anonyymi00002
pimiä piilolestadiolainen hähgman mainos😆😆
- Anonyymi00006
kuitennii kaikki oikiasti haluttaan vain siihe darts baarriin josa on se ruusukkii
- Anonyymi00007
Ei sitä uskalla mennä luentokahvilaan häiritsemään ettei vahingossakaan se kone saa kahaveja päälleen ohikulukiessa
- Anonyymi00017
Paree ollaki pois krapulaisena.
- Anonyymi00008
Ehken sieltä koneelta tulee jotain oikeesti mielenkiintoista kuunneltua. Eipähän tarvitse paikallisten jörrisköjen pitkiä katseita ja uteliaita mollotuksia kattella. Paitsi tietysti kahvilaan astuttaessa. Kyllä tietää olevansa Haapavedellä, kun päät kääntyy ja ihmettely alakaa, että kuka se tuokin on..
- Anonyymi00009
Kieltämättä sellane seksuaalipoliittinen luento iliman sitä pridehömppää aiheesta miten niitä uusia koululaisia tehhään vois olla kuuntelemisen arvonen.Ei se tähän hättään auta jörrisköjä mutta kenties kaheksan kymmenen vuojen päästä koulukkaita olis suurempi määrä?
- Anonyymi00010
Oon kans miettiny, että ois hyvä saada paikkakunnalle kahvila 🤔
- Anonyymi00011
Oikeassa oot. Se ois tärkeä paikka. Ja monille!
- Anonyymi00012
ieva tyyppinen,tai sokkotreffi,pitäs istua alas ja luulen että usiammin tulis mitä lotosta
nyt sinkkuja ei kohtaa kuin ohikiitävän hetken kaupan hyllyjen välissä,jokainen hiihtää yksin omaa latua- Anonyymi00013
Kyllä. Yksinäisyys on täällä monen murhe. Kaikki eivät koe omakseen nykyisiä kuppiloita.
Ja kaikille pitäisi olla ainakin arkisin paikka, minne menisi jututtamaan toisia ihimisiä.
Ihminen on sosiaalinen.Ja yksinäisyys syö ihmistä.
- Anonyymi00014
TTP, eli tuttavallisemmin Tepari on mun luottopaikkani. Vahvat suositukseni Teparille 👍
- Anonyymi00015
Ei se ole varsinaisesti kahvila.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei se ole varsinaisesti kahvila.
se ossuuskaupan leima syö ihimistä
ei voi hengittää eikä inspiroitua - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
ei voi hengittää eikä inspiroituaTotta. Ossuuskaupan henki latistaa ja tasapäistää. Ei siinä kukaan "lennä airinkoon". Niin kuin matti & Teppo laulaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
ei voi hengittää eikä inspiroituaniin kyllähän se ongelma on kun enää ei voi persaukisena istuksia päivät pitkät siellä turisemassa niinku ossuuskaupan aikoina
- Anonyymi00029
ei sinne viiti mennä kun heti tulee yks eläkeläinen kuolaamaan viereen
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
ei sinne viiti mennä kun heti tulee yks eläkeläinen kuolaamaan viereen
Taitaa olla kyseessä toveri wattujussi.
- Anonyymi00019
Perustan kahvilan oitis,jos kerrot, miten semmoinen pysyy pystyssä . Niin, pitäisihän siitä saada itselleen myös leivän.
- Anonyymi00024
Voin kun tähän olisi vastaukset mutta valitettavasti on totta että sen pitäisi myös menestyä!
- Anonyymi00021
Onhan noita tyhjiä kiinteistöjä niin ei muuta kuin perustat kahvilan ja alat yrittäjäksi.
Saat itsellesi mieluisan paikan.
Ehkäpä totuus valkenee ennen pitkään ja huomaat että ei se yrittäjän elämä niin ruusuista ole. - Anonyymi00022
Et vastannut kysymykseen!
- Anonyymi00027
erilainen mitä nää nykyset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496