Huomenta Kankoonpiäläiset!
Lähteekö joku pullakaffeille aamutuimaan pub välläriin?
Kokoonnutaan siinä agrimarketin parkkipaikalla klo 8.
Aamukaffeet
12
187
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Mene sinä yhteiskunnanelätti töihi
- Anonyymi00002
Heti aamukaffeen jälkeen kuule lähtee hiace sillikuormas maakuntaan. Mukavaa päivää sulle sinne moision penkille.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heti aamukaffeen jälkeen kuule lähtee hiace sillikuormas maakuntaan. Mukavaa päivää sulle sinne moision penkille.
Mene töihi
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mene töihi
Huomenta,ei ollut muita,odottelin aikani agrimarketin tuulikaapissa.nyt marssin päiväkaljalle naskaliin,kunhan aukeaa,kympiltä👍
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huomenta,ei ollut muita,odottelin aikani agrimarketin tuulikaapissa.nyt marssin päiväkaljalle naskaliin,kunhan aukeaa,kympiltä👍
Mene töihi
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä istuin siinä multasäkkien päällä aikani mutta ei sua näkyny. Noh lähden sinne naskaliin tästä neuvoksenkulmalta kans tulemaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mä istuin siinä multasäkkien päällä aikani mutta ei sua näkyny. Noh lähden sinne naskaliin tästä neuvoksenkulmalta kans tulemaan.
😂😂😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katsastuskonttorin tuulikaapissa heräsit siihen ku katsastusmies toi ruosteraatos kierrokselta ja löi hylkypaperit kätees, sitte menit ostaan Risestä pussikaljaa ja jatkoin juomista...deliriumin aiheuttamia harhoja vaan näit
- Anonyymi00009
Tuokaa nyt joku tänne kestitupaan mulle chydeniuksen kuvalla varustettu seteli ja äkkiä.
- Anonyymi00010
mene töihi
- Anonyymi00011
Mä vien tyhjät pullot ruokavarastoon, saan niistä ehkä 100 markkaa, niin tuun kans sinne ja voin tarjota pari?
Jos saatat mut sitten takas aarniokoskenkadulle?
T. Rauno - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä vien tyhjät pullot ruokavarastoon, saan niistä ehkä 100 markkaa, niin tuun kans sinne ja voin tarjota pari?
Jos saatat mut sitten takas aarniokoskenkadulle?
T. RaunoY-baarihan aukeaa aikaisin aamulla, toki sieltä saa vain keppanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802117Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321190- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa151918- 103866
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682