Otsikossa oleellinen sanotaan.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Tiedän kyllä ilman mitään **tun vilkuttelujakin mihin olen menossa.
- Anonyymi00002
Juu, hyvin vilkkuu korvien välissä sulla ja kaltaisisllasi
- Anonyymi00003
Et kuitenkaan tiedä. Luulet vain tietäväsi.
- Anonyymi00004
Jotkut vähemmän fiksut eivät ymmärrä vilkun olevan viestintäväline, jolla viestitetään omat aikomukset muille.
- Anonyymi00005
Minun asiat eivät kuulu muille.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Väärin kuvittelet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Väärin kuvittelet.
Ei ole kuvitelmaa, koska ei kenenkään asiat sivullisille kuulu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole kuvitelmaa, koska ei kenenkään asiat sivullisille kuulu.
Kylläpä ole taas mielestäsi hauska, ilmeisesti olet änkyrä Persu?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä se alkaa kuulumaan sulle kun yhä enemmän tullaan kolmion takaa ja vasemmalta raakasti eteen.
Syy miksi ajetaan eteen on se turhautuminen kun vilkkua ei käytetä.
Aletaan veikkailemaan kääntyykö vai ei ja ajtellaan että onhan autossa jarrut, jarruttakoot jos kolmion tai vasemmalta tulija ajaa eteen.
Eli eikö se sulle kuulu? - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kylläpä ole taas mielestäsi hauska, ilmeisesti olet änkyrä Persu?
Eipä tuossa tosiasiassa mitään erikoista hauskuutta ole , eikä sitä ole tavoiteltu, vaikka hieman hitaalla käyvänä tuonkin ymmärrät olevan jokin poliittinen näkökanta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä se alkaa kuulumaan sulle kun yhä enemmän tullaan kolmion takaa ja vasemmalta raakasti eteen.
Aletaan veikkailemaan kääntyykö vai ei ja ajtellaan että onhan autossa jarrut, jarruttakoot jos kolmion tai vasemmalta tulija ajaa eteen.
Eli eikö se sulle kuulu?Ei muden asiat minulle kuulu, eikä minun asiat muille, jolla taas ei ole mitään tekemistä liikennesääntöjen noudattamisen kanssa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei muden asiat minulle kuulu, eikä minun asiat muille, jolla taas ei ole mitään tekemistä liikennesääntöjen noudattamisen kanssa.
Liikenteessä asiasi kuuluvat muille tienkäyttäjille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Liikenteessä asiasi kuuluvat muille tienkäyttäjille.
Eivät kuulu sitten vähääkään muille, sen paremmin kuin muiden asiat minulle.
Liikennesääntöjen noudattamisella ei tuon kanssa ole mitään tekemistä. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eivät kuulu sitten vähääkään muille, sen paremmin kuin muiden asiat minulle.
Liikennesääntöjen noudattamisella ei tuon kanssa ole mitään tekemistä.Väärin kuvittelet.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli eikö se sulle kuulu?Ja sitten kyllä useimmat uskollisesti jaksavat laittaa vilkun oikealle, kun ohituksen jälkeen palaavat kaistalle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
- 97814
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672