Jätit yhden lieventävän asiahaaran kertomatta poliisille M, nimittäin et kertonut

Anonyymi-ap

Epäkohdasta, että en voi hyväksyä seksuaalisia ahdistelijoita, etenkään manipuloivia omaa etuaan tavoittelevia miehiä. No ei hätää minulla on todisteet kaikesta ja laitan sun ja muiden valheille lopun. On narsistista, vainota ja piinata, ihmistä, joka on pyrkinyt auttamaan ja tukemaan muita ihmisiä, ja saanut paskaa niskaan siitä, kun olen vain tehnyt niin kuin mikä on oikein.

Minäkin olen vain seksuaalinen objekti sinulle, en mitään muuta. Sen lisäksi pyrit aiheuttamaan minulle aivoinfarktin reddit kommentoinnillasi. Jos et todellakaan kykene hyväksymään tai ymmärtämään, että muut ihmiset on herkempiä,tunteikkaampia, ajattelevampia ja kiltimpiä kuin sinä, niin antaa olla.

Jätän omaan arvoon ihmiset, jotka on ilkeitä muille.

65

410

Vastaukset 65

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No niin gubbe, tässäpä hyvä täky tuottamuksellisen hönöille kaksisuuntaisille tunareille. T

• Anonyymi00002

Miksi MIKSI SÄ KOMMENTOIT ASIAA MIKÄ EI SINULLE KUULU? MIKSI?

• Anonyymi00003

Kerro samalla millä perusteella sinulla on oikeus diagnosoida ketään aloittajaa?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerro samalla millä perusteella sinulla on oikeus diagnosoida ketään aloittajaa?

No voi venäjä ota iisisti emmää ois millään arvannu että guben älyvapaa skeema sulle noin sydämmen asia on. Älä synnytä

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Varmaan mm sinun kaltaisten narsististen toisten elämäin käsikirjoittajien takia. Emt mulla on vaan minun luonto

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No voi venäjä ota iisisti emmää ois millään arvannu että guben älyvapaa skeema sulle noin sydämmen asia on. Älä synnytä

Eli et pysty vastaamaan. Miksi sitten runkkailet joka alotuksessa niin kuin se olisi sinulle? Vastaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Varmaan mm sinun kaltaisten narsististen toisten elämäin käsikirjoittajien takia. Emt mulla on vaan minun luonto

Ole sitten hiljaa ja älä sekota muiden juttuja. Olet semmonen soppamuija?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eli et pysty vastaamaan. Miksi sitten runkkailet joka alotuksessa niin kuin se olisi sinulle? Vastaa

En kyllä toimi näin ja jos kerran skarppi olet huomaat että kommentoin kämäisen yleisön tarvetta tehdä guben surullisesta oma noinnista omia versioita vallitsevasta todellisuudesta ja se on mielestäni alhaista toimintaa. -TT

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No jos sinun stoorit menee pipareiksi kommentoinnin takia niin johtaakin mennä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No jos sinun stoorit menee pipareiksi kommentoinnin takia niin johtaakin mennä

Sun ig-stooritki menee suoraan ulosottoon. Kuulemma. -Error122

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sun ig-stooritki menee suoraan ulosottoon. Kuulemma. -Error122

Ahaa? Mahtava sutkautus oli ja varmasti tarpeellinen. Pöhinöissä lähtee

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En kyllä toimi näin ja jos kerran skarppi olet huomaat että kommentoin kämäisen yleisön tarvetta tehdä guben surullisesta oma noinnista omia versioita vallitsevasta todellisuudesta ja se on mielestäni alhaista toimintaa. -TT

Ei ole tullut sellainen vaihtoehto mieleen että ketään ei kiinnosta lukea oksennustasi aloituksesta toiseen kun sama levy vaan pyörii ympäri ympäri ympäri....?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei ole tullut sellainen vaihtoehto mieleen että ketään ei kiinnosta lukea oksennustasi aloituksesta toiseen kun sama levy vaan pyörii ympäri ympäri ympäri....?

No kyllä minun stoorit mr taaperon ad hominem vaan kuule vallitsevaan propagandaan sopeutuu, ei ole aina samaa. Kaikki järjestyy. Ois ehkä kannattanu antaa tämän aloituksen pudota alas bittiavaruuteen, syyntakeeton ei vaan näköjään ymmärrä

• Anonyymi00035
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja tolla soppamuijalla on koko kylän suurin kauha. Meinasin kerran saada siitäkin päähäni. -sivu

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No kyllä minun stoorit mr taaperon ad hominem vaan kuule vallitsevaan propagandaan sopeutuu, ei ole aina samaa. Kaikki järjestyy. Ois ehkä kannattanu antaa tämän aloituksen pudota alas bittiavaruuteen, syyntakeeton ei vaan näköjään ymmärrä

Nippelitiedon mukaan sulla ei järjesty muu ku rikoksenuusijat keskenään.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ja tolla soppamuijalla on koko kylän suurin kauha. Meinasin kerran saada siitäkin päähäni. -sivu

Vieläkö sinä iso mies itket paria skraidua irkkubaarin terangilta? Yks suora ois pitäny ku kerran pienemmästäki nurkalle kytikselle jäit ties kuinka kauaksi aikaa joku rautaputki kourassa varmaan. Minähän sanoin että narulla on tee ilmoitus niin keskustellaan kolmikantaneuvottelussa sinun vapaa-ajan vieton tavoista samalla

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nippelitiedon mukaan sulla ei järjesty muu ku rikoksenuusijat keskenään.

No minun lemmikki voidaan katsoa sellaiseksi. Repii lahkeet irti ennenku kissaa ehtivät sanoa. 30 cm täyttä rautaa kuule🥱

• Anonyymi00052
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämä T on kovin huomion kipeä tapaus.
        Besserwisser sukua nääs.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tämä T on kovin huomion kipeä tapaus.
        Besserwisser sukua nääs.

Kuka käski alkaa suurustamaan tätä aloitusta? Mieluummin ei näitä psykedeelisiä proosia jos millään sopii. Mitä näkyi private wallissa muuten?

• Anonyymi00006

Ai. Sun takia redditistä ei päässy ees kirjautuu ulos. Mä en unohda mitään, ja voin taata, että sun muistiski palaa vähintääki Pätkittäin. -sivu

• Anonyymi00007

Eikö tälle gubelle vastailijalle ois joku hoidon tarpeen arviointi jo enemmän ku ajankohtaista. Jeez

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eikö tälle gubelle vastailijalle ois joku hoidon tarpeen arviointi jo enemmän ku ajankohtaista. Jeez

Sun kopiokonespektaakkeliin ei hoitoska riitä. -sivu

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sun kopiokonespektaakkeliin ei hoitoska riitä. -sivu

Mitä minä niillä liuskoilla tai mistä ikinä tarinoitkaan tekisin?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Et mitään, ku vaihoit ilmaveivikoneeseen. Näköjää.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Et mitään, ku vaihoit ilmaveivikoneeseen. Näköjää.

Jaa joku rupelli mikä gubbeekin kiusasi PCn tuuletin ehkä

• Anonyymi00034
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mitä pököpäät siellä redditissä näkyi muuten?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jaa joku rupelli mikä gubbeekin kiusasi PCn tuuletin ehkä

"Huone 105, Painu sinne pliis!". T. 8 Miljoonaa Töyhtöpäätä

• Anonyymi00008

Mieskö vai nainen tämä M?
      Jos on vanha isämies on kyllä todella vetänyt itsetunnolle ne rukkaset alkuunsa.

• Anonyymi00010

Mikä hlvetti siinä on et teidän pitää puida näitä julkisellai saitilla? Ei tää kuulu tänne. Hän tuskin sinua täällä kaipaa ja sinä häntä. Puikaa oikeudessa. Vttuako tänne näitä avaudutte. Eikä kukaan päästään terve lähettele viestejö ihmiselle joka toiminut noin ja hae itse yhteyttä häneen. Mene poliisin luo. Syylistyt jopa itse kunnialoukauseen näillä vihjailluilla julkisesti.

• Anonyymi00015

Olipa tämä aapeeäijä "kevvassaan" viekas johdanto/ syvennys aiheeseen🥱

• Anonyymi00014

olen transu mies mutt kuitenkin synnyttänyt nainen 🦵🦵

• Anonyymi00017

"Johanna lähti Israeliin asti tullakseen Jussiks väärään kotiin". -sivu

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tällä se jutut vaan paranee tai pahenee kuinka sen nyt muotoilisi

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

katon nuorii sällei

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

katon nuorii sällei

tiedän sen, minä katson 60v miehiä ja haluan ruveta tutustumaan heihin, jotta löytäisin uuden miehen elämääni ilahduttamaan

• Anonyymi00063
        Anonyymi00020 kirjoitti:

katon nuorii sällei

Rajansa kullakin ,en katso seurailevaa,haisevaa poikaas kuitenkaan on se A ensinnäkin liian nuori alle 40 ja B haisee pahalle.

• Anonyymi00023

Olisi ihan fiksua laittaa selvät tuntomerkit ettei kaikkia M- alkuisia leimattaisi.

• Anonyymi00033

Joo jos joku itseensä ottaa guben psykosexuaalisen pimiän fantasian niin kaikki ei oo varmaan vintillä kunnossa - Ta To

• Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Joo jos joku itseensä ottaa guben psykosexuaalisen pimiän fantasian niin kaikki ei oo varmaan vintillä kunnossa - Ta To

Mediastahan teistä pimahtaneista luetaan tämän tästä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mediastahan teistä pimahtaneista luetaan tämän tästä.

They all wanna get on crazy but that's another storyline, son

• Anonyymi00026
    • Anonyymi00028

Aloitus on hyvä esimerkki saada aikaan ihmisissä reaktio. Narsistille ominaista. Päivänjatkot.

• Anonyymi00031

No hyvinhän teiltä älli ja tälli lähti legendaa guben yhden nimikirjaimen sisältäneen provon takia. Säälittävää.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No hyvinhän teiltä älli ja tälli lähti legendaa guben yhden nimikirjaimen sisältäneen provon takia. Säälittävää.

Tai sitten tämä on se kaikesta huomiosta karhea seitsemän leivän uuni, esim redditissä sitä ja tätä ois hyvinkin voinut mennä ihon alle kun psyyken tila on mitä on. TT

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tai sitten tämä on se kaikesta huomiosta karhea seitsemän leivän uuni, esim redditissä sitä ja tätä ois hyvinkin voinut mennä ihon alle kun psyyken tila on mitä on. TT

Sähän sitä huomioo yrität saada. Ja sitäkin toisten kustannuksella.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Johan se viis minuuttia mietti ja here we go again 👇

• Anonyymi00050
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Sähän sitä huomioo yrität saada. Ja sitäkin toisten kustannuksella.

Kerro ihmeessä löllerö lisää. Et vissiin pääse enää ns yli tästä guben avauksesta. Ja perävaunukin lyllersi paikalle pulisemaan oman elämänsä jupakkaa. Koroke mukaan sen verran lyhee kun on, niin näkee kelle nk työmääräyksiä latelee🤔

• Anonyymi00036

No herranen aika! Jopas minä olen unohtanut tuon tärkeän seikan. Kerron sen heti, kun tapaan poliisin. Ihan lähipäivinä siis.

• Anonyymi00043

Sama juttu, kerron niille kaiken pörröviltin alla kun kuumaa kaakaota ovat ensin keittäneet minulle. Älä sääki naali aloita

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sama juttu, kerron niille kaiken pörröviltin alla kun kuumaa kaakaota ovat ensin keittäneet minulle. Älä sääki naali aloita

Ps jos tapaat oikeasti niin voimia hänelle vaan kovasti

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ps jos tapaat oikeasti niin voimia hänelle vaan kovasti

Onhan niissä melkoinen selvittely. Myöhemmissä vaiheissa myös. Ei ole halpaa lystiä se.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Onhan niissä melkoinen selvittely. Myöhemmissä vaiheissa myös. Ei ole halpaa lystiä se.

Just joo iltatähti I aivan ilmaista lystiä on tuossa asteessa

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Nää kaks tammaa kokee, että koko infra on niiden pits, tilaisin yhdet käräjät kts

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Nää kaks tammaa kokee, että koko infra on niiden pits, tilaisin yhdet käräjät kts

Katsotaan kuka ne tilaa. Olisiko parempi sanoa sittenkin, että tilasi.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Selviää se hinta myöhemmin. Minä en siihen voi päättää sitä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Katsotaan kuka ne tilaa. Olisiko parempi sanoa sittenkin, että tilasi.

Juu alahan opiskella finlexiä jo nyt, niin tiiät mitä tilalla ku tilaaja-tuottajamallissa

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Selviää se hinta myöhemmin. Minä en siihen voi päättää sitä.

Tarkemmin kun miettii teidän kahden sairaalloista maalitusta kulissien takana, niin mulla niitä saatavia ois, mutta lellikit pääsee ku koirat veräjästä, niin antaa olla. Ja eihän teidän ilmoitusten tukottelua ole vakavasti otettu että

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Juu alahan opiskella finlexiä jo nyt, niin tiiät mitä tilalla ku tilaaja-tuottajamallissa

Ei mun tartte.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tarkemmin kun miettii teidän kahden sairaalloista maalitusta kulissien takana, niin mulla niitä saatavia ois, mutta lellikit pääsee ku koirat veräjästä, niin antaa olla. Ja eihän teidän ilmoitusten tukottelua ole vakavasti otettu että

Kuulehan. Siellä kulissien takana tapahtuu aivan jotain muuta, mitä sinä uskot näkeväsi. Niistäkin pystyn näyttämään toteen, kuka ja paremminkin ketkä tekivät ja mitä. Missä, on yhtä lailla tärkeä asia.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Joo

• Anonyymi00060

Olen kertonut poliisille vain tietoja siltä varalta, että minulle sattuisi jotakin.

• Anonyymi00061

Se on ihan fiksusti tehty. Itse olen myös kertonut useampaankin suuntaan kaikesta.
        Sekä kaikki näyttö asioista on useammankin ihmisen hallussa. Ai niin myös keskustelut on muutaman muun hallussa, varmuuden vuoksi, aavistusten perusteella. Ja oikeassa olin aavistusteni kanssa.

- petetty-

• Anonyymi00062

Ihan pieni ystävällinen neuvo joillekin,
      älkää luottako Ihan noin vain joihinkin jotka ovat "hyvällä asialla" ellette te tiedä Ihan varmuudella kuka se joku on oikeasti.

Nimimerkillä,

-virheen tehnyt-

• Anonyymi00064

Ja näin 🤣🤣🤣🤣🤣 kivaa päivää

• Anonyymi00066

Vtut

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      237
      1460
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      280
      1031
    3. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      94
      814
    4. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      772
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      723
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      110
      619
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      585
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      574
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      41
      491
    12. 32
      481
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      455
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      76
      446
    15. 32
      419
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    17. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      28
      410
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      407
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      381
    Aihe