Ihan mikä tekosyy vain ja kenet vain koska vain voidaan pysäyttää.
Mikään laillinen pysäyttäminen ei ole olemassa.
Olin ostoskeskuksessa yleisellä sohvalla illalla. Ostari oli tyhjä ja olin kenties yksin.
Tuli yhtäkkiä kaksi kyttää.
Toinen sanoi, että huomasivat minua jostakin kaukaa käytävältä.
Olin ostarilla, luin ja olin rennossa asennossa, kengät piilotin ja olin sukkasillaan.
Kyttä tuli osoittamaan sormella, että olin juovuksissa, sitten kyttä kysyi, missä minun kengät ovat.
Kytät keksineet tekosyyn muutenkin tyhjässä auki olleessa ostarissa, jotta jostakin syystä vittuilla jollekin.
Lutkat eivät edes puhalluttaneet, koska jos syyte oli juopumus, olisivat vammaiset edes puhalluttaneet, koska en ole juonut mitään, eikä veressä ollut mitään.
Olisivat puhalluttaneet ja päästäneet menemään, mutta idiootit rupesivat läpivalaisemaan koko tausta ja jos en anna henkareita, joka tapauksessa pääsee putkaan.
Mutta jos kyttä on väärässä, silloin miksi se ei maksa minulle aiheutetusta vaivan näöstä? Jos syytti ja erehtyi, miksi se ei saa sakko vääristä syytteistä?
Ilmenee, että kytät voivat syyttää jokainen mistä vain ilman että kytille aiheudu siitä mitään koskaan.
Ehkä siinä iltana ei ollut muita kenelle vittuilla. Tyhjennetään ostari vain. Asiakkaat muistavat vain rikkoa kyseinen ostari kunnolla hyvästä palvelusta.
Kytät keksivät tekosyitä pysäyttää
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Samoin jotkut asemilla kivat naiset miehiä nähdessään heti epäilevät vaikka mitä paskaa heistä ja jos työhön kuuluu salainen vasikoiminen, sehän järjestyy vain pelkästään koska on mies, joka ei ole pukusolmiossa ja nätisti hiukset leikattuna.
Ei ihme että ämmät heittäytyvät homo muslimeiden käsiin, jotka trimmaavat itseään kuin aitoja homoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94878Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466