Mökkinaapurini on ihastunut vaimooni ja vaimoni tiedostaa sen. Asia ei häiritse minua, päinvastoin. Naapuri viettää piakkoin syntymäpäiviä ja olen ajatellut antaa hänelle lahajaksi alastonkuvan vaimostani. Onko tämä sopivaa vai liian provosoivaa?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä se on sopivaa,jos vaimosi suostuu tähän.t.uk
Vaimo kyllä suostuu kuvan lähettämiseen, mutta ei muuhun. Nyt pitää vain löytää/ottaa sopiva kuva.
- Anonyymi00002UUSI
Aisurina pidän sopivana lahjana, tietenkin tiedät naapuri haluaa vaimoos ja itse halut naapuri nauttii ja panee vaimoos. T. Aisuri ukm kokenut
- Anonyymi00003UUSI
Karta116 kirjoitti:
Vaimo ei halua, että naapuri panee häntä. Minulle se kyllä kävisi.
Vaimo varmaan vastaa noin jos ekaa kertaa ehdotat, pelkää miten reakoit joa vastais halun. T. Aisuri
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaimo varmaan vastaa noin jos ekaa kertaa ehdotat, pelkää miten reakoit joa vastais halun. T. Aisuri
Olen kyllä ehdottanut jo monta kertaa, joten vaimon ei ainakaan tarvitse pelätä minun reaktiotani.
- Anonyymi00004UUSI
Etenet pikkuhiljaa. Ensin tuo yksi kuva, sit näytät naapurille muutaman rohkeamman kuvan.
Sit järkkäät vaimon uimaan nakuna, niin että naapuri näkee ja pääsee katselemaan rauhassa.
Sitten vaimolle vähän viiniä ja ehdotat uusia kuvia näytettäväksi naapurille.
Lopulta naapurille kutsu saunomaanja rouva mukaan.
Siitä lähtee, kun kiima nousee.Tuo olisi kyllä hyvä taktiikka ja se saattaisi toimiakin. Tässä mennään vaimon ehdoilla. Miehillä kyllä intoa riittäisi pidemmällekin. Katsotaan nyt ensin, mihin kuva johtaa.
- Anonyymi00005UUSI
Karta116 kirjoitti:
Tuo olisi kyllä hyvä taktiikka ja se saattaisi toimiakin. Tässä mennään vaimon ehdoilla. Miehillä kyllä intoa riittäisi pidemmällekin. Katsotaan nyt ensin, mihin kuva johtaa.
Vaimosi tietää miehet haluu seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053050Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71943- 42817
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43559Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit48526Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25460