aina ollutkin. Kavereita vähän, poikakavereita ei yhtään. Mitäs teet?
olen ihan yksin
8
1783
Vastaukset
- nainen ja äiti
Oletko ajatellut,että jonkin harrastuksen mukana löytyisi kaveri? Tai sitten vaikka näin netin kautta,laittaisit ilmoituksen johon treffi-palstalle,joita löytyy useampia netistä.
Laitat siihen millaista ystävää haet, ja mitä odotat ystävältä, voithan laittaa paikkakunta toiveenkin, jossain on joku toinenkin ihminen joka tuntee itsensä todella yksinäiseksi ja kaipaa ystävää, näin voitte löytää toisenne.
Vaikka ajattelet,että vain sinä olet yksinäinen löytyy ´toinen yksinäinen hyvinkin läheltä.
Kokeilehan nettiä niin yllätyt iloisesti,kun alat saamaan postia ja pikkuhiljaa voitte tavata ja tehdä vaikka jotain yhdessä....jne Onnea sinulle matkaan!! - kohtalotoveriko?
Satuinpa harhailemaan tänne palstalle ja luin viestisi. Minäkin olen ollut pitkään yksin. En aina, mutta viimeiset 5 vuotta. Toisinaan yksinäisyys tuntuu musertavalta, toisinaan puolestaan huomaan että ympärilläni on kavereita vaikken heitä aina näekään. Sain helpotusta olooni vuosi sitten kun jätin ilmoituksen nettiin eräälle deittipalstalle. Tyttökaveria ei (vieläkään) löytynyt (olen siis miespuolinen) mutta muutama uusi kaveri, joista yksi on ihanampi ystävä mitä minulla on koskaan ollutkaan, löytyi. Näköjään netinkin kautta voi löytää ystäviä. Mutta silti olen välillä kovin, kovin yksinäinen, minulla ei ole elämäni aikana ollut ensimmäistäkään tyttöystävää ja se tuntuu toisinaan musertavalta. Kaikesta huolimatta tällä hetkellä olen kohtalaisen iloinen, sillä maailmasta näyttää kuitenkin löytyvän ystäviä. Eivät ne itsestään tule, sen eteen täytyy tehdä jotain ja yksi hyvä aloituspaikka on internet. Jos siltä tuntuu, kirjoita vaikka minulle sähköpostia, eihän sitä tiedä vaikka molemmat löytäisimme uuden kaverin.
[email protected]- yksin minäkin
Kuulosti tutulta, yksinäisyys on aika musertava tunne tosiaan. Ehkä minullakin kavereita on mutta en tunne heitä kuitenkaan kovin hyviksi ystävikseni. Joskus tuntuu että on ihan pidettykin mutta kuitenkaan kukaan ei halua tutustua paremmin.. masentaa kieltämättä pahastikin toisinaan huomatessaan olevansa jälleen kerran ihan yksin. Jos haluat (kohtalotoveriko?) niin mailaa, olis kiva tutustua. tosin olen 85-syntynyt tyttö, toivottavasti ei häiritse:) ja mailatkaa myös muut jos ylläoleva kuulosti omakohtaselta!
- yksin minäkin
yksin minäkin kirjoitti:
Kuulosti tutulta, yksinäisyys on aika musertava tunne tosiaan. Ehkä minullakin kavereita on mutta en tunne heitä kuitenkaan kovin hyviksi ystävikseni. Joskus tuntuu että on ihan pidettykin mutta kuitenkaan kukaan ei halua tutustua paremmin.. masentaa kieltämättä pahastikin toisinaan huomatessaan olevansa jälleen kerran ihan yksin. Jos haluat (kohtalotoveriko?) niin mailaa, olis kiva tutustua. tosin olen 85-syntynyt tyttö, toivottavasti ei häiritse:) ja mailatkaa myös muut jos ylläoleva kuulosti omakohtaselta!
niin, se maili on [email protected]
- hu huu
Vielä kerkiää hyvinki.
- kukka
On näitä yksinäisiä sentään muitakin kuin minä *huomaa* Mulla on koulussa yksi puolituttu,vapaa-ajalla ei ketään.Olen 16v. ja asun Lahdessa,jos lähistöltä sattuu olemaan joku toinen yhtä yksinäinen ja ystävää vailla, niin ois kiva saada postia! [email protected]
- hu huu
kukka kirjoitti:
On näitä yksinäisiä sentään muitakin kuin minä *huomaa* Mulla on koulussa yksi puolituttu,vapaa-ajalla ei ketään.Olen 16v. ja asun Lahdessa,jos lähistöltä sattuu olemaan joku toinen yhtä yksinäinen ja ystävää vailla, niin ois kiva saada postia! [email protected]
Tuohoo ikään kuulu tollase ajatukset, kun se ei mee ääripäähään. Mä oon kolmikymppinen kalkkis hei eikä mullakaan siilain oo ollu tyttöystvää. Mut yksin en oo ollut. Te kerkiätte helvetin hyvin. Hommaa koulust kavereita, älä ajattele sitä A tai B kastia(you no). Kaikki me kuollaan joskus. Älä ajatte sitä mitä muut ajattelee.
- tyttö
Oon myös oikeestaan ihan yksin..vaikka mulla on kai yksi kaveri..mut en mä sitäkään enää näe kuin kerran kolmessa kuukaudessa..
opiskelupaikkakunnalla ei ole tuttuja eikä kotonakaan päin...onnex on tulossa festarit..jos sieltä löytyis tuttuja..eipä taida löytyä..
Onko muuten outoa jos menisi yksin baariin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161