Palsta kyllä todellakin sekoittaa pään. Luulen hänen miehen kirjoittelevan mulle milloin mitäkin tänne, välillä jotain härskejä ehdotuksia ja välillä hän välittää minusta niin paljon että ei halua sotkea elämääni jne jne. Jne jne. Todellisuudessa hän ei ole varmaan koskaan täällä ollutkaan... On niin helppoa omia kirjoituksia, jotka sopii hyvin monien muidenkin elämään.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Juu ja kun joku kertoo jonkun luottamuksella kerrottuja asioita.
- Anonyymi00002
Yksi elämäni parhaista päätöksistä oli pitää palstailutauko kesän yli. Ei siksi, että olettaisin kenenkään yäällä kirjoittelevan juuri minulle vaan siksi, että tämä on hiton turhaa ajan haaskaamista.
- Anonyymi00003
Minun kaivettu mies sanoi ettei hän käy täällä. Ei kuulema edes löydä näitä sivuja 😊
- Anonyymi00004
Ite oon kirjoittanut vanhemmalle M-naiselle. Luulin että hänkin on kirjoittanut minulle mutta en ole enään varma. Liian moni kirjoitus minun mielestä peilasi irl ollakseen vahinko.
- Anonyymi00005
Olet se 60v setä mies joka ei käy täällä eikä ole kolmea tai 20 kaivettua🤭
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet se 60v setä mies joka ei käy täällä eikä ole kolmea tai 20 kaivettua🤭
Oletko jotenkin naisellinen vai tykkäätkö myös esim. J miehestä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko jotenkin naisellinen vai tykkäätkö myös esim. J miehestä 🤣🤣🤣🤣
Tää oli siis tuolle M loverille😉
- Anonyymi00008
Kirjoitin aikoinaan paljon S-naiselle. Meitä yhdistää arkisin sama asia.
- Anonyymi00009
Onneksi ei ole tuota ongelmaa. Kaipaan miestä, joka ei alentuisi suoltamaan sellaista pskaa kuin palstan miehet suoltaa.
- Anonyymi00010
Olen ajatellut samaa. Minun tuleva mieheni ei myöskään palstalla viihdy 😊
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen ajatellut samaa. Minun tuleva mieheni ei myöskään palstalla viihdy 😊
Koska on miehekäs Aito mies. Ehkä hiukan vanhanaikainen mutta komea nuorekas viisikymppinen hömpsä😍
- Anonyymi00012
Moi👋 Me palstaillaan puolison kans. Yhteistä puuhaa.
- Anonyymi00013
En usko
- Anonyymi00014
Ihan työksi asti?
- Anonyymi00015
Kuuleppas ! Kyllä minä silloin tällöin oletan viestin olevan juuri sinulta ja vastaan tarkoituksella lämpöä ja hyvää mieltä . Kuitenkin viesti jonka oletan tulevan Sinun sydämmestä saa minut funtsimaan tätä kaikkea mitä se voikaan merkitä .
- Anonyymi00016
<3 <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792