Täällä menee pää sekaisin

Anonyymi-ap

Palsta kyllä todellakin sekoittaa pään. Luulen hänen miehen kirjoittelevan mulle milloin mitäkin tänne, välillä jotain härskejä ehdotuksia ja välillä hän välittää minusta niin paljon että ei halua sotkea elämääni jne jne. Jne jne. Todellisuudessa hän ei ole varmaan koskaan täällä ollutkaan... On niin helppoa omia kirjoituksia, jotka sopii hyvin monien muidenkin elämään.

16

193

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juu ja kun joku kertoo jonkun luottamuksella kerrottuja asioita.

• Anonyymi00002

Yksi elämäni parhaista päätöksistä oli pitää palstailutauko kesän yli. Ei siksi, että olettaisin kenenkään yäällä kirjoittelevan juuri minulle vaan siksi, että tämä on hiton turhaa ajan haaskaamista.

• Anonyymi00003

Minun kaivettu mies sanoi ettei hän käy täällä. Ei kuulema edes löydä näitä sivuja 😊

• Anonyymi00004

Ite oon kirjoittanut vanhemmalle M-naiselle. Luulin että hänkin on kirjoittanut minulle mutta en ole enään varma. Liian moni kirjoitus minun mielestä peilasi irl ollakseen vahinko.

• Anonyymi00005

Olet se 60v setä mies joka ei käy täällä eikä ole kolmea tai 20 kaivettua🤭

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olet se 60v setä mies joka ei käy täällä eikä ole kolmea tai 20 kaivettua🤭

Oletko jotenkin naisellinen vai tykkäätkö myös esim. J miehestä 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko jotenkin naisellinen vai tykkäätkö myös esim. J miehestä 🤣🤣🤣🤣

Tää oli siis tuolle M loverille😉

• Anonyymi00008

Kirjoitin aikoinaan paljon S-naiselle. Meitä yhdistää arkisin sama asia.

• Anonyymi00009

Onneksi ei ole tuota ongelmaa. Kaipaan miestä, joka ei alentuisi suoltamaan sellaista pskaa kuin palstan miehet suoltaa.

• Anonyymi00010

Olen ajatellut samaa. Minun tuleva mieheni ei myöskään palstalla viihdy 😊

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olen ajatellut samaa. Minun tuleva mieheni ei myöskään palstalla viihdy 😊

Koska on miehekäs Aito mies. Ehkä hiukan vanhanaikainen mutta komea nuorekas viisikymppinen hömpsä😍

• Anonyymi00012

Moi👋 Me palstaillaan puolison kans. Yhteistä puuhaa.

• Anonyymi00013

En usko

• Anonyymi00014

Ihan työksi asti?

• Anonyymi00015

Kuuleppas ! Kyllä minä silloin tällöin oletan viestin olevan juuri sinulta ja vastaan tarkoituksella lämpöä ja hyvää mieltä . Kuitenkin viesti jonka oletan tulevan Sinun sydämmestä saa minut funtsimaan tätä kaikkea mitä se voikaan merkitä .

• Anonyymi00016

<3 <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      117
      1604
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1222
    3. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      10
      1186
    4. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      68
      1124
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      1006
    6. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      998
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      131
      896
    8. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      402
      849
    9. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      73
      824
    10. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      64
      792
    Aihe