Purra taas nosti Rydmannin ministeriksi.
Ajatuksia?
Rydman nimitti Vapaavuoren
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Paras mies valittiin.
- Anonyymi00005
Seuraavissa vaaleissa menee ääni perussuomalaisille.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa menee ääni perussuomalaisille.
¤
¤
¤
¤ - - - OLEN - SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS - SUOMALAINEN - !
¤
¤
¤ - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
¤
¤
¤
¤ - - - OLEN - SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS - SUOMALAINEN - !
¤
¤
¤:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
- Anonyymi00002
Rydman nimitti Vapaavuoren Finnvera Oyj:n hallituksen puheenjohtajaksi.
Sama Finnvera, josta mm. Sipilä vohki miljardin kuten Purra ja Orpo vohkivat työntekijöitten eläkerahastosta. Sipilän hallitus muka "lyhensi" valtion
velkoja miljardin.
Miksi juuri Vapaavuori nimitettiin .... ? - Anonyymi00003
Elinkeinoministeri Wille Rydman nimitti Vapaavuoren Finnveran hallituksen puheenjohtajaksi 4.12.2024. Päätös tehtiin valtion ainoana osakkeenomistajana yhtiökokousta pitämättä, ja puheenjohtaja vaihtui kesken toimikauden.
Sen jälkeen Vapaavuori on johtanut valtion erityisrahoitusyhtiötä samaan aikaan,
kun hän on toiminut Garden Helsingin hankeyhtiön Projekti GH Oy:n hallituksen puheenjohtajana, lobbaustoimisto Geradin Partnersin neuvonantajana ja harjoittanut Finnveran oman esittelytekstin mukaan omaa kiinteistö- ja kaupunkikehitysalan neuvonanto- ja sijoitusliiketoimintaa.
Julkinen keskustelu keskittyi siihen, pitäisikö Vapaavuoren erota.
Kiinnostavampaa on aikaisempi vaihe: arvioiko kukaan näiden roolien yhteensopivuutta, kun nimitys tehtiin tai kun roolit karttuivat sen jälkeen.
Valtio on itse jo linjannut, missä raja kulkee. Oikeuskanslerin ratkaisun jälkeen helmikuussa 2024 valtioneuvoston kanslia siirtyi malliin, jossa omistajaohjausosaston osastopäällikkö ei voi istua valtionyhtiön hallituksessa,
koska jo ulkopuolisen silmin syntyvä epäily puolueettomuudesta riittää perusteeksi rajata rooleja. Hallituksen oma omistajapoliittinen periaatepäätös edellyttää valtionyhtiöiltä hyvää hallintotapaa. - Anonyymi00004
Eikö perussuomalaisista olisi löytynyt pätevää tai edes sopivaa henkilöä virkaan?
- Anonyymi00008
Asian ydin on tässä:
Julkinen keskustelu keskittyi siihen, pitäisikö Vapaavuoren erota.
Kiinnostavampaa on aikaisempi vaihe: arvioiko kukaan näiden roolien yhteensopivuutta, kun nimitys tehtiin tai kun roolit karttuivat sen jälkeen ? - Anonyymi00009
Lahjonta on oiva keino päästä rahakkaisiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459