Kaivattu halaisi?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Ai Jai, kun eilen mietin. Vesisade, pimeä ulkoilma ja halaus♥️..
- Anonyymi00002UUSI
luin ett haisisi :)
- Anonyymi00014UUSI
Pierulta
- Anonyymi00003UUSI
Ihanalta. Nukahdan siihen ajatukseen, että hän kaipaa minua, hän kiusoittelee, koska välittää.
- Anonyymi00004UUSI
Kun saisi edes nähdä...
- Anonyymi00005UUSI
Luultavasti pumppu hakkaisi todella kovasti...t..J
- Anonyymi00006UUSI
Ei se taida koskaan halata ensin. Odottaa aina, että minä teen sen, niin kuin ennenkin.
- Anonyymi00007UUSI
Olisi todella lohduttavaa. Olen kuitenkin semmoinen pikkupoika joka kaipaa oikeaa välittämistä, huomiota, lempeyttä, hellyyttä ja rakkautta. Siksi varmaan jotkut naiset haluavat herkän miehen, kun he haluavat rakastaa paljon ja olla miehelle tärkeintä maailmassa.
- Anonyymi00008UUSI
Hyvältähän se, maadoittaa, mutta samalla sisimmässä kuplii.
- Anonyymi00009UUSI
Ei tekisi mieli päästää irti, kuten ei aiemmillakaan kerroilla. Olisikin mielenkiintoista nähdä, miten reagoi, kun normaalin halauksen sekunnit ovat täyttyneet, enkä päästäkään irti. En toki uskaltaisi moista kokeilla.
n->m- Anonyymi00010UUSI
Älä purista liikaa ettei äijältä henki lähe.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä purista liikaa ettei äijältä henki lähe.
En jaksaisikaan, mutta jos kaatuisin hänen päällensä niin sen henki kyllä pakenisi.
- Anonyymi00011UUSI
K
I
I
T
O
S
En oikke tykkää halamisesta..👸🕵♂️ - Anonyymi00012UUSI
Pelkkä ajatuskin saa värisemään.
- Anonyymi00013UUSI
Miltä se ny halaus muka voi tuntua
- Anonyymi00017UUSI
Alkaa seisomaan
- Anonyymi00020UUSI
Enemmältä kuin vois äkkiseltään luulla...
Sivusta
- Anonyymi00016UUSI
Paranisin
- Anonyymi00018UUSI
oikean ihmisen oikeanlaista halausta kestäisin vaikka nukahtamiseen asti
- Anonyymi00019UUSI
Hemmetin mukavaltahan se tuntuisi kun kovin rakas nainen pienillä käsillään haluaisi ja ottaisi tiukkaan halaukseen❤️💚💜💙🖤💝💘🤍
- Anonyymi00021UUSI
Ei varmaan miltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053050Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71953- 42827
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43559Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit49536Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461