Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Olis varmaan kannattanut tehdä itsekin jotain jos loppuu jo ennen kuin alkaa.
-sivusta - Anonyymi00002UUSI
Ei tästä oikein voi nauttia. On nuo kivut sen verran lahjakkaat. Näillä mennään kuitenkin. Loppuun asti.
- Anonyymi00003UUSI
Sehän se, pitää nauttia siitä mitä vielä jäljellä, eikä suunnitella tulevaa, sillä se voi olla virheliike. Hyvää Päivää kaikille☀️
- Anonyymi00004UUSI
Jotkuthan suunnittelivat jo vuosia sitten eivätkä tuota silloin älynneet. Sivu
- Anonyymi00005UUSI
Oletko aidosti jotenkin yllättynyt?
- Anonyymi00006UUSI
pidä sinä äijä pääs kiinni et oo hevosmiestä nähnykkää
- Anonyymi00007UUSI
Melko vakava suhde ollutkin kun pitää täällä kirjoitella. Ei oikeasti tätä voi laittaa suoraan oikealle henkilölle, vai säälikö mielessä?
- Anonyymi00008UUSI
ennemmin kuin yhdenkään morning in käsittelyssä
- Anonyymi00009UUSI
Etkö oikeasti pysty enää stalkkaamaan? ..
- Anonyymi00010UUSI
Pystyn. Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00012UUSI
En pääse susta irti. En viittis kyllä viittä vuotta odottaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En pääse susta irti. En viittis kyllä viittä vuotta odottaa.
Pakko sinun on päästä minusta irti, koska en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä kanssasi! Etkö todellakaan ymmärtänyt sitä jo niistä, kun siirryin kadun toiselle puolellem kun näin sinun tulevan vastaan! Ja niin tein aika äskenkin! Sinun pakkomielteisyytesi ei todellakaan ole millään normaalia toimintaa! Tästä saattaa jopa tulla oikeuteen meno, jos vielä kerrankin lähestyt minua!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pakko sinun on päästä minusta irti, koska en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä kanssasi! Etkö todellakaan ymmärtänyt sitä jo niistä, kun siirryin kadun toiselle puolellem kun näin sinun tulevan vastaan! Ja niin tein aika äskenkin! Sinun pakkomielteisyytesi ei todellakaan ole millään normaalia toimintaa! Tästä saattaa jopa tulla oikeuteen meno, jos vielä kerrankin lähestyt minua!
millään tavalla
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Paljon sanoja ja yhtä paljon ohi!
- Anonyymi00011UUSI
Jos suhde ei kerran edes alkaa, ja kaivattu välttelee, kuinka sitä voi edes lopettaa.
- Anonyymi00015UUSI
Sen voi lopettaa hän joka on stalkannut toista ihmistä jo vuosien ajan! Että hän viimeinkin ymmärtäsisi sen, ettei toinen osapuoli halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sen voi lopettaa hän joka on stalkannut toista ihmistä jo vuosien ajan! Että hän viimeinkin ymmärtäsisi sen, ettei toinen osapuoli halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
Hankala stalkata, jos ei tiennyt edes nimeä tms., vain ulkonäön.
- Anonyymi00017UUSI
Mikähän suhde ja miten lopetin sen? En tainnut edes tietää sellaisesta mahdollisesta suhteesta.
- Anonyymi00019UUSI
Jos se oli niin salainen suhde ettet itsekään tiennyt siitä. 🤔
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos se oli niin salainen suhde ettet itsekään tiennyt siitä. 🤔
Näitä tällaisia voi todellakin olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013648Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721133- 501132
- 73919
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95886Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51737- 94717
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32710- 53708
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121686