Kysymys sulle nainen. Tumma
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
VASTAA
- Anonyymi00006
En ole! Miks olisin sinusta mustis, kun ei edes kuuluta toistemme elämään? Saat tehdä ihan mitä haluat ja olla niin monen naisen kanssa kuin haluat, ei kuulu mulle mitenkään. Mutta silloin harvoin kun ollaan kaksin, niin toki haluaisin että keskittyisit minuun, mutta eihän sun ole mikään pakko kuitenkaan. Ja sun ei tarvi huutaa mulle!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole! Miks olisin sinusta mustis, kun ei edes kuuluta toistemme elämään? Saat tehdä ihan mitä haluat ja olla niin monen naisen kanssa kuin haluat, ei kuulu mulle mitenkään. Mutta silloin harvoin kun ollaan kaksin, niin toki haluaisin että keskittyisit minuun, mutta eihän sun ole mikään pakko kuitenkaan. Ja sun ei tarvi huutaa mulle!!
Ei ole minun syy kun ei kuuluta🙄en ole aikomassa olla naisten kans, tiedox vaan!
Muuta ajattelekaan kuin sinua😡 - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en ole kirjoittanut sinulle täällä mitään, enkä kirjoita. Jos minulla on jotain asiaa sinulle niin sanon sen kasvotusten tai laitan suoraan puhelimeen viestiä. Älä siis kuvittele mitään omia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole minun syy kun ei kuuluta🙄en ole aikomassa olla naisten kans, tiedox vaan!
Muuta ajattelekaan kuin sinua😡Miks vihainen emoji?!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en ole kirjoittanut sinulle täällä mitään, enkä kirjoita. Jos minulla on jotain asiaa sinulle niin sanon sen kasvotusten tai laitan suoraan puhelimeen viestiä. Älä siis kuvittele mitään omia.
Nyt kirjoitit kuitenkin
- Anonyymi00002
Oletko yksinkertainen?
- Anonyymi00003
ilmeisen huonokuuloinen ainakin, kun pitää huutaa.
- Anonyymi00004
😡❤️Joo
- Anonyymi00005
En. Pitäisikö olla?
- Anonyymi00007
- Anonyymi00031
🔥❤️🫂
- Anonyymi00008
oon ollut sairaalloisen mustasukkainen enään en onneksi ole sitä vain uusi parantava rakkaus voi minut hissukseen korjata
- Anonyymi00009
Oon joo. Valkoiset on niin last season ja kaikki paska näkyy niissä heti.
- Anonyymi00012
Voin kutitella sinua tänään❤️
- Anonyymi00024
Jos tämä on sinua vanhemmalle naiselle, niin hän ei todellakaan halua sinun koskaan koskevan häneen millään tavalla! Olet tehnyt hänen elämästään helvettiä!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos tämä on sinua vanhemmalle naiselle, niin hän ei todellakaan halua sinun koskaan koskevan häneen millään tavalla! Olet tehnyt hänen elämästään helvettiä!
Ok.
- Anonyymi00016
Aika hyvä ajoitus sattumalta tänkaltaiselle utelulle🧐
- Anonyymi00017
Järkevä ja fiksu ihminen ei ole harhainen
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Järkevä ja fiksu ihminen ei ole harhainen
Eipä niin! En todellakaan halua auttaa oman lapseni ikäistä koskaan!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eipä niin! En todellakaan halua auttaa oman lapseni ikäistä koskaan!
Well aren't you a doll 🥰
- Anonyymi00020
Miksi olisin.?
Kun ei sulla oo muuta ku muna mitä antaa! - Anonyymi00021
matu? älä jaksa
- Anonyymi00023
Kenestä minun pitäisi olla mustasukkainen? En ole vielä löytänyt uutta kumppaniehdokasta, mutta yhdestä sellaisesta olen hyvin kiinnostunut! Todella mukavan näköinen tummatukkainen lyhyt mies!
- Anonyymi00026
K
I
I
T
O
S
En tunne elämässä mustasukkaisuutta
Eri tilanteet rakkaudessa voivat aiheuttaa vähän..
Mutta muuten olen aikas rauhallinen.🥰
Ketään ei voi omistaa.. - Anonyymi00027
Olen jos joku vokottelee sinua minun vieressä ollessa
- Anonyymi00029
En 8le ja tiedät sen. Aina sama ja ei tarvetta uhkailla, uhoa, kiukutella, itkeä, trollata tai stalkata.
- Anonyymi00030
"Tuo tumma nainen..." Ihan ku oisit huutanu mua, mut en tiiä mistä...:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261583
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.151665Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232546- 187509
- 31500
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11454- 184452
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403