Miksi ihmiset ei halua selvittää välejänne?
Etenkin te, jotka olette satuttaneet syyttä toista, niin estääkö silloin ylpeys vai mikä?
Mikä ihmisiä vaivaa
46
433
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Ehkä se vain on niin vaikeaa. Pelkoja ja kaikkea että miten siinä käy. tietysti pitäisi vain rohkeasti selvittää.
- Anonyymi00030
Mitä siinä selvittelyssä on pelottavaa?
Entä miten tai mitä siinä voisi käydä pahasti?
- Anonyymi00002
Varmaan jännitys. Kun me aletaan selvittää tätä, kumpikin tietää, että se on menoa sitten kohti jotain spesiaalia.
- Anonyymi00018
Älä laita tuollaisia sanoja minun suuhuni ainakaan!
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä laita tuollaisia sanoja minun suuhuni ainakaan!
Suk mai dink pitsi!
- Anonyymi00027
Et siis halua mitään spesiaalia vai?
Ehkä kuitenkin olisi hyvä selvittää asiat! - Anonyymi00028
Eli kumpikaan ei ole tehnyt toiselle mitään ja kukaan ei ole loukkaantunut ja ketään ei ole satutettu?
Tarkennan vain. - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et siis halua mitään spesiaalia vai?
Ehkä kuitenkin olisi hyvä selvittää asiat!Opettele lukemaan rivien välistä! Tietysti haluan, mutta tilanne jännittää.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eli kumpikaan ei ole tehnyt toiselle mitään ja kukaan ei ole loukkaantunut ja ketään ei ole satutettu?
Tarkennan vain.Tarkenna vaan, minä en tarkenna mitään missään anonyymipalstoilla.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tarkenna vaan, minä en tarkenna mitään missään anonyymipalstoilla.
Että mua aina huvittaa, kun ihmiset yrittää olla ovelia (kieroja) ja kun osuu oikeaan, niin sitten tiuskitssn ja laitetaan turpa kiinni.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Opettele lukemaan rivien välistä! Tietysti haluan, mutta tilanne jännittää.
Otatko ennemmin sitten sen riskin ettei ole mahdollista enää selvittää tai tulla mikään spessu juttu tilanne?
Tilanteet varmasti saattaa jännittää, mutta ei sekään ole mukavaa tai kiva fiilis kun se hetki iskee kohdalle, ettei ole enää mikään mahdollista. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Että mua aina huvittaa, kun ihmiset yrittää olla ovelia (kieroja) ja kun osuu oikeaan, niin sitten tiuskitssn ja laitetaan turpa kiinni.
Tietysti laitetaan turpa kiinni. Nämä ovat monelle tunteiden purkua, eikä todellakaan mitään asioiden selvittämispaikkoja. Itse en pidä millään tavalla normaalina kirjoitella omista henkilökohtaisista asioista yhtään mihinkään. Se on näille ns. asukeille monesti liikaa, koska olettavat täällä pyörivän pienen piirin omia tuttujaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Otatko ennemmin sitten sen riskin ettei ole mahdollista enää selvittää tai tulla mikään spessu juttu tilanne?
Tilanteet varmasti saattaa jännittää, mutta ei sekään ole mukavaa tai kiva fiilis kun se hetki iskee kohdalle, ettei ole enää mikään mahdollista.Jos sellainen tilanne tulee, kuin silloinhan se toinen ei ollutkaan mukana asiassa täysillä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jos sellainen tilanne tulee, kuin silloinhan se toinen ei ollutkaan mukana asiassa täysillä.
Ai jos toinen ei ole elossa niin.......
- Anonyymi00003
Tavallaan koitin selvittää mutta en saanutitään vastausta niin se oli siinä sitten.
- Anonyymi00026
Miten koitit tavallaan selvittää?
Joku viesti jossakin vai mitenkä?
- Anonyymi00004
En ymmärrä minäkään. Helpompaa olisi uskoisin molemmille osapuolille, jos asiat olisi käsitelty sille mallille, ettei kummallakaan jäisi epäselvää tai muutakaan. Silleen, että tuntuisi niiden olevan hoidettu.
- Anonyymi00005
Hepomies ei hellitä.
- Anonyymi00007
Kun "kosto" oli ihan ylimitoitettu niin eipä enää oo fiilistä. Varsinkaan ku mun teko ei ollut tahallinen
- Anonyymi00011
Plus että ei ollut pelkästään "kosto"vaan siinä tapahtui rikos, itse asiassa useampikin...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Plus että ei ollut pelkästään "kosto"vaan siinä tapahtui rikos, itse asiassa useampikin...
Eikä tämä loukkaantuja ollut ees koskaan mulle tunteistansa suoraan puhunut
- Anonyymi00021
Tietysti sinun tekosi olivat aina tahallisia, koska stalkkaaminen on aina laitonta puuhaa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tietysti sinun tekosi olivat aina tahallisia, koska stalkkaaminen on aina laitonta puuhaa!
En ole stalkannut ketään vaan minua on stalkattu yli 10 vuotta parin henkilön tiimoilta.
- Anonyymi00025
Ai raskaus? Vai mikä?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai raskaus? Vai mikä?
Voi vtun tyhmä
- Anonyymi00008
Ehkä ei oo sitten niin tärkeää selvittää.
- Anonyymi00009
Jäi meidänkin välillä kaikki selvittämättä. Luulin että asiat on ihan hyvin ja kuitenkin kaikki sitten loppui eikä siihen tullut mitään selvyyttä. Varmaan mies löysi toisen.
- Anonyymi00010
Jos viimeisempia sanoja ollut r-sanoja molemmin puolin ennekuin ne välit meni solmuun ja senkin jälkeen. Niin se selvitelly on aika riski hommaa.
- Anonyymi00013
Runckari?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Runckari?
Sori en ole kaivattusi.
- Anonyymi00015
Mikähän logiikka tässäkin on. Ei se naisen ainakaan ole.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikähän logiikka tässäkin on. Ei se naisen ainakaan ole.
Varmaan se riittää et minä tiedän. Puhuin tästä joskus ystäväni kanssa hän oli samaa mieltä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Varmaan se riittää et minä tiedän. Puhuin tästä joskus ystäväni kanssa hän oli samaa mieltä.
Eli olet pettänyt. oliko tämä ystävä kenties se kenen kanssa petit!?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli olet pettänyt. oliko tämä ystävä kenties se kenen kanssa petit!?
Ihme arvailua. Ei kyllä liity mitenkään pettämiseen. Olen nainen ja ystäväni on nainen ollaan heteroita hän tuntee minut ja kaivattuni ja tietää miten asiat meidän välillä meni.Tässähän puhuttiin onko järkeä yrittää selvittää välit kaivatun kanssa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ihme arvailua. Ei kyllä liity mitenkään pettämiseen. Olen nainen ja ystäväni on nainen ollaan heteroita hän tuntee minut ja kaivattuni ja tietää miten asiat meidän välillä meni.Tässähän puhuttiin onko järkeä yrittää selvittää välit kaivatun kanssa.
mitään ihme arvailua ole. sellaisen kuvan kirjoituksestasi sain
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
mitään ihme arvailua ole. sellaisen kuvan kirjoituksestasi sain
Sinulla nyt tuntuu olevan pakkomielle muiden asioista. Et anna ihmisten kirjoiteilla ajatuksiaan. Ilman et kerrot omat olettamukset. Pointti oli jos 2 ihmistä on eronnut toisiaan rakastaen niin jos ne alkaa välejä selvittää todennäköisesti päätyisi takaisin yhteen. Eikä se ole hyvä idea nyt. Äläkä kysy miksi.
- Anonyymi00041
En ole koskaan kokenut mitään tarvetta selvittää mitään stalkkerin kanssa! En pysty ymmärtämään sitä, miksi hän jatkoi stalkkaamista niin kauan, vaikka hänen olisi pitänyt ymmärtää minun käyttäytymisestäni, etten hän kiinnosta minua millään tavalla!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
En ole koskaan kokenut mitään tarvetta selvittää mitään stalkkerin kanssa! En pysty ymmärtämään sitä, miksi hän jatkoi stalkkaamista niin kauan, vaikka hänen olisi pitänyt ymmärtää minun käyttäytymisestäni, etten hän kiinnosta minua millään tavalla!
En ymmärrä miksi luulet näiden liittyvän sinuun. En ole häntä mitenkään stalkkaillut. Itseasissa hänen yhteistiedot alkoin näkyä minulle jostain syystä. Me ollaan oltu yhteydessä irl hän oli ihan lämmin ja ystävällinen voisi sanoa jopa välittävä minua kohtaan. Eikä vaikuttanut ollenkaa siltä ettei halua olla yhteydessä.
- Anonyymi00017
Ei ole mitään selvitettävää oman lapseni ikäisen kanssa! En halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Olen ihastunut tummatukkaiseen mieheen, pidän hänen kasvoistaan todella paljon!
- Anonyymi00039
Jaa nytkö löytyi sinullekin joku ihastus? Kun olet täällä joka päivä valittamassa miten et halua ikinä olla kenenkään kanssa.
- Anonyymi00019
En tunne ylpeyttä yhtään. Tykkään hänestä vaikka en olekaan hänelle mieleen/mitenkään ihana. Yksipuolisesta ihastumisessa ei ole selvittämistä. Eikä hän ole satuttanut enkä minäkään häntä.
- Anonyymi00038
Olen selvittänyt ja siitä selvittelystä päättelin tilanteen jatkon.
- Anonyymi00044UUSI
ei kiinnosta enää yrittää kun toinen on kokoajan estämässä olkoot ei siitä mitään tule enään koskaan en aio uhrata ajatuksia enää koskaan
- Anonyymi00046UUSI
Munkä vitun takia hankalan ihmisen kanssa tarvis edes välejä selvittää kun tulee sitä samaa paskaa siltä joka kerta kun on yhteydessä jos ihminen ei osaa olla kiusaamatta niin saa olla yksinään piste
- Anonyymi00047UUSI
Välit on kunnossa.
Romanttiset välit vaatii naisen vastaantuloa.- Anonyymi00048UUSI
Ruuhkaa ollut alun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491434- 1151396
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198939Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327885Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä231819- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233697Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21601