Tiesitkö jo? Puhut mitä sattuu, ei sinua voi uskoa
Naiselle
Vaikutat aivan sekopäiseltä
31
394
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Ei minua tässä vaiheessa elämää kiinnosta pidätkö sekopäisenä vaiko et. :D
- Anonyymi00005
🤣🤣🤣💓
- Anonyymi00002
minulle riittänee vain tietynlaisten ihmisten hyväksyntä. sinä mies olit minulle vain ilkeä ja loistit poissaolollasi.
- Anonyymi00013
Minä en ole koskaan halunnut hyväksyntää oman lapseni ikäiseltä! Koska hän ei ole koskaan merkinnut minulle mitään! Olen kokenut hänet ahdistelijaksi ja pakkomielteisenä ihmisenä!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en ole koskaan halunnut hyväksyntää oman lapseni ikäiseltä! Koska hän ei ole koskaan merkinnut minulle mitään! Olen kokenut hänet ahdistelijaksi ja pakkomielteisenä ihmisenä!
Taas tuota paskanjauhantaa. Ikäeroa varmaan aBout 20v
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Höpö höpö! Tuulitunnelijuttuja.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Taas tuota paskanjauhantaa. Ikäeroa varmaan aBout 20v
Todella pieni ikäero. Paljon tärkeämpää missä energiassa ja hapessa ihminen on, nuoren iän taakse ei voi mennä piiloon.
- Anonyymi00003
et arvostanut minua et ihmisenä etkä naisena
- Anonyymi00007
Nuoret saa pääsi täällä sekaisin.
- Anonyymi00008
Mmmmmm😘
- Anonyymi00014
Ei minun päätä ole kukaan saanut sekaisin! Nyt vasta moniin vuosiin olen kiinnostunut paljon yhdestä tummatukkaisesta miehestä!
- Anonyymi00009
Herra pershärö on ilmeisesti saapunut palstalle. Sillä sitähän kirjoittamasi jutut ilmentävät.
- Anonyymi00011
Tiedän kyllä ettei minua uskota, siksi en oikein jaksa yrittääkään.
Voi myös olla että itse olet luullut täällä jotain minun kirjoituksikseni. - Anonyymi00012
Juu laulen lastenlauluja omilla sanoilla. Ei liene sun murhe.
- Anonyymi00015
M7kä olisi herkkua mielelle.
- Anonyymi00020
Pölypallot!
- Anonyymi00017
Onko eri mieltä, kuin itse olet luullut asioiden olevan?
- Anonyymi00018
Alkava dementia oireilee noin.
- Anonyymi00019
Mikään ei ole absoluuttista joten miten selittää mitään
- Anonyymi00021
Just testing
- Anonyymi00023
oon aina ollut ihan mahdoton :) vainoon myös jos nään jonkun keheen rakastun :) ni oon sille ko terrieri jalassa en luovuta koskaan
- Anonyymi00026
Se on kyl jo huomattu. Luovaritki lähetetty jo julkiselle.
- Anonyymi00027
Puhun vähän, mutta asiaa. -n
- Anonyymi00028
Tää tyyppi on katkera siitä että häntä kukaan ei suostuisi stalkkaamaan edes maksusta
- Anonyymi00029
Et ymmärrä mitään salakuuntelemaasi ja lisäksi pistät omaa juttuasi siihen mukaan
- Anonyymi00030
persoonallisuushäiriöisten harrastuksia nuo rikokset
- Anonyymi00031
Ku ei semmoista tapahdu. Mene hoitoon
- Anonyymi00033UUSI
Sinäkö se olet lattian alta. Onko polvipaikat jo pöksyissä?
- Anonyymi00035UUSI
Tiedän yhden moisen pilannu aivonsa jo sen verran hyvin lakalla kuulemma jotain teollisuus lakkaa ja ymmärtääkseni kai nauttitaan juomalla en tie puuttuu oma kokemus moisista
- Anonyymi00036UUSI
Paljasjalkanen Pallgwisti se lasittaa toistenkin juomiset. -NGN
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430