Oletko koskaan miettinyt omaa

Anonyymi-ap

mielenterveyttäsi ja sitä että käytöksesi/toimintasi voi ajaa jonkun pahimmillaan itsemurhaan.
Ja älä jeesustele jos olet lapsesta asti kiusannut toisia.

11

163

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En kiusaa ketään. Olin syvältä teininä mutta lapsena ja aikuisena en ole ollut. Pysyn kaukana ihmisistä koska inhoan itseäni.

• Anonyymi00002

Voi kuule.

• Anonyymi00003

Ja yleensä opettavat lapsilleenkin saman mallin.

• Anonyymi00004

Teet itse samaa nyt.

• Anonyymi00005

Toistuva kiusaaminen ja haukkuminen ei tosiaan ole tervettä, mutta valitettava tosiasia on myöskin se, etten usko tämän kiusaajan joko tajuavan tätä asiaa (vaillinainen ymmärrys) tai sitten välittävän asiasta (sadistinen/narsistinen/psykopatiaan taipuvainen persoona). Näistä on tutkimuksia, että tällaisilla verkkoalustoilla viihtyy tällaisia ihmisiä,
      Eli hyvä aloitus ja aihe, mutta ne joita tämä koskee eivät muutu. Ne, joilla on satunnaisia ”heittoja” , joista joku voi ehkä pahoittaa mielensä voivat parantaa käytöstään ymmärtämällä näiden ihmisten kokemuksia, mutta he eivät ole näitä toistuvasti toisia vainoavia yksilöitä.

• Anonyymi00011

👍

• Anonyymi00006

Yksi ainakaan ei juuri muuta mietikään kuin sitä kuinka syvältä on nuorena ollut.

• Anonyymi00007

Eipä ole yksikään siitä porukasta koskaan pyytänyt anteeksi vaikka teot ollu mitä ollu. Hyvä esittää kaikille niin hyvää ihmistä että. Toiset ei vain häpeä mitään tekojaan. -sivusta

• Anonyymi00010

Niinpä, kun on millä mällätä ja luulevat saavansa tehdä mitä vain! Pysyn kaukana sellaisista henkilöistä aina!

• Anonyymi00008

Kenestä on kyse?

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      118
      1620
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1222
    3. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      10
      1196
    4. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      68
      1134
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      1006
    6. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      998
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      131
      896
    8. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      417
      865
    9. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      76
      839
    10. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      64
      792
    Aihe