https://youtu.be/_7OMBssHP5Q?is=94xJEIFQyDxmWwWR
Olen aivan varma, että jos me kaikki perintöpojat olisi nuorena ymmärretty
elää niin kuin metsäman elää, vain itsellemme vailla vastuuta mistään, niin me elettäisiin tänään vapaana taloudellisista huolista kuin taivaan linnut.
Perheetön perintöpoika
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Tuolle vakavalle kyselijälle on aivan sama mitä roinaa jälkeensä jättää vai jättääkö mitään.
Kukaan jälkeläinen ei tule kärsimään eikä muistelemaan, ei hyvällä eikä pahalla. - Anonyymi00002UUSI
Liian myöhäistä ruveta sitä katumaan.😂
- Anonyymi00003UUSI
Aloittajalle.
Taas palattiin perintöpoikiin. 😄 Mutta nyt menee yksi asia aika vauhdikkaasti oletuksesta tosiasiaksi.
Mistä tiedät, että Metsa Man on elänyt "vain itselleen vailla vastuuta mistään"? Perheettömyys ei tarkoita vastuutonta elämää, eikä perheellisyys puolestaan tarkoita, että ihminen olisi automaattisesti elänyt jotenkin vastuullisemmin.
Ja kun kerran kirjoitat "me kaikki perintöpojat", niin ehkä tässä verrataan enemmän omia elämänvalintoja Metsa Manista muodostettuun mielikuvaan kuin mitään todellisia talouslaskelmia. 😄 Jälkikäteen on helppo todeta, että olisi pitänyt tehdä toisin ja nyt elettäisiin huolettomina kuin taivaan linnut.
Perintötila, perheettömyys tai YouTube-video eivät kuitenkaan vielä kerro, mitä ihminen on elämässään maksanut, tehnyt, ansainnut tai mistä kantanut vastuuta. Siihen tarvittaisiin vähän muutakin kuin tämä tuttu perintöpoikateoria.- Anonyymi00004UUSI
Liikaa ajateltavaa aloittajalle. Syntax error
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961234
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit101990- 61847
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3748
- 60616
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41528Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33516