Haluatko vain huomiota vai onko huomion saamisella isompi merkitys esim. tuntee, että toista kiinnostaa edelleen?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Rakastan. Kylä rakkailtaan haluaa huomiota, mutta ei ole kuin tämä palsta saada sitä
- Anonyymi00006
Ikävää tuoda huonoja uutisia, mutta et saa sitä huomiota palstallakaan siltä kaipaamaltasi tyypiltä....
- Anonyymi00002
Tuntee, että toista kiinnostaa edelleen. Haluan myös tietää vähän kuulumisia ☺️… tietystikin koska ikävä.
n>m - Anonyymi00003
Ei vaan vastauksia koetko minusta jotain vai et mitään/ et ole tietoinen.
- Anonyymi00004
Haluan sillä tavalla huomiota, että "moi, olen olemassa edelleen ja edelleen tykkään susta, vaikka tilanne on, mikä on. Anna sinä vuorostasi joku merkki, onko sulla sama fiilis kuin mulla vai onko kiinnostus lopahtanut. Senkin haluan tietää."
nainen miehelle - Anonyymi00005
Mä en oo huomion kipeä.
Jod sitä tarvin teen jotakin millä huomiota saa ihan erikseen ... oli se kuvaus ,taide tai musiikki... tai jopa kirjoittaminen välillä .
Mutta rakkauteen kuiluu se et kaivattu on tärkeä.
Että hänet tahtoo mukaan omaan elämään ja tekemisiin .
Ja toki etityis huomio on ihanaa ja söpöä
Mutta ei sen huomion haun takia .
Vaan sen tuntern minä on herränny ...
Muut ei merkitde yhtään mitään .
Kun on rakastunut .
Se on hän jossa tunteet ovat ...❤️
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201508
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta202990Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.144588Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.221501- 187499
- 25444
- 182433
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10432Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393- 38388