Ehkä kaikkein

Anonyymi-ap

vaikeinta on hyväksyä, ettei meidän tarvitse koskaan saada tietää, mitä meistä olisi voinut tulla.

Joskus toivon edelleen, että olisimme saaneet kohdata toisemme aivan tavallisessa elämässä. Ilman salaisuuksia, pelkoa, muita ihmisiä ja kaikkea sitä, mikä ympärillämme oli. Olisin halunnut tietää, millaista olisi ollut vain olla sinun kanssasi.

19

263

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkoittaako salaisuus, että toinen tai molemmat oli suhteessa toisaalla?

• Anonyymi00013

Ei kaikki täällä ole samanlaisia horatsuja kuin sinä!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kaikki täällä ole samanlaisia horatsuja kuin sinä!

Taina 18 v.

• Anonyymi00002

Jakorasiasta riittää koko kylälle. Kuulemma. -sivu

• Anonyymi00008

Eipä riittänyt kenellekään ja siitä muuta loppuelämän katkeruus jäänyt kintereille kiusaamaan

• Anonyymi00003

Ei meistä olisi tullut pitemmän päälle mitään

• Anonyymi00004

Hyvä teksti. Osoitan tämän myös yhdelle miehelle joka halusi vain pönkittää omaa egoaan.

• Anonyymi00007

Ärsyttävää, jos joku tulkitsee asian olevan näin, vaikka ei todellisuudessa olisikaan. Ei koske kaikkia miehiä tuo ego-kysymys.

• Anonyymi00014

No en kyllä kaipailisi tuollaista miestä! 😂

• Anonyymi00005

No se on vaan sun päässäs, kuten sanottua oitais kyl voitu olla esteistä huolimatta rakastavaisia, mutta sinä haluat sen kuopata. Et halunnut puhua. Pelkäät mitä muut ajattelee. Pelkäät itse.
      Kaikki muu tuntuu kelpaavan ja hän sai kokea sitten mihin se johtaa, meillä molemmilla. Haluaisin tehdä tehtävääni, mutten siihen yksin kykene ja olemme onnettomia loppu ikämme. Se ei olisi ollut oma valintani. Eväsit satumaisen rakkauden meiltä molemmilta ja hänen läheisensä myös kärsivät sen takia. Nyt menen nukkuu univelkojani. En olisi halunnut portoksi, mutta myöhemmin ehdotit jotain mitä näytän merkitsevänkin hänelle.
      Kerro akalles.
      Kukn hänelle.

Näkijä

• Anonyymi00009

Miten niin eväsin. Sinähän sen evästi

• Anonyymi00006

Sivusta: Kyllähän sen sydämessään tietää jos on oikein kunnolla kolahtanut.

• Anonyymi00010

vaikeaa on rakkaus kun on autisti ja outo

• Anonyymi00011

Kyllä se noistakin huolimatta voi hyvinkin onnistua.
        Siis Rakkaus.
        Ei kenen tahansa kanssa mutta........

Ei kannata jättää kokeilematta noiden vuoksi

• Anonyymi00012

Voisin kirjoittaa nuo samat sanat. Teit niin suuren vaikutuksen ja olet edelleen merkittävä minulle. Olosuhteet ja se ympäristö olivat hankalat ja aina sivullisia paikalla. Sitten vielä salattava kaikki tunteet ja toiveet. Kunpa joskus olisi mahdollista nähdä ja kertoa tämä kaikki.

• Anonyymi00015

Mitä turhaan enää. Mennyt on mennyttä

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä turhaan enää. Mennyt on mennyttä

Olet päässyt jo kaiken yli. Itsellä vielä tunteita, mutta säilytän ne vain sydämessäni.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olet päässyt jo kaiken yli. Itsellä vielä tunteita, mutta säilytän ne vain sydämessäni.

En todellakaan ole päässyt ylitse näistä. Mutta mitä enää voi tehdä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En todellakaan ole päässyt ylitse näistä. Mutta mitä enää voi tehdä.

Yrität kai luovuttaa, ymmärrän. Itsellä kuitenkin vielä pieni toivon kipinä tallella, enkä polta kuitenkaan siltoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1363
    2. 102
      1192
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      196
      877
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      318
      819
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      220
      756
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      226
      632
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      561
    Aihe